Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Gestart door Dixie, 3 januari 2010, 18:00:54

Vorige topic - Volgende topic

Jnusch

Sowieso, als je al denkt dat zo'n planeet echt bestaat, maar dat je er dan toevallig nog nooit van hebt gehoord ofzo ::)

Ralmuski

Citaat van: Mus op  6 februari 2010, 11:57:13
Het is waar. Iemand heeft zelfmoord gepleegd toen hij erachter kwam dat de planeet Pandora niet echt bestaat.

Plus dat ik al eerder heb gezegd: Wie zegt dat? Misschien bestaat de planeet wel, weten wij veel. XD Best stom om daar zelfmoord over te plegen...  ::)

Dixie

Whahah nouja niet dat je daar ooit een geweldig goede reden voor kan hebben :P Maargoed.

Ik heb hem dus ook gezien :D Woehoehoehoe!! Alhoewel het 3d-gedeelte me wel tegenviel :(

Nimbusfan

Citaat van: Dixie op  7 februari 2010, 13:41:17
Whahah nouja niet dat je daar ooit een geweldig goede reden voor kan hebben :P Maargoed.

Ik heb hem dus ook gezien :D Woehoehoehoe!! Alhoewel het 3d-gedeelte me wel tegenviel :(

Ik vond het 3d gedeelte net goed. Er werd niet overdreven op ingegaan dat het 3d was, maar zo kon je je wel beter concentreren op het verhaal.
En ik vond de film mooi. Ik wist dat die Neytiri mij aan iemand deed denken, pocahontas blijkbaar :P Maar dat maakt het niet minder mooi natuurlijk.
Ik heb gepoogd niet te lachen om menselijk gedragen,
er niet om te huilen en ze niet te haten,
maar ze te begrijpen.

Ralmuski

Citaat van: Dixie op  7 februari 2010, 13:41:17

Maar heb je hem dan ook in een IMAX gezien? ;)

Morana

Citaat van: Vakonov op  6 februari 2010, 12:27:57
Het zou toch wat zijn als je zelfmoord pleegt omdat Teletubbieland niet echt bestaat?  (A)
Hahaha, grappig hoor. Iedereen weet dat dat bestaat, want er zijn dagelijks uitzendingen op tv van!

Speelt Avatar nog steeds? Dan moet ik opschieten om hem nog te gaan kijken denk ik..

Germelia

Zabulus

Ik ga hem zondag ochtend kijken  :D

Morana

Supercool postaantal heb jij Zabje! :D

Erwipro

Citaat van: Morana op 12 februari 2010, 15:21:22
Hahaha, grappig hoor. Iedereen weet dat dat bestaat, want er zijn dagelijks uitzendingen op tv van!

Speelt Avatar nog steeds? Dan moet ik opschieten om hem nog te gaan kijken denk ik..
Tot wanneer is ie? ::)

adriaan

Ik heb ook gezien, heel knap :)

Erwipro

Citaat van: Erwipro op 12 februari 2010, 15:50:44
Tot wanneer is ie? ::)
Moet ik het nou echt zelf gaan opzoeken :D

Zabulus

Zelf vond ik hem niet zo bijzonder. Leuke film hoor, zeker in 3D in IMAX, maar het verhaal is erg dun.

Jnusch

Pandora bestaat niet :'(

Morana

Ik ga dinsdag met Timo.. als hij wil tenminste, maar dat zal vast :P