Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Gestart door Dixie, 3 januari 2010, 18:00:54

Vorige topic - Volgende topic

Meister

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Morana

Ok.. ehm.. ik ga denk ik Timo maar zeggen dat ik niet naar die film wil :P

Floris

Ik wil wel naar Sherlock Holmes :D

Jnusch

Ik ook :o Ik wil sowieso weer eens naar de film :(

Insanity

Erwipro

Haha looool. Wat slecht ofzo XD

Meister

Hahaha moeten ze in Zuid Korea laten zien dan stijgt het aantal zelfmoorden helemaal xD

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Ralmuski

Lol @ teletekst en lmao @ Linqy's dingetje. :P

Maar ondanks het feit dat het verhaal goedkoop gejat is (beter goed gestolen dan slecht verzonnen), is het wel een coole film. Puh.

Germelia

Nou wij zijn ook geweest. Vette film! Grote lijn van het verhaal was natuurlijk wel een klein beetje suf maar ik vond dat er genoeg diepere lagen in zaten. Supermooi gemaakt, mooie personages en veel humor. Ik zou er geen zelfmoord om plegen maar de makers hebben zich echt uitgeleefd met deze wereld zeg :o

Ralmuski

En bovendien, wie zijn wij om te zeggen dat die wereld niet bestaat? XD 

Hebben ze voor niks zelfmoord gepleegd...  ::)

ELGrandeBanana

Ik heb hem net gezien...   En het is een heeeele coole film. ;D

het was alleen jammer dat ze geen brilletjes hadden die over mijn bril heen paste. want volgens mij is de kwaliteit nog beter als ze dichter op je ogen zitten.

Ralmuski

Selinde

Citaat van: Ralmuski op  2 februari 2010, 02:02:51
Contactlenzen ftw!

Inderdaad! Ik ben er gisteren heen geweest :) En behalve dat ik een sexy rode streep op mijn neus had aan het eind ging dat wel prima met die brilletjes. Bij Beowulf kreeg ik echt hoofdpijn van het 3D maar hier was ik halverwege eigenlijk al soort van vergeten dat het 3D was :P

Arende

pfff avatar was een essay option met engels! of het oneerlijk en discriminerend van ons was ofzo

Dixie

Hahaaha :P
Ik ga hem vanavond zien :D