Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Welke film(s) wil jij nog zien?

Gestart door Jnusch, 26 februari 2010, 19:38:35

Vorige topic - Volgende topic

Vakonov

Ik ga vanavond absoluut Air Force One kijken :D

LoveRalph

Ik ga naar Saw 7  ^-^

Dat wordt.. Het mooiste moment uit mijn leven!! ;D
Want hij is in 3D 8) ^-^

yago

Citaat van: LoveRalph op 13 juli 2010, 17:00:03
Ik ga naar Saw 7  ^-^

Dat wordt.. Het mooiste moment uit mijn leven!! ;D
Want hij is in 3D 8) ^-^

zie je al die details van afgehakte handen en zo,die stompen aan de uiteinden van armen  :D

Vakonov


Mus

You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Vakonov

Vind hem tot nu toe niet tegenvallen nee :p
Als je Blackmoor door Miller's Hollow vervangt, klopt het echt precies x)

Vakonov

Special effects hadden wel beter gekund...

Mus

Salt
The Imaginarium of Doctor Parnassus
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Caracala

Inception (ga ik overigens morgen zien).
en
Unthinkable. Want ik vind Samuel L. Jackson een geweldige acteur.  ;)

Kid

Ik moet nog steeds Woodstock kijken... ik heb die film anderhalf jaar geleden gekocht, potjandorie!

Flashy

Inception zeker
en The lake House met Sandra Bullock lijkt me ook wel leuk  :)
heeft iemand die al gezien?

Mus

The Lake House is zo'n mooie film. Het verhaal is ontroerend en mooi in elkaar gezet.
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Erwipro


Flashy

Die wil ik echt zo graag zien  ;D
Heb de trailer gezien, met die brievenbus  :)

Mus

Lenen? Ik heb hem hier liggen :P

Al raak ik van lenen altijd films kwijt:(
(2 Pirates of the carribean films kwijt en it's all gone Pete thong)
Dat is echt ergerlijk.
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.