Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welk boek lees je nu/ heb je gelezen?

Gestart door Mus, 21 juni 2009, 19:39:06

Vorige topic - Volgende topic

Drakinnetje

en prompt lukte het gister toch weer even(nog maar 2 hoofdstukken te gaan en het boek is uit)

Maedhros

@ Paithan: ik heb die volledige reeks ook ooit eens gelezen, is inderdaad een goed boek (en bij uitbreiding een goede reeks)
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

paithan

Citaat van: Maedhros op 25 augustus 2009, 22:47:34
@ Paithan: ik heb die volledige reeks ook ooit eens gelezen, is inderdaad een goed boek (en bij uitbreiding een goede reeks)

begreep dat de schrijver is overleden voordat hij zijn laatste serie af heeft kunnen maken.... maar waylander is wel af... boek 2 bijna uit en verslonden hehe

Selinde

Engelse boeken moet je ook gewoon niet vertaald naar het Nederlands gaan lezen.

*heeft haar Gödel, Escher, Bach-boek binnen! :) * <- dat is trouwens wel vertaald naar het NL :P maar het is toch non-fictie en ik ken al die wiskunde termen niet in het Engels :P

Floris

Citaat van: Selinde op 26 augustus 2009, 17:27:16
Engelse boeken moet je ook gewoon niet vertaald naar het Nederlands gaan lezen.

+ Heel veel :P

Ik wil dat boek ook. Maar ik moet echt nog teveel kopen XD

Amilmarith

Misschien niet omdat het slecht vertaald is, maar merk wel dat ik veel makkelijker even wat in het Nederlands ga lezen dan in het Engels.

Ben nu al bijna half jaar bezig in een boek, hij is wel leuk en leest op zich ook wel als ik eenmaal lees, maar de drempel om te gaan lezen ligt toch een stuk hoger..

Anouk

Ik ben bezig in Reaper Man, van Terry Pratchett! Ik heb een hele stapel voor mijn verjaardag gekregen, dus ik ben nog wel even bezig  ;D.

Mus

Ik heb weer wat gelezen uit Ryan Adams' boek:
Via via ga ik Hello Sunshine kopen, zijn tweede boek! :D Jeej!
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Drakinnetje

Ik lees nu een Simon Vestdijk, Ivoren Wachters. Erg mooi boek.

Frautjuh

Het net Elfenlied van Bernard Hennen uit en ben nu bezig aan Oudste van Christopher Paolini

Jnusch

Jnusch

Wooeoeeh :D Eindelijk Enduring Love uit, vond het niet zo'n geweldig boek.

Nu ga ik denk ik eindelijk eens in WoT 7 beginnen :)

Jnusch

Ik lees nog steeds WoT7 en ik heb nu eindelijk Hey Nostradamus! dus daar ga ik ook maar eens in beginnen

Mus

"Wereldproblemen en hun oplossingen! Doe mee!"

Ik word er alleen maar neerslachtig van.
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Jnusch

Ik ben net vanochtend begonnen in LotR part 1  ^-^ :o