Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Welke film zou je anderen aanraden?

Gestart door Prophet, 27 juli 2009, 20:11:59

Vorige topic - Volgende topic

mosterg

daar heb je wel gelijk in, maar Jackson heeft geprobeerd om EN een mooie actie film te maken. EN de sfeer te behouden, Hierdoor kwam het naar mij soms over dat legolas een beetje stoned was. Het waren goede films, maar er zijn wel punten van kritiek

zo blijf ik erbij dat de mythologische sfeer uit het boek er niet goed in uitgekomen is.

Wel ben ik Jackson dankbaar dat hij veel liedjes eruit heeft gehaald. Anders was het ene musical geworden :P

Mus

It's all gone Pete Tong

Deze film heb ik denk ik al een keer aangeraden.  Nogmaals, deze film is enorm inspirerend.
Het verhaal is waargebeurd en gaat over een succesvolle DJ die doof wordt.

Zelfs als je niet van dance muziek houdt, dan nog moet je 'm zien!!
It won't disappoint you.

Nog een leuke dj film:
One perfect day

Kan alleen niet tippen aan eerstgenoemde!

You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Jnusch

Ohja, die eerste moet ik nog een keer gaan zien, want wat jij vertelde klonk  'ie wel heel vet :D

Erwipro

Remus457

The Hangover

Gewoon geniaal en geschikt om met een groep vrienden te zien.

CiteerJust two days before his marriage with Tracy Garner, Doug Billings, in the company of two friends: Phil Wenneck and Stu Price; and Tracy's eccentric brother, Alan, head out to party in Vegas. Driving his father's Mercedez, they rent a pricey villa at Caesar's and head for the rooftop to have a good time. Three of them later wake up with a hangover, unable to re-collect what exactly happened. With the villa in a wreck, turned upside down, they find that they have a baby in the closet, a grown tiger in the bathroom, Stu has a missing tooth and a hooker for a bride, and Doug is missing. Hilarious chaos results as the trio head out to re-trace their steps, find out that occurred in order to try and locate Doug, and bring him home in one piece before the wedding.

Erwipro

Vrienden van wat voor categorie? Ook dames? :)

Remus457

Wij waren met 3 jongens en 5 meiden en iedereen vond het een geweldige film.
Maar ik weet niet of bijv van die barbiepoppen dezelfde filmsmaak hebben als snowboarders (A)

Het ligt er misschien aan met wat voor mensen je omgaat. Al denk ik niet dat iemand deze film snel niet leuk kan vinden er zit van alles in. ;)

Heartless

Ik had het begin gezien en toen gestopt, vond er niet zoveel aan. Maar iedereen zegt inderdaad wel dat hij fantastisch is, maar ik ben nooit verder gekomen dan het begin :D

Vakonov

Bastian

GBMN

Ik zou Gladiator wel aanraden :P Da's een mooie film... ik ga zeker binnenkort Robin Hood kijken met dezelfde regisseur en hoofdrolspeler
BadMutsNoodle ik of BadMutsnoodle jij?
-WvW'er met de meest gekke forumnaam 2012 & 2013

Drakinnetje

die RH lijkt me nou net erg Jugh, bah Robin Hood een beetje verpesten  >:(
(gaat hem toch stiekem kijken)

Maar ik heb gister een erg leuke meatball film gezien.

Cloudy with a chance of meatballs, over een geniale uitvinder die het sardine etende eilandje waar hij woont red van de ondergang.
DMV het weer  ;D

Jnusch

Die Robin Hood lijkt me wel vet op zich, ik wil 'm wel zien. Maar niet in de bios denk ik :P

adriaan

Heeft iemand hier Jacob's ladder wel eens gezien?

LoveRalph

Gothica! Superleuke film!

Met Halle Berry xD

Voor diegene die geen thrillers durven te kijken raad ik An American Haunting aan, meer gewoon een thriller voor watjes :P