Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welke film zou je anderen aanraden?

Gestart door Prophet, 27 juli 2009, 20:11:59

Vorige topic - Volgende topic

Celestee Ijsthee!

HEE IN DIE TRAILER VAN JE FILM HEET EEN MEISJE CELESTE! zo heet ik ook! haha!
ja vind ik leuk want ik hoor nooit mijn eigen naam. hehe. ;D

iig. ben benieuwd naar de hele film 8)
wel grappig, vriendinnetje van mij heeft ook voor school een film gemaakt (Profielwerkstuk), had ze ook een trailer bij.. heeel anders dan deze, maar de titel lijkt erop.. alleen ben ik haar titel vergeten XD
o ja! 'Verdeel en heers'. ja niet helemaal hetzelfde. maar komt in de buurt.

dus!
verder zou ik oooook Pay it forward aanraden. grappig dat jullie het hier meerdere keren noemen, moest er van de week nog aan denken. enne. sowieso is PS: I love you ook supermooi. wel heerlijk romantisch, maar ook zielig en gewoon cool. dus!

Drakinnetje

we hebben het nu al een pagina lang over pay it forward? ik wil een andere aanraad film nu please.  ::)

Remus457

pfff, mn vriend die de film dus heeft, die wil hem niet online zetten.
toen we klaar waren, waren we allemaal zo blij dat we die hele film gewoon wilden vergeten.
de nacht voordat die film ingeleverd moest worden heb zelfs ik nog een scene moeten maken omdat 1 van de bewerkers dat gewoon helemaal verkeerd gedaan had.
maar ik kon nog 3 uurtjes slapen voordat ik weer naar school moest.

Die jongen die dus de hele film in elkaar heeft gezet (iedereen stuurde de scenes naar hem toe en hij deed ze samen in 1 zetten zeg maar) heeft de hele nacht niet eens geslapen.
terwijl de rest echt alleen maar commentaar had en ze niet wisten hoeveel stress dit had opgeleverd.

1 dag voor de deadline hadden we 5 minuten film te weinig op een film van minstens 20 minuten  :o

Mus

Boy a.

Aanrader. Het houdt je vast en laat je niet meer los.
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Hephaistion

Elizabeth van Shekhar Kapur over de engelse koningin die regeerde in de vijftiende/zestiende eeuw ofzo.
Wow! das echt een prachtige film. Wel heel sneu en 'emo.'

*gaat hierna maar een blije film kijken*

Dennissie

Er zijn er zoveel...

Xmen Origins: Wolverine voor de actiefilmliefhebbers..
Night at the Museum 2 voor als je eens wil lachen.
Valkyre/Inglorious Basterds voor mensen die van oorlog houden
...

Knightzero45

Vette, mooie of enge films, mijn persoonlijke favorieten uit deze lijst zijn bold(=vet).
Horror= :-X
Actie=  :D
Komedie=  ;D
Anders=  :)

I am Legend  :D
Reservation Road :)
2012  :)
Up :)
Dawn of the Dead :-x
Vexille :D
Watchmen :D
Cloverfield :D
Diary of the Dead :-x
Resident Evil :D
Saw I t/m V :-x
Babylon AD :D
Dance of the Dead ;D   

Ja, ik hou van zombiefilms...

Hephaistion

resident evil :D
vind ik meer actie dan horror eigenlijk. anders zou ik het ook niet kijken xD

CoOkii

Citaat van: Hephaistion op 23 december 2009, 11:32:08
resident evil :D
vind ik meer actie dan horror eigenlijk. anders zou ik het ook niet kijken xD

Dat 's zeker actie :P
Awesomeness.

Knightzero45

Mus

Antonia.
Eén van de beste nederlandse films mijns inziens.

Drakinnetje

Eerst even zelf flink wat indrinken(blow erbij mag ook, alleen wordt je daar loom van dus raad ik je dat af) en dan Fear and Loathing in Las Vegas gaan kijken, 1 lange trip.
Ik kan niet zeggen waar die film over gaat want daar ben ik nog niet achter, hij is wel super!

mosterg

tja

lotr trilogie ( beter te zien als je neit de boeken hebt gelezen, Jackson heeft op heel winig punten de sfeer van eht boek uit weten te laten komen)
Trainspotting geniale film over schotse junks, vooral erg mooie stukjes waneer ze stoned zijn

inglorious bastards geniale film

Mus

Leaving Las Vegas.
Niet echt de meest vrolijkste film, maar enorm goed geacteerd door Elisabeth Shue en Nicolas Cage.

Floris

Citaat van: mosterg op 22 januari 2010, 21:56:47
tja

lotr trilogie ( beter te zien als je neit de boeken hebt gelezen, Jackson heeft op heel winig punten de sfeer van eht boek uit weten te laten komen)

Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind LotR echt wel héél goed verfilmd. In elk geval tien keer beter dan alle andere verfilmingen van boeken die ik heb gezien (en ja, ik heb er best wat gezien). Ik ben van mening dat ze bij deze trilogie juist de belangrijke dingen behouden hebben en de dingen die toch niet interessant waren, weggegooid hebben. Nu kun je van mening zijn dat Tom Bombadil heel belangrijk is, maar ik vond het niet zozeer interessant ofzo :P