Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Nabespreking van festivals

Gestart door Mus, 13 december 2009, 16:37:50

Vorige topic - Volgende topic

Floris

Ik vond ze ook wel een beetje vaag :P En ik wil noodles.

Shaddow

Ah komop!

het waren doodnormale mensen...

Quantum

Misschien, maar ze waren in ieder geval dronken  :P

Jnusch

Ja, maar ze waren wel dronken en persoonlijk vind ik doodnormale mensen vaak leuker (niet in de zin van grappiger, maar gewoon, prettiger gezelgschap) als ze nuchter zijn :P

Shaddow

Citaat van: Jnusch op 12 september 2010, 14:49:36
Ja, maar ze waren wel dronken en persoonlijk vind ik doodnormale mensen vaak leuker (niet in de zin van grappiger, maar gewoon, prettiger gezelgschap) als ze nuchter zijn :P
xD.

*ik had het waarschijnlijk ook nog wel geloofd als ze zeiden dat ze nuchter waren, maar dat zal ik wel weer zijn xD*

Kaasje

Gelukkig begaven Janusch, Floor en ik ons toen naar hogere sferen 8)
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Shaddow

XD.

Mjah, was er gewoon bij komen zitten xD

Jnusch

Maar... Kaasje is fysiek niet in staat om voor langere aaneengesloten periodes te zitten, dat heb je toch wel gemerkt :o

Kaasje

Ik vind naar musicerende mensen kijken gewoon leuk :-[
Daarbij kwam dat Guild of Stags nog best wel goed was, vond ik, maar toen moesten jullie zo nodig pannenkoek gaan halen :o
DIES IRAE DIES ILLA

Jnusch

Ik vond ze ook wel goed, alleen ze waren een beetje... hard :P en toen vond ik het wel een goed idee om pannenkoek te gaan halen die opeens in churros veranderde :D

En in de trein wilde jij ook gaan staan, en daar waren geen praktiserend musici :P

Kaasje

Hoe harder, hoe beter 8) (A) En dat was maar goed ook, want trauma's :o (behalve aan die van jou en Naantje dan :P)
Staan is gewoon, tja, dominerender ofzo. Want je moet al die enge mensen die daar in die trein zitten wel even laten zien dat je natuurlijk heel erg stoer bent enzo :D
DIES IRAE DIES ILLA

Jnusch

Maar we weten toch allemaal al dat jij superstoer bent :o

En harder is niet altijd beter :P vooral niet bij zoiets als Revamp, dat mag wel héél zachtjes :D
Nee, dan Moss 8) xD

Kaasje

Ja, maar die mensen in de trein niet :o
En Revamp was cool :o Als je dat al niks vond, dan moet je maar niet naar Epica of Kivimetsän Druidi luisteren, want daar zitten meer grunts in dan bij Revamp. Bij Revamp waren er overigens nauwelijks grunts, alleen toevallig bij dat nummer waar jullie ook bij waren :P
Wees trouwens maar blij dat je niet bij Peter Pan Speedrock was, want Schoppen Aas en daar stond het volume nog een tikkeltje harder dan bij Revamp (dat deed echt gewoon pijn aan je oren xD).
Achteraf hadden jullie overigens best wel kunnen komen kijken bij Back To The Zoo (tijdens Moss), dat was ook wel cool, maar ik wist niet zeker of jullie dat leuk(er) vonden (dan Moss) :P
DIES IRAE DIES ILLA

Jnusch

Volume maakt me meestal niet zoveel uit, het gaat erom wát er dan zo... volumineus is :D
En ik weet niet, Revamp is gewoon echt niet mijn ding xD ik kan er best naar luisteren en over het algemeen vind ik het niet zozeer lelijk, maar ook niet dat ik denk, yay laat ik hier even fijn voor gaan zitten ofzo :P
En je had gewoon moeten zeggen, KOM NU NAAR HIER want dat moet van mij 8)

Kaasje

Geloof me, op een gegeven moment bereikt het volume een dermate aantal decibel dat je het niet meer leuk vindt, wat dat volume ook maakt xD
En dat is het mooie, ieder zijn smaak, niks mis mee :D
Maar als ik dat had gedaan en jullie vonden het niks, dan hadden jullie vast heel eng gedaan en dan had ik wel een beetje moeten huilen hoor :o
DIES IRAE DIES ILLA