Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welk boek lees je nu/ heb je gelezen?

Gestart door Mus, 21 juni 2009, 19:39:06

Vorige topic - Volgende topic

Dixie

Ik lees uuuhm, de verlossing van Althalus ofzo. Bij gebrek aan ideeën wat ik zou kunnen lezen :P

Remus457

Isabella

Ik ga nu het vijfde deel van de Temeraire triologie lezen van Naomi Novik. Hij is echt vet gaaf! :P

Jnusch

Selinde

Net Life of Pi gelezen :) die was wel koel.

En nu ben ik bezig in The Other Hand ofzo, nooit van gehoord. :P

Erwipro

Die heb ik ook net uit =) Alleen jij doet alsof je em even in 5 minuten hebt gelezen XD

Ik lees nu De Naam van de Roos. Een paar spellen te laat maarach :D

Remus457

3 keer raden.
Citeerit is not necessary to know everything to fully understand Adrian’s story. In fact, right now at this very moment, what Benny is doing is not relevant at all. Adrian isn’t aware of Benny’s actions and thus we do not have to be either. This was just a short intermezzo to wake you all up.
:D

af en toe denk ik echt van  :o ??? :D :o
maar even later snap ik t een klein beetje... en daarna gebeurt er weer iets totaal anders xD

Floris

Citaat van: jnusch op  4 augustus 2009, 23:07:48
Ik zou eens moeten beginnen in WoT 7

Ik ook :D

En ik heb The Wee Free Men van Terry Pratchett gelezen. En nu ben ik begonnen in Jakkalsvoel (Jakhalsvogel) van een Zuid-Afrikaans mensje.

Arende

ik ben HP 6 nog maar een keertje lezen, ga deze week nog wel even naar die film!

Jnusch

Jnusch

Maar het komt allemaal echt ZO mooi weer bij elkaar. Mijn onderbewuste is serieus geniaal

Erwipro

De Naam van de Roos is eindelijk uit (eix gistermorgen al :P) en nu ben ik al bijna aan het eind van Eilandgasten (Vonne van der Meer). Heel apart boek wel maar mss meer een meidenboek.. XD

Remus457

Citaat van: Erwipro op 13 augustus 2009, 17:53:35
De Naam van de Roos is eindelijk uit (eix gistermorgen al :P) en nu ben ik al bijna aan het eind van Eilandgasten (Vonne van der Meer). Heel apart boek wel maar mss meer een meidenboek.. XD

dat is toch dat boek waar zo'n man is die zelfmoord wilde plegen amar het op een ongeluk wilde laten lijken ofzo?

Erwipro

Eilandgasten bedoel je? :P Dat gaat over 6 bezoeken in een vakantiehuisje, waarvan 1 die jij noemt idd :)

Remus457

dan heb ik het goed onthouden xD
iemand in mijn klas had een boekbespreking over dat boek. 3 jaar geleden xD