Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Anime

Gestart door Drakinnetje, 5 september 2009, 23:43:00

Vorige topic - Volgende topic

Ralmuski

Citaat van: Zabulus op  6 september 2009, 20:27:40
Jij ook al? Wat was dat slecht! Maar wel grappig  ;D

Ja he, wat kunnen die gasten lullen tijdens het vechten. :P Geen wonder dat het zo lang duurt allemaal. Heel slecht, maar je bleef wel kijken.  ;D

Mus

Telt Nils Holgerson ook als anime? Echt geweldig. Ik heb het op dvd en sindskort weet ik weer hoe Nils klein werd :D
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

EtienneDR

De reden dat ik geen top 10 van anime heb, is dat bijna alle anime die ik heb gezien gebasseerd zijn op manga xD ik zal niet Eyeshield 21 of Death Note ofzo in mijn top 10 anime zetten, want daarvan vond ik de manga leuker :P

Als FMA Brotherhood meer de manga volgt moet ik die idd gaan kijken ^^ maar Dragonball/Z/GT zijn NIET slecht! Het lijkt alleen maar zo omdat alle series die daarna kwamen hun hebben afgekeken. Door Dragonball wist iedereen die anime maakt ineens welke stoere dingen ze moesten gebruiken, en welke saaie dingen ze beter achterwege konden laten.

/Dragonball fan ;D

Btw, hebben jullie Dragonball Kai gezien? Da's een nieuwe versie van Dragonball Z, waarbij ze alle filler (oftewel dat 20 afleveringen opladen van Spirit Bombs) weglaten ^^ super vet

Zabulus

Ik heb wel wat van de originele Dragonball gezien. Dat was veel leuker dan dat van Z en GT. Dat was gewoon grappig  ;D

Remus457

Citaat van: EtienneDR op  6 september 2009, 20:50:33

/Dragonball fan ;D

Btw, hebben jullie Dragonball Kai gezien? Da's een nieuwe versie van Dragonball Z, waarbij ze alle filler (oftewel dat 20 afleveringen opladen van Spirit Bombs) weglaten ^^ super vet

Nee ik heb wel dragonball abridged gekeken. dan is alles samengevat en extra grappige voice-overs en om je kapot te lachen.
dan is vegeta al verslagen in 10 afleveringen, zonder de belangrijke dingen te missen.

PiekeOetBeeg

Valt 'Avatar' ook onder Anime?

Zo ja, dan heb ik die helemaal gezien :)
Zo nee, dan heb ik geen een anime serie gezien

Remus457

Amilmarith

Shagukan no Shana is enige wat ik kijk/keek :)

EtienneDR

Avatar is ook cool ;D al valt het officieel niet onder anime - maar ja, sinds wanneer zijn wij officieel?

Dragonball Abridged is wel leuk, maar Yu-Gi-Oh! Abridged is nog steeds de beste ;D moet ook wel aangezien het de eerste is...

Moet zeggen dat Gantz Abridged ook om je dood te lachen is O0

Drakinnetje

Citaat van: Mus op  6 september 2009, 20:41:29
Telt Nils Holgerson ook als anime? Echt geweldig. Ik heb het op dvd en sindskort weet ik weer hoe Nils klein werd :D

JA!!! Die Dvd's heb ik ook kort geleden gekocht.

Even een kopie van Wikipedia:

Voordat anime in Nederland bekend was, waren er al in Japan geproduceerde tekenfilms op de Nederlandse televisie te zien (jaren '80):

* Alfred Jodocus Kwak (bedacht door Herman van Veen, geproduceerd in Japan)
    * Alleen op de wereld (Remi)
    * Belfy en Lillibit
    * Boes
    * Calimero
    * Candy Candy
    * Familie Robinson

* Heidi
    * Macron-1
    * Maja de Bij
    * Maple Town
    * The Mysterious Cities Of Gold
    * Natalie
    * Nils Holgersson
    * Robotech (Niet te verwarren met Macross)

* Strijd der Planeten
    * Tom Sawyer
    * Transformers
    * Ulysses 31
    * Voltron: Defender of the Universe
    * Vrouwtje Theelepel

Dus als je een of meer van deze series gezien hebt, ja deze tellen ook als anime :D

Remus457

Citaat van: EtienneDR op  7 september 2009, 18:58:38
Avatar is ook cool ;D al valt het officieel niet onder anime - maar ja, sinds wanneer zijn wij officieel?

Dragonball Abridged is wel leuk, maar Yu-Gi-Oh! Abridged is nog steeds de beste ;D moet ook wel aangezien het de eerste is...

Moet zeggen dat Gantz Abridged ook om je dood te lachen is O0
Yu-gi-oh kijk ik ook ja.

en er is een Gantz Abridged????

EtienneDR

Er is een Gantz Abridged ;D

http://www.youtube.com/view_play_list?p=8695D5171FD2C5AD

Het gaat tot waar de anime splitst van de manga :P

Remus457

Ik ging gelijk kijken xD ben bij 3 nu.
kan het nog korter xD

Amilmarith

Drakinnetje

O ja dat zag ik laatst, een andere Gantz serie of Gantz 2? niet goed opgelet toen.
Ik kijk nu naar de serie tales of the Abyss, ook wel leuk om te zien. over een wat aanstellerige jongen die de held moet worden, erg grappig.