Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Anime

Gestart door Drakinnetje, 5 september 2009, 23:43:00

Vorige topic - Volgende topic

Remus457

ik heb de bekende animes: naruto, one piece en bleach ook niet gekeken.
(vandeweek weer iemand overgehaald om Mx0 te lezen xD) en die heeft mij weer een nieuwe anime gegeven xD
bokusatsu tenshi dokuro-chan
Een klein meisje dat met een knuppel rondzwaait xD

Drakinnetje

Remus457

Ik heb nu ook Lupin III op mijn pc staan.
even kijken of dat wat is.

Drakinnetje

Lupin III ?

Ken ik niet, waar gaat het over?

Remus457

Nog geen idee, nou ja beetje.
Ik heb een detectiveconan contra LupinIII gekeken.
En hieruit ben in van gedachten dat Lupin een professionele dief is, en hij steelt dus kunstwerken en juwelen.
heel leuk, de detective die geen zaak onopgelost laat tegen een dief die niet te vangen is :D

Fran

Ik volg op dit moment Naruto en Bleach. Bij Naruto zit ik nog niet zo ver (34), bij Bleach wel (236) xP Death Note heb ik half gekeken, tot op een gegeven moment waarop ik het niet meer zo leuk vind (27).. Ö En van manga lees ik Bleach (375), Naruto (465) en Vampire Knight (38).
En daarbij heb ik nog een gigantische lijst van anime's en manga's die ik nog wil kijken/lezen.. xP

Remus457

als je die posts in het begin van deze topic ziet word je lijstje alleen maar langer ;)

Drakinnetje

ja die klopt ook niet helemaal meer, volg nl ook tales of the abyss heb meer gezien dan daar staat en heb Elfenlied weer opzijn gezet.
Er zitten ook films tussen, niet alleen series.

Kijk je liever een serie of een animefilm?  (vraag aan iedereen)

Remus457

ehm, animefilm van een serie, of gewoon een film zonder serie?
of maakt dat niet veel uit?

Als er een film is gemaakt van een serie moet je meestal wel iets gezien hebben om de film te snappen.

Drakinnetje

ja dat klopt, maar ik bedoelde meer een lostaand eigen verhaal. Dus niet een film van een serie

Remus457

net iets als howl's moving castle? (nog niet gezien)
heb ik wel eens filmen gezien waar geen anime van is? even denken.

heb je misschien wat voorbeelden, ik kan er niet op komen xD

Fran

XD Ik denk dat m'n lijstje inderdaad nog een stuk langer gaat worden als ik eens tijd heb om het begin van dit topic eens door te lezen.. :')

Ik kijk eigenlijk liever series. Films zijn echter ook wel eens leuk.. XD Eigenlijk heb ik geloof ik nog nooit een echte anime-film gezien, behalve dan van een serie (de eerste - geloof ik - film van Bleach, ik weet niet meer hoe ie noemt.. xP).

Remus457

ik ga vanavond eens dat mapje zoeken waar allemaal cd's met anime erop inzitten.
Ik wil hellsing zien, ook leuk voor spel 63.

Maedhros

Van Helsing is cool
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Remus457

dat is een hele andere film ;)
Van Helsing is die speelfilm
en Hellsing is een coole anime (in allebei wordt dan wel op vampieren gejaagd maar het blijft anders)