Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Tekenfilms

Gestart door Drakinnetje, 9 februari 2010, 17:10:42

Vorige topic - Volgende topic

Drakinnetje

Naast anime zijn er genoeg tekenfilms die ook erg leuk zijn en die niet in Japan gemaakt zijn.
Het kan natuurlijk wel eens wat door elkaar lopen als je niet weet waar de serie gemaakt is, maar dat maakt in dit topic niet uit, dit is gewoon voor alle tekenfilms in het algemeen.
Dus Disney kan hier besproken worden ;)

Vroegah keek ik naar Jayce and the Wheeled warriors, echt favoriet, kent iemand die serie hier nog?
Ook keek ik naar Heidi, Remi, Nils Holgerson, Calimero en Le Piaf, ik denk niet dat mensen die kennen: http://www.youtube.com/watch?v=Fo_MbR5q09M
Wolverine and the x-men, inspector gadget, Johnny Quest en wat er nog maar meer kwam op telekids of op andere tekenfilmochtenden of de woensdagmiddag.
Waar keek jij naar en waar kijk je nu nog naar?

Danny

Tom en Jerry spant de kroon (L)
Roadrunner en Bugs Bunny enzo waren ook supervet
En over het algemeen alles van cartoon networks.
En spongebob is soms ook nog wel eens grappigXD

Stefano

Oeh tekenfilms. Daar ben ik mee opgegroeid :D
Ik keek ze altijd op Cartoon Network/Yor'kidding(goede gedachten aan de tijden dat Dragonball Z werden uitgezonden :)), Fox Kids toen nog
Als ik ze hier neer zou zetten, zou het echt een hele grote lijst worden ;)

Wel een kleine greep:
Pokemon
Dragonball/Z/GT
Yugioh/GX
Inspector Gadget
Calimero
Argaï
Barbapappa

Nu volg ik nog The Simpsons, Family Guy en Futurama

Mus

Ferdinand (over een miertje)
Vrouwtje Theelepel
Teddy Ruxxpin
Nils Holgersson (heb de dvd box  8))
Jodi en het hertenjong
Natalie
Tom Sawyer
De Bluffers
De Gummiberen
De Wuzzels (met de geweldige Aperinoooo)
Foofur
Dommel
Boes
Captain Planet
Ren & Stimpy  :D
Johnny Quest !!! Die was tof Drakin!
Johnny Bravo
Dexter's Laborotory (I looove Deedee)
Tom & Jerry (classic)
Cow & Chicken
Ed, Edd & Eddy
Scooby-Doo

You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Drakinnetje

Ik heb ook de Nils Holgerson dvd box!
Roadrunner! Die was er al ver voor het bestaan van cartoon network, maar meer opgegroeid ben ik met Tom 7 Jerry en heethoofd donald duck(en helaas ook Wordt Vervolgd waar iedereen hem na ging doen(en woody woodpecker en roadrunner werden ook veel nagedaan), vreselijk was dat als ik daaraan terugdenk)

Mus

Nee dat was leuk! Wordt vervolgd met Han Pekel :D

Roadrunner was leuk ja, maar ik ben niet zo heel fan van Loony tunes.
Speedy Gonzalez was wel mijn meest favo tekenfilmheldje

Stefano

Nils Holgerson vond ik nooit zo leuk. Duurde te lang naar mijn zin ::)

Maar de Gummiberen juist weer niet. Daar heb ik nog videobanden van(hoe ouderwets eigenlijk ;)). Samen met Ducktales waren dat mijn twee favoriete series van vroeger :D

En welke Disneyfilmen keken jullie eigenlijk altijd? Mijn favo's zijn Belle en het Beest en Aladdin

Mus

Ducktales!

Ik ken het liedje nog uit mijn hoofd xD

Jnusch

Ik kan me niet herinneren dat ik als kind nou zo was van het tekenfilms 10x achter elkaar kijken omdat ik ze zo geweldig vond ofzo :P volgens mij deed ik dat niet :D
Maar Lion King ownt :D

En qua tv dingen:
POKéMON!

Dragonball Z heb ik gevolgd (omg -_-')
Yugi-Oh
En ik keek wel veel Looney Toons dingen en Ducktales en Tom&Jerry en Barbapapa en Dommel en Boes en de Gummiberen en de Snorkels en Inspector Gadget en verder weet ik even niet en wil ik niet meer hard denken :D

En Nils Holgersson vond ik echt stom :D

Mus

SNORKELS!!! NATUURLIJK JA! :D en Ovide en zijn vriendjes!

Drakinnetje

Films zijn Mulan, Winnie the Pooh, Lion King, Pocahontas, Anastacia, Ice Age, Oliver & co. , Frank en Frey, Valhalla, Ferngully, The Plague Dogs, Watership Down, Turok son of stone, princess mononoke.

Maar kennen jullie captain caveman ook? Ik deed niet mee aan Wordt Vervolgd, maar kon hem wel erg goed nadoen  (A)

Jnusch

JAaaaaaaaaaaaaaaaa, Plague Dogs! Eén keer gezien maar, maar maakte wel indruk :P

Stefano

Citaat van: Drakinnetje op  9 februari 2010, 18:14:45

Maar kennen jullie captain caveman ook?

Als je het zo zegt, zeg ik nee. Maar waar ging het over? Mss dat ik het dan wel ken ;)

Drakinnetje

Stefano

Nee, toch niet.

Hij lijkt trouwens wel op zo'n mannetje van Er was eens...(of hoe die serie ook heette :))