Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Gestart door Dixie, 3 januari 2010, 18:00:54

Vorige topic - Volgende topic

Dixie

Heeft iemand hem gezien? Wil je hem zien?
Ik wil hem supergraag zien maar ik ben zo bang dat hij tegenvalt :D

Jnusch

Ik wil 'm zien, ik ken iemand die 'm heeft gezien en wel goed vond maar niet ultiem ofzo (wel niet 3D) :D

Ralmuski

Jaaa! Hij was super! Lang geleden dat ik weer eens enthousiast was over een bioscoop ervaring. :D

Je moet hem dan wellicht wel in IMAX gaan kijken voor het ultieme 3d effect, maar het is de moeite waard!  8)

Mus

Ikheb 'm gewoon thuis op de laptop gekeken met verschrikkelijke *** kwaliteit maar ik wil 'm eigenlijk ook 3d zien.
(is dat met zo'n brilletje btw??)
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Ralmuski

Ja. Die zijn gewoon doorzichtig. Het werkt met breking van het licht zodat je de verschillende beelden goed ziet ofzo. Niet meer met zo'n rood-groen dingetje in elk geval. :)

Meister

Ok dus zonder dat je naderhand scheel kijkt oid :P?

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Zabulus

Citaat van: Meister op  3 januari 2010, 21:24:30
Ok dus zonder dat je naderhand scheel kijkt oid :P?
Dat hou je wel een beetje (niet dat ik de film heb gezien, maar ben wel een beetje bekend met de techniek)

Je ogen moeten zich anders gaan instellen. Daardoor span je je oogspieren aan en kun je hoofdpijn krijgen. Verschilt per persoon wanneer en hoe erg

Ralmuski

Ik moest vooral in het begin van de film wennen. In het laboratorium gedeelte werd ik een beetje duizelig zelfs. Maar na de film had ik nergens last van.

Wel grappig dat iemand zei: Nou, daar kan de Efteling niet aan tippen. Ik denk, loser, de Pandadroom staat er al jaaaaren. Mag het onderhand dat ze met iets mooiers komen. XD

Meister

Hahaha inderdaad maar altijd als ik naar de Pandadroom kijk moet ik scheel kijken en daar heb ik zo'n schurft aan xD

Dixie

Maar jij kijkt toch altijd scheel :P

Meister

Bij sommige mensen wel ja want dan zie ik hun hoofd tenminste niet zo goed *puh*

Jnusch

Mja, je kan ook gewoon de spiegels uit je huis halen...?

Maar goed :D Ik ga deze maar eens gratis kijken (A)

Arende

ik ga met daan naar avatar :D :D :D

Floris

Hee guys, ik heb hier een zusje dat een ckv-verslag in moet leveren zonder dat ze naar de film is geweest :P En ze moet een foto of een scan van het kaartje erbij doen. Is er iemand die dat even voor mij kan regelen voor, let's say, morgen 20:00? :D

Remus457

jah, ik ben helemaal naar de andere kant van nederland geweest om die film te zien 8)

(nee srry ben niet geweest en heb geen kaartje oid)