Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welke film zou je anderen aanraden?

Gestart door Prophet, 27 juli 2009, 20:11:59

Vorige topic - Volgende topic

Vakonov

The Wolfman,

Puur omdat het bijna perfect Wakkerdam is, maar voor de special effects hoef je het niet te doen.

Kakie

Wat is een leuke film voor 9 jongens en 1 meisje tussen 14 en 16 jaar?  :-\

Prophet

Ik denk dat The Game wel leuk is, een spannende film met een vage plot.
Slumdog Millionaire is ook wel leuk
Als je comedy wil kijken kan je altijd de goude ouwe Police Academy kijken of Dumb and Dumber
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Kakie

Ik zal eens gaan kijken wat voor films het zijn en dan downloaden lenen als het iets is. Bedankt :)

Drakinnetje

Kakie

We hebben lekker drie films gekeken. Niet een van de bovenstaanden, maar ze waren wel leuk.  :D

Diva Licious

Ok ik heb dus een film gezien en deze film raad ik echt iedereen aan, vooral nu we in deze bizarre tijd leven.

De film heeft Unthinkable en is echt STEENGOED. Het is een een thriller/drama.
Je moet wel een sterke maag hebben en het gaat echt over normen en waarden en waar ligt jouw grens.
Als je die film ziet dan vraag jezelf af, stel wat zou jij doen als jij in die positie staat, hoe ver ga jij!
Dit wordt ook erg mooi verfilmt met de verschillende personages.

Hieronder de link van de trailer, ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden, laat mij dit gerust weten.

Veel kijk plezier.

Erwipro

Kakie

Ligt het detail niet teveel op het martelen en bloed? Dat lijkt het me wel leuk ;)

Diva Licious

Het is niet eng, wel rete spannend en ja er wordt inderdaad wel gruwelijk in gemarteld en het einde is echt ja die moet je gewoon zien.

maar het is gewoon een film die echt iets bij je zelf oproept en waar je echt afvraagt wat zou jij doen hoe ver zou jij gaan. Dus gewoon kijken.

Drakinnetje

Als je daarvan houd dan raad ik je deze film aan om ook te zien:

Diva Licious

Citaat van: Drakinnetje op  9 november 2010, 14:12:03
Als je daarvan houd dan raad ik je deze film aan om ook te zien:

Nou ik hou niet van martelen dit is ander soort martelen die film die ik bedoel is ja is ook martelen maar anders, je moet het zien om te begrijpen.
Deze film van jouw is gewoon ziek martelen heheh maar inderdaad als je dus mijn film ziet en dat soort martelen ziet dan craag je dus af, wat zou je doen. Zou je het dan ook doen.
Dus gewoon kijken  ;D

Prophet

Ik denk dat ik Unthinkable maar eens moet zien dan, in de trailer komt hij goed op me over...
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Meister

Ik vond niet dat je er een sterke maag voor nodig had maar hij steekt iig wel heel goed in elkaar. Zeker op het gebied van normen/waarden en hoe mensen reageren als het om hun eigen leven gaat.

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Diva Licious

Citaat van: Meister op 10 november 2010, 16:15:43
Ik vond niet dat je er een sterke maag voor nodig had maar hij steekt iig wel heel goed in elkaar. Zeker op het gebied van normen/waarden en hoe mensen reageren als het om hun eigen leven gaat.
ja he, dat vond ik dus ook. En in sterke maag bedoel ik meer van ik ben een gevoels mens en sommige dingen kon ik mij erg voorstellen dat het niet fijn zou zijn op zijn zachts gezegd.