Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Tekenfilms

Gestart door Drakinnetje, 9 februari 2010, 17:10:42

Vorige topic - Volgende topic

Mus

You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Ralmuski

Citaat van: Mus op 13 februari 2010, 20:37:58
Het molletje!
:D
In Berlijn nog spulletjes van gezien. :P

Roadrunner! :D

Stefano

Ik ben nu weer bezig om digimon te volgen :P Is wel weer grappig om te zien hoe dat eruit ziet. Vooral als je het verschil zit tussen seizoen 1 en seizoen 5 :)

Vakonov

Oe digimon :D

Ik keek vroeger op Fox Kids seizoen 1 en 2, maar 3 t/m 5 heb ik nog nooit gezien. Waar kijk jij nu?

Stefano

Via youtube(alhoewel de kwaliteit echt slecht is :(), via megavideo(maar daar kun je maar een bepaalde tijd kijken(denk iets van 70-80 minuten)eer je weer andere afleveringen wilt bekijken en seizoen 1 en 2 kijk ik nu via watchdigimon2000.tk. Het is een fansite waar de nederlandse sites opstaan. Ook zijn ze er bezig om de afleveringen van seizoen 3 t/m 5 op te zetten. Echt gaaf :D

Vakonov

Jnusch

Maar Digimon was echt een slap aftreksel van Pokémon gewoon :(
Al heb ik er volgens mij nog steeds kaartjes van (A) :D

Heartless

Citaat van: jnusch op 28 februari 2010, 11:41:29
Maar Digimon was echt een slap aftreksel van Pokémon gewoon :(
Al heb ik er volgens mij nog steeds kaartjes van (A) :D
Hahaha, ik vond digimon nooit leuk. Ik was pokemonfan :D
Maar ik snapte die pokemonkaarten nooit, dus die had ik niet. :)

Stefano

Mwoah, digimon was niet helemaal een slap aftreksel. Ja, er waren hoofdpersonages die ook een soort van dieren had en ja, die dieren konden ook groter en sterker worden, maar er waren ook veel verschillen. En dat is juist het leuke :D En in digimon gingen de bad guys echt dood, terwijl in pokemon de baddies blijven leven enzo.

Mijn favo digimon is nog steeds Magnaangemon. Jammer dat die weinig in beeld kwam :(

Och ja, ieder zo zijn eigen favo series :)

Epidi

Digimon was best leuk, tenminste de eerste serie, de vervolgen vond ik minder...

Ik denk dat Digimon ook wel een beetje op het verkeerde moment kwam. Pokémon was nog helemaal "da bom" en het leek er wel een beetje op.

Stefano

Maar daarom vond ik 1+2 de gaafste series :) Gewoon omdat ze ook nog met dezelfde digidestined werkten(ja in 2 wat minder, aangezien daar 4 nieuwe erbij kwamen, maar toch ;))
En ze hadden de gaafste bad guys :)

Maar dit jaar komt eindelijk seizoen 6 op de japanse tv. Ben benieuwd hoe dat gaat verlopen. Van mij mogen ze wel terug naar de beginselen(dus seizoen 1+2).

Dixie

Link! Link! Link!

Ik wil er ook weer eentje zien :D

Digimon heeft trouwens best veel van Pokémon weg, maar ik denk dat kinderen dat niet zo irriteert eerlijk gezegd :P Ik vond Digimon ook heel cool altijd :D

Jnusch

Ik had zelfs ook nog Digimonkaarten :-[

Lan

Citaat van: Jnusch op  2 juni 2010, 20:02:59
Ik had zelfs ook nog Digimonkaarten :-[

Bestaan die?  :o

Ik had wel een hele stapel pokémonkaartjes, maar ik wist niet eens dat ze daar kaarten van hadden  :P

Jnusch

Blijkbaar :P
Volgens mij heb ik ze nog steeds wel :D
M'n pokémonkaarten ook 8) die ga ik lekker voor altijd koesteren :D
En ik heb ook nog magickaarten en Yugi-Oh dingen :P