Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Tekenfilms

Gestart door Drakinnetje, 9 februari 2010, 17:10:42

Vorige topic - Volgende topic

Epidi

Ik weet dat bij ons in het dorp Pokémon supergaaf te cool was en dat Digimon een slecht excuus was om TV te kijken ofzoiets... Niet dat ik dan niet naar Digimon keek, maar toch... voor de meesten was Pokémon veel cooler dan Digimon

Jnusch

Het wás ook veel cooler 8)

Stefano

Citaat van: Dixie op  2 juni 2010, 19:59:02
Link! Link! Link!

Ik wil er ook weer eentje zien :D

Digimon heeft trouwens best veel van Pokémon weg, maar ik denk dat kinderen dat niet zo irriteert eerlijk gezegd :P Ik vond Digimon ook heel cool altijd :D

Ik heb trouwens zo'n site waar ze seizoen 1+2 op zetten en waar ze nu ook seizoen 3 opzetten. Als ik thuis ben zal ik hem eens zoeken :D Is wel gaaf om het weer terug te zien.

Stefano

Hier dan nog de link voor de digimon aflevering: Digimonlinkje

:)

Stefano

Even deze weer omhoog kicken.

Sinds gisteren ben ik nu ook fan van `Fairy Tail'. Best gave anime :) Heb er nu 3 afleveringen van gezien, maar sowieso met magie erbij en ik ben verkocht :D

Drakinnetje

voor anime is er weer een ander topic, ik had deze speciaal aangemaakt omdat er ook veel leuke tekenfilms zijn die niet onder anime vallen.

Milkshake

Weet niet of al benoemd maar phineas en ferb :P = enige reden om disney XD te kijken want cool  ^-^

Jnusch

Dat is echt stom :D

Ik ga een tekenfilm maken (maar dan met echte mensen) met iemand hebben we vanochtend bij het ontbijt besloten. Hij is supercool en gaat over een vrouw met een Coloured Pencils and Other Drawing Utensils-imperium die iets heel ergs heeft meegemaakt in haar jeugd waardoor ze nu NOOIT meer tekent en blabla :D

Drakinnetje

dan heet het geen tekenfilm, maar een animatiefilm :P

Jnusch

Met echte mensen is het toch gewoon een film? xD

Drakinnetje

Ja, maar ik dacht aan met echte mensen op de tekenfilm wijze opgenomen, dan is het stop motion en valt het onder animatie dacht ik.

Milkshake

Jnusch jouw idee is zelf stom  :(

*lekker puh gezichtje*

Lianne

Janusch idee is geniaal :D

*kijkt Milkshake boos aan*

Zabulus

Ik vind hem ook wel sterk  ;D