Overlegtopic

Gestart door redeast, 20 augustus 2026, 18:50:47

Vorige topic - Volgende topic

redeast

Overleg hier over het bordspel.

Kid

redeast

Geen bordspel dit keer, maar een kaartspel. Het "startbord" is te vinden in het algemene topic.

Kid

Ik bedoelde dat ik niet meer in 836 kon, maar goed.

Simpele openingssituatie: nu verbouwing kopen en dan straks een zilveren munt. Heb maar alvast mijn zet gedaan!

redeast

Citaat van: Kid op 24 augustus 2026, 08:19:39Ik bedoelde dat ik niet meer in 836 kon, maar goed.

Simpele openingssituatie: nu verbouwing kopen en dan straks een zilveren munt. Heb maar alvast mijn zet gedaan!
Ik ga even kijken wat daar mis gaat.

Kid

Kon, inmiddels wel weer hoor!

loetjef

Mogen we een lijstje met wie we hier aanwezig zijn?
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

loetjef

Kid

@redeast Is toch ok dat we alvast onze beurt posten tbv snelheid?

Kid

Citaat van: loetjef op 24 augustus 2026, 08:26:05Ik heb niks gezegd.

Alleen maar wolven eigenlijk, sorry. En ik ben goed / slecht koppel met Perry.

redeast

Citaat van: Kid op 24 augustus 2026, 08:26:12@redeast Is toch ok dat we alvast onze beurt posten tbv snelheid?
Ja dat is helemaal prima. Ik zal hem verwerken zodra het jullie beurt is.

Kid

Ik mis Perry. Ik ging alleen niet dood van liefdesverdriet, omdat het de laatste tijd wat minder goed ging met onze relatie. Hij stond vaak midden in de nacht op, zette een verentooi op en liet mij alleen thuis. Ik werd er helemaal gek van. Afgelopen week waren we wel begonnen aan relatietherapie, maar ik geloof niet dat de rest van het dorp nog vertrouwen had in onze liefde.

Angelique

Hoi! Ik ga wel meelezen, maar dit spel verder een beetje aan mij voorbij laten gaan. Heb geen tijd gehad om de regels te bestuderen het afgelopen weekend, zat lekker naar auto's te kijken die rondjes in Zandvoort reden  (A) .

Als het nodig is dat ik een zet doe, geef alstublieft even een por :)

Wesp in Glas

Citaat van: Kid op 24 augustus 2026, 08:32:28Ik mis Perry. Ik ging alleen niet dood van liefdesverdriet, omdat het de laatste tijd wat minder goed ging met onze relatie. Hij stond vaak midden in de nacht op, zette een verentooi op en liet mij alleen thuis. Ik werd er helemaal gek van. Afgelopen week waren we wel begonnen aan relatietherapie, maar ik geloof niet dat de rest van het dorp nog vertrouwen had in onze liefde.
Het feit dat je niet mee stierf aan liefdesverdriet vertelt me ook dat de vlam tussen jullie allang verdwenen was. Desalniettemin sterkte met je verlies.

loetjef

Citaat van: Angelique op 24 augustus 2026, 08:49:26Hoi! Ik ga wel meelezen, maar dit spel verder een beetje aan mij voorbij laten gaan. Heb geen tijd gehad om de regels te bestuderen het afgelopen weekend, zat lekker naar auto's te kijken die rondjes in Zandvoort reden  (A) .

Als het nodig is dat ik een zet doe, geef alstublieft even een por :)

Ik hetzelfde maar dan zonder rondjes in Zandvoort (maar wel rondjes in een achtbaan in Belgiƫ).

Tag me vooral als ik een zet moet doorgeven, maar geef dan even specifiek door wat ik moet zeggen. Misschien lees ik me later nog in maar kan even niks beloven.