Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Nabespreking van festivals

Gestart door Mus, 13 december 2009, 16:37:50

Vorige topic - Volgende topic

Jnusch

Tja, dat is wel zo... maar daar ga ik even niet vanuit, dat ze het zo hard gaan zetten dat je doodgaat :P
En misschien hebben we nu wel iets gemist wat we helemaal supergeweldig zouden hebben gevonden :o en ik doe nooit eng 8)

En het is wel jammer want er zijn echt veel mensen naar Appelpop gegaan die ik ken maar ik ben niemand tegengekomen daar ofzo :P

Orange-King

Mus

Even wat filmpjes van Lowlands 2001 bekeken:

Ik stond echt helemaal vooraan, tussen Brian en de gitarist in.. Te gek optreden was dit!

Het was zooo druk, dat wij gewoon lekker ergens naast het podium in het gras stonden te eh..dansen of wat het ook was xD
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Shaddow

ELGrandeBanana

Oowja, Lowlands is in de voorverkoop., Om de 19%btw te omzeilen..

Zal ik. zal ik niet?

Skykid

Citaat van: ELGrandeBanana op 20 november 2010, 22:33:08
Oowja, Lowlands is in de voorverkoop., Om de 19%btw te omzeilen..

Zal ik. zal ik niet?

Dankjewel voor je post hier, dit was me volledig ontgaan =D.
Nou, ik heb tot 31 december om mensen te zoeken die meegaan :P

@Mus: Aargh, I envy you. 30 zijn heeft ook zo z'n voordelen, want ik heb SOAD nooit live kunnen zien :(

crashntears

Hrrmm zijn er mensen naar Werchter of Roskilde geweest? Ik wil dit jaar naar een van de twee (vallen op zelfde datum) maar ik weet nog niet welke. Iemand ervaring?

Mus

You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

coldplay

Werchter staat al genoteerd bij mij. Coldplay zal er zijn!! :D :D

Geebster

Kunnen we niet een Werchter meet maken :D

Ik wil zooooooooooooo graag een keer daar naar toe.. maar mensen in mijn omgeving geven dan liever hun geld uit aan lowlands  :-\ Waar ik dan weer niet heen wil :P

Floris

Coldplay komt ook naar Pinkpop hoor :(

Geebster

Mja maar Rock Werchter lijkt me echt zooooooooo 1000000x vetter :P

Floris

Ik vind het stom van Rock Werchter dat ze maar twee podia hebben. Ik hoorde dacht en ik dacht HUH :D

Kaasje

Citaat van: Mus op 30 november 2010, 21:04:30
Bestaat SoaD niet meer?
Ze zijn uit elkaar, inderdaad. Serj heeft zijn Serj Tankian project en Shavo en John (basgitarist en drummer, maar kan ook gitarist en drummer zijn, weet ik even niet zeker) hebben Scars On Broadway ofzo. Maar ik kreeg een paar dagen geleden een mailtje dat ze weer een tourtje doen als System of a Down. Ze komen echter niet in Nederland of Belgiƫ :(
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Floris

Serj was wel op Pukkelpop :) Maar ik kende alleen Lie Lie Lie en verder vond ik het niet zo interessant :D