Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Anime

Gestart door Drakinnetje, 5 september 2009, 23:43:00

Vorige topic - Volgende topic

Drakinnetje

Zijn er hier ook meerdere animeliefhebbers?

zo ja, dan is er nu dit animetopic!!!

Ik heb gezien oa:
FMA + film + de 2e serie
Kuroshitsuji
Vampire Knight
Princess mononoke
spirited away
Grave of the fireflies
Akira
howls moving castle
Haibane Renmei
Jyu Oh sei
Kurozuka
Death note
Gantz

Ik volg nu:
Guin Saga
Tears to Tiara
Elfenlied
Darker than Black
Vampire Chronicles

Ik keek als kind al naar anime trouwens:
Calimero
Remi
Nils Holgerson
Heidi
en nog veel meer

Remus457

Gantz en FMA+film prachtig
alleen moet je bij Gantz niet de anime kijken. de manga is veel beter, heeft niet zo'n afgeraffeld einde en véél en dan ook véél meer missies. verder is het verhaal echt goed.
(niet geschikt voor de minderjarigen btw)

verder lees ik meer manga dan anime. hoewel GTO, Chobits en Detective conan ook wel vet zijn.
en als je echt in een melige bui bent is Azumanga Daioh ook wel aardig geschikt.

ik ben nog bezig met GTO, chobits, Detective conan(geen wonder 500 afleveringen ::)), stratos4, K-on (over een groep meiden die een band oprichten, interresante songteksten)
en ik moet nog een keer beginnen aan fate-stay-night (ik bedoel dus verder kijken dan alleen maar de eerste aflevering)

Drakinnetje

daarom heet dit topic anime, ga jij een manga topic maken? Ik lees wel veel strips(verzamel ze ook nog eens) maar geen manga, ik kan maar niet eraan wennen om de verkeerde kant op te moeten lezen bij de mangaboekjes.
Gantz was apart en ik moest het wel volhouden om ernaar te blijven kijken, vandaag tot ep 21 van FMA Brotherhood gekeken en vanavond ben ik eindelijk aan Elfenlied begonnen.

Remus457

ik vind die missie met die boeddha-beelden in gantz zo vet.
ook op anime.

even een lijstje:
Ik heb gezien:
Gantz
Stratos4
FMA+Film+brotherhood tm 5
Detective conan tm250 :o
Azumanga Daioh
Deltora quest (kon mn ogen niet geloven toen ik een anime ervan vond, geweldige boeken. alleen jammer dat er maar 17 afleveringen van zijn)
.Hack//Sign
.hack//Roots
.Hack//legend of the twilight bracelet
(deze 3 zijn ook wel vet, gaan over hetzelfde spel, andere personages. dit spel heeft een eigen 'leven' en hierdoor zijn er dus mensen die het spelen die in coma eindigen door 'fouten' in het spel)
maar na een aantal afleveringen valt het wel tegen (vooral roots) voor de rest is het verhaal wel leuk.
(yu-gi-oh en shaman king ook op tv gezien. al weer een aantal jaren geleden)

waar ik mee bezig ben/ aan ga beginnen
GTO*
Chobits*
Jungle wa itsumo Hare nochi Guu*
Yoku Wakaru Gendai Mahou*
Fate stay night
the melancholy of Haruhi Suzumiya

*=aangeraden door een vriend van me. die kijkt nog veel meer xD

Drakinnetje

Hack/ heb ik wel stukjes van gezien, ga ik misschien in de toekomst aan beginnen. met die boeddha beelden was idd erg spannend bij Gantz, ik vond het einde wat raar, met die bol(verder geef ik even geen spoilers weg)
Deltora Quest??? die ga ik even opzoeken.
FMA brotherhood maar tot 5?

yugioh en die andere nooit wat van gezien behalve de merchandise in winkels waar je ermee doodgegooid wordt.
net zoiets als pokemon maar dan nog een stap erger leek me dat.
oeps ik heb pokemon gezien *schaam modus on*

De lijst wat ik allemaal nog wil zien is erg lang om te posten, oa Helsing, Berserk en Ragnarok

Remus457

de laatste missie in de gantz anime, is niet in de manga (voor zover ik ben) in de manga is er nog niet echt een einde zeg maar. ik hoop dat ze extra afleveringen maken. (er is wel een fansite waar fans dus de afleveringen maken, heb ik ergens gezien)
FMA brotherhood tot 5 omdat dat het enigste was dat op de site (waar ik kijk) staat.

helsing, berserk en ragnarok lijken me ook wel goed

Drakinnetje

Je hoeft maar FMA brotherhood online te googelen en je vind een aantal sites waar de serie te bekijken is.
een tip, probeer niet via megavideo te kijken, die geeft je maar een beperkt aantal minuten per dag.
Gister wou ik film kijken maar ipv film ben ik naar Tales of the Abyss gaan zitten kijken.

ugluk

Ik ben nu bij afl. 60 van Naruto (A)
The fact that the price must be paid is proof it is worth paying

EtienneDR

Aflevering 60 van Naruto, dat is toch dat ze met het Chuunin Exam bezig zijn? Dat is nog steeds de coolste Naruto arc (naar mijn mening)

Ik heb veel te veel anime gekeken om hier allemaal op te noemen :P lol, en dan heb ik nog veel meer manga gelezen.. denk al meer dan 300 ofzo...

FMA Brotherhoord heb ik nog niet naar gekeken, moet ik eigk nog doen. De manga is echt super vet, maar ik vind de veranderingen in het verhaal van de anime niet zo goed.

Gantz anime is ook lang niet zo goed als de manga :P De hele dinosaurus missie is zo vet, niet normaal. Dat maakte het echt waard om alles daarvoor gelezen te hebben O0

Ik moet eigk idd een manga topic gaan maken.. of we kunnen deze topic tot anime/manga omdopen (denk niet dat veel mensen manga lezen zonder dat ze anime kijken.. (A))

Ik ben op dit moment Yu-Gi-Oh! GX aan het kijken, ben bij aflevering 30 ofzo ^^ Hebben jullie trouwens Eureka 7 gezien? Dat is nog een van mijn favoriete anime

Drakinnetje

En dan ook nog een apart cosplay topic er straks bij :P

Maar als je teveel anime hebt gezien om op te noemen, dan kun je wel een top 5 of een top tien noemen toch?
FMA Brotherhood volgt juist veel meer de Manga, dus dat zou jou vast veel meer bevallen, vandaag komt ep 22 Jeej!

Remus457

Ik zie net dat FMA brotherhood 22 op de site staat waar ik kijk.
ik heb weer wat te doen 8)

hey, ik zie weer wat: detective academy. (maar 45 episodes ::), ga ik ook kijken (A))

Ralmuski

Ik heb vroeger alle Dragon Balls gezien t/m GT ofzo. Maar wel op internet, want op tv schoot het echt niet op. xD En Bleach. Die is stoer.

Zabulus

Citaat van: Ralmuski op  6 september 2009, 20:25:50
Ik heb vroeger alle Dragon Balls gezien t/m GT ofzo. Maar wel op internet, want op tv schoot het echt niet op. xD En Bleach. Die is stoer.
Jij ook al? Wat was dat slecht! Maar wel grappig  ;D

Mus

Spirited Away. Geweldig!
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Remus457

toen dragonball op tv was :o
dan kijk je een maandje niet en zijn ze nog steeds bezig dezelfde gast te verslaan :o

Bleach hoor je wel veel van, maar nog nooit gekeken. (wss ook omdat het zo bekend is)