Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Welk boek lees je nu/ heb je gelezen?

Gestart door Mus, 21 juni 2009, 19:39:06

Vorige topic - Volgende topic

Selinde

Ja mijn boek van Cognitive Science had het er heel de tijd over :P Maar ik zal wel gewoon alleen Engels doen ipv ook Spaans ::)

Erwipro

Haha. XD

Ik lees trouwens zowel The Alchemist van Paulo Coelho (als je het lezen kan noemen XD) als The Boys From Brazil van Ira Levin (in het NL overigens maar die titel klinkt niet)

Jnusch

Mijn papa heeft On the road toch maar niet (en kraakte het ook maar meteen af :P) dus toch maar Catcher in the Rye aan het lezen (die volgens mijn vader toch veel beter is). Maar pfoe, wel beetje popi jopie taalgebruik zeg :-X

Drakinnetje

On the Road is wel in de Byb te vinden en anders in de boekwinkel voor slechts 10,95(ik had 15 euro verwacht, maar dat viel dus toch weer iets mee)
trouwens ik zag van de week een eerste editie te koop voor 25000 euro of dollar, maar dan wel met een stukje geschreven door Jack Kerouac zelf en dat is zeldzaam omdat hij dat verder nooit deed.
Van afkraken hoef je je toch niks aan te trekken? Eerst zelf lezen en dan mag je pas afkraken(als het terecht is natuurlijk)

Stefano

Ik ben nu bezig met de Hobbit. Heb ik gister gekregen omdat mijn stage afgelopen is. Het leest iig wel makkelijk weg :)

Drakinnetje

In het Engels of in het Nederlands Stefano? Mijn zoon leest die nu voor zijn Engels omdat hij daar straks examen in gaat doen.

Stefano

Wel in het nederlands, alhoewel ik hem ook nog wel in het engels wil lezen denk ik. Daarna wil ik namelijk ook verder met The Lord of the Rings trilogie en die wil ik ook in het nederlands en engels lezen(heb ik eigenlijk met elk fantasieboek dat ik lees, zoals bij hp. Die heb ik in het nederlands gelezen, maar wil ze nu ook in het engels lezen)

Mara

Ik ben nu bezig in In de Ban van de Ring deel 3, maar het schiet niet echt op....
Ik ben nu ongeveer 1 week bezig en pas op bladzijde 100 :(

Maar het is wel een supergaaf boek!! :D

Jnusch

Citaat van: Drakinnetje op 30 januari 2010, 15:44:33
On the Road is wel in de Byb te vinden en anders in de boekwinkel voor slechts 10,95(ik had 15 euro verwacht, maar dat viel dus toch weer iets mee)
trouwens ik zag van de week een eerste editie te koop voor 25000 euro of dollar, maar dan wel met een stukje geschreven door Jack Kerouac zelf en dat is zeldzaam omdat hij dat verder nooit deed.
Van afkraken hoef je je toch niks aan te trekken? Eerst zelf lezen en dan mag je pas afkraken(als het terecht is natuurlijk)
Mja, ik wilde 'm eerst kopen, maar nu weet ik het niet :P En onze bieb is niet zo briljant... maar ik zal eens kijken. Ik wil 'm  hoe dan ook lezen :)

De hobbit ben ik ooit in begonnen maar mweh... ik vind al die boeken niet zo ofzo. Ze zijn wel leuk, maar het lukt gewoon niet. Maar ja, dat had ik ook met Kruistocht in Spijkerbroek en toen ik die uiteindelijk las :D

Ik ben nu op de helft van Catcher in the Rye en ik weet niet... wel aardig ofzo, maar die jongen is een beetje een jankerd en er gebeurt amper iets. Of eigenlijk gebeurt er best veel, maar het kan me gewoon niet zo boeien?

Drakinnetje

Is er een boek wat je absoluut anderen wil aanraden die je een keer hebt gelezen Jnusch? Ben ik nu ineens wel benieuwd naar.

Jnusch

The world according to Garp, Waterschapsheuvel (Engelse versie staat klaar in mijn kast, wachtend om gelezen te worden), Inheritance cycle, Een groene bloem trilogie en nog wel meer, maar dat zijn even de dingen die nu het eerst opkomen :)

Drakinnetje

Die laatste 2 ken ik nog niet, de eerste 2 zijn verfilmd en gezien door dit persoontje

Jnusch

Inheritance cycle is van Eragon, als dat je meer zegt?

En de eerste is echt geweldig, heb het boek nu drie keer gelezen ofzo (en dat is veel voor mijn doen, ik ben niet zo'n herlezer) en echt I love it.

Drakinnetje

Eragon, wacht even ik heb daar 1 boek van, ergens...

Drakinnetje