Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Welke film zou je anderen aanraden?

Gestart door Prophet, 27 juli 2009, 20:11:59

Vorige topic - Volgende topic

Hephaistion

oké, emo staat toch ook voor emotional, dus kan klopt het wel ofzo.
maar dat soort films vind ik wel meestal de mooiste

Celestee Ijsthee!

ja gewoon zegmaar een beetje depressief en emotioneel inderdaad. :P
maar zulke films vind ik ook heel mooi hoor, heerlijk om bij te huilen XD

EtienneDR

Nee, we bedoelen wel 'emo' als in de stijl :P maar dan zegmaar, het soort film wat een emo zou maken xD omdat alles fout gaat, en je er best depressief van kan worden  O0 echt een aanrader xD

Hephaistion

ow oké, klinkt vaag :P maar dat soort films ken ik wel. Blije 'en ze leefde allemaal nog lang en gelukkig films' zijn ook altijd wel grappig. Maar die raken me nooit zo, die zijn gewoon leuk om met vrienden te kijken.

Drakinnetje

ja en als je denkt wat een leuke film en er gebeurd iets totaal onverwacht en het is het omgekeerde van happy end, ben je ook echt overdonderd.
Ik had dat bij Pay it forward heel erg.

EtienneDR

Ow ja, pay it forward. Zo pijnlijk :( ook behoorlijk emo

Ik was helemaal vergeten dat de film Final Fantasy VII Advent Children ook nog bestond xD ik raad iedereen aan die te kijken

Xindar

Citaat van: Funny-Donkey op 27 juli 2009, 21:39:10
Seven pounds: Echt super gave film. Ga niet vertellen waar de film over gaat, je moet hem blanco kijken. Ik had pas na de helft van de film door waar het verhaal heen ging.

Ik heb, heel slecht, zo gelachen om die film met vrienden. We waren melig, maar hij is wel echt geweldig, meneer Smith acteert ook echt geweldig.

Mus

Citaat van: EtienneDR op 13 september 2009, 22:03:27

Ik was helemaal vergeten dat de film Final Fantasy VII Advent Children ook nog bestond xD ik raad iedereen aan die te kijken
Maar die is alleen leuk als je FF VIII hebt gespeeld.
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

EtienneDR

Maar ik heb die FF niet gespeeld ^^ De animatie is gewoon te prachtig om te weerstaan 8)

Mus

Oeh! Dan ben jij een hele mooie uitzondering op de regel want die film is prachtig!
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Rain

Ik zou een ander de film Pay it Forward aanraden. Echt een hele mooie film, de eerste en vrijwel enige film waar ik ooit bij heb moeten janken! :) Het doet je echt denken aan hoe individualistisch en egoistisch/egocentrisch we soms kunnen zijn in deze wereld..

Jnusch

Dat is toch die met Haley Joel Osment?
Zo'n gare film vind ik dat XD Echt afschuwelijk :P

AI is wel supervet. :D

EtienneDR

Pay It Forward is cool, maar nu ik terugdenk, moet ik wel zeggen dat het einde volstrekt onnodig was ::) Ik weet dat echte kunst dramatisch en emo is, maar kom op... ik mis de tijd dat mensen in zo'n film gewoon lang en gelukkig leefden :P

AI is idd vet ;D ook dramatisch en emo, maar dit keer gaat het over een robot en niet een gewoon onschuldig jongetje, dus dan accepteer ik het wat makkelijker ;)

Jnusch

Die is zooo zielig :'( einde is wel een beetje zoetsappig, maar dat maakt niet uit, want het is gewoon een vette film :D En Jude Law :D
En dat broertje is gemeen. En die is ook het  broertje van Lizzie McGuire. :P

Remus457

Ik raad de volgende film aan: Als vuur en water
Zelf gemaakt voor schoolopdracht, ik probeer diegene met de film over te halen het op youtube te zetten.
trailer is er nog wel 8)
http://www.youtube.com/watch?v=HjXc0XRdgF8