Overlegtopic

Gestart door redeast, 20 augustus 2026, 18:50:47

Vorige topic - Volgende topic

Skunki

Aangezien Falsifica en Thelight hier niet zitten en ik die meer vertrouw door hun acties tot nu toe, kunnen we deze game niet bewust verliezen aangezien ik meer vertrouwen in hun heb?  (A)

Plus jammer dat er zonder overleg al acties geplaatst zijn, maar als dat de manier is dat we het doen, dan weet ik dat!  :P

Skunki

Grapje derde team vergeten vd wolven XD

Falsifica

Daarbij zit ik gewoon hierin he   XD
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

loetjef

Ik mis falsifica ook </3 Maar toch voelt het alsof hij altijd dichtbij is en in mijn oor fluistert.
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

Kid

Aankoopfase
Zilver

Is mijn voorstel voor de volgende

Kid

Waarom kocht je koper?

Kid

Ok, ik geef dit spel op.

Kid

Voor de mensen die nog wel verder willen spelen: post 2 zetten tegelijkertijd.

Kid

oh nee, dat kan niet. Nou ja, laat dan maar.

Kid

Jammer, ik had echt zin in deze.

Ingrid1234

Mexicanobroeder

Citaat van: Kid op 24 augustus 2026, 14:12:19Jammer, ik had echt zin in deze.

Ja Dominion is echt een mooi spelletje, maar op deze manier heeft het niet veel zin helaas.

Wesp in Glas

Falsifica

Met deze zet hebben we even tijd te overleggen.

Ik ken Dominion niet. Dus ik was van plan de zetten door de spelers te laten doen die hier goed in zijn.
Echter heeft Ingrid blijkbaar al gesaboteerd. En volgens de variant regels mogen we het daarover niet hebben met mensen buiten deze groep.

Dus wat doen we nu?
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Angelique

Ik snap hem niet? Hoe is er gesaboteerd? Ik ben echt blond denk ik