Overlegtopic

Gestart door redeast, 20 augustus 2026, 18:50:47

Vorige topic - Volgende topic

Kid

Ingrid heeft een paar keer koper gekocht, terwijl ze best veel geld had. Koper is de slechtste kaart in het spel: geen punten waard, laat je geen actie doen en weinig geld waard.

Wesp in Glas

Citaat van: Falsifica op 24 augustus 2026, 15:02:34Met deze zet hebben we even tijd te overleggen.

Ik ken Dominion niet. Dus ik was van plan de zetten door de spelers te laten doen die hier goed in zijn.
Echter heeft Ingrid blijkbaar al gesaboteerd. En volgens de variant regels mogen we het daarover niet hebben met mensen buiten deze groep.

Dus wat doen we nu?
Opgeven. Anders doen we een beetje mee voor spek en bonen. En het moreel is al laag.

Kid

Citaat van: Falsifica op 24 augustus 2026, 15:02:34Met deze zet hebben we even tijd te overleggen.

Ik ken Dominion niet. Dus ik was van plan de zetten door de spelers te laten doen die hier goed in zijn.
Echter heeft Ingrid blijkbaar al gesaboteerd. En volgens de variant regels mogen we het daarover niet hebben met mensen buiten deze groep.

Dus wat doen we nu?

Ik zeg tegen iedereen gewoon dat Ingrid bekend heeft. Dat is een leugen, maar heet is niet vals spelen.

Angelique

Citaat van: Kid op 24 augustus 2026, 15:12:06Ingrid heeft een paar keer koper gekocht, terwijl ze best veel geld had. Koper is de slechtste kaart in het spel: geen punten waard, laat je geen actie doen en weinig geld waard.

Ahh zo, ja dat is niet zo handig. Al is het natuurlijk wel heel obvious zo, kan je ook wat van vinden.

Falsifica

Citaat van: Angelique op 24 augustus 2026, 15:15:46
Citaat van: Kid op 24 augustus 2026, 15:12:06Ingrid heeft een paar keer koper gekocht, terwijl ze best veel geld had. Koper is de slechtste kaart in het spel: geen punten waard, laat je geen actie doen en weinig geld waard.

Ahh zo, ja dat is niet zo handig. Al is het natuurlijk wel heel obvious zo, kan je ook wat van vinden.
Lees ook even het discussietopic. Dan zie je dat deze actie niet geheel de lucht uit kwam vallen.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Kid

Ja, het is absoluut bekennen dat je wolf bent.

En het is ook geen spelbederf, want gewoon het beste voor Ingrid om te doen, hoe vervelend ook voor ons.

Angelique

Citaat van: Falsifica op 24 augustus 2026, 15:16:39
Citaat van: Angelique op 24 augustus 2026, 15:15:46

Lees ook even het discussietopic. Dan zie je dat deze actie niet geheel de lucht uit kwam vallen.

Ja leuk, maar het is niet te volgen als je ook nog een begrafenis heb XD

Kid

Ingrid1234

Citaat van: Kid op 24 augustus 2026, 15:16:56Ja, het is absoluut bekennen dat je wolf bent.

En het is ook geen spelbederf, want gewoon het beste voor Ingrid om te doen, hoe vervelend ook voor ons.

bedankt dat je het zo ziet, het voelt voor mij ook niet fijn om in een bordspel te saboteren maar het is inderdaad de enige move die ik nog heb

Ingrid1234

en sterkte Angelique

loetjef

@Ingrid1234 kun je er wel mee akkoord gaan om op te geven? Dan is je doel ook bereikt toch? En dan hoeft niemand er verder nog frustraties over te hebben, jij niet en wij niet. Denk dat dat de beste oplossing is.
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

Wesp in Glas

Citaat van: loetjef op 24 augustus 2026, 16:49:06@Ingrid1234 kun je er wel mee akkoord gaan om op te geven? Dan is je doel ook bereikt toch? En dan hoeft niemand er verder nog frustraties over te hebben, jij niet en wij niet. Denk dat dat de beste oplossing is.
Eens

Falsifica

Citaat van: Wesp in Glas op 24 augustus 2026, 16:53:46Als je ons dan ook even de kans geeft om allemaal eens te zijn.

Denk dat de meeste mensen overdag minder tijd hebben ivm een baan hebben
Het is niet leuk. Maar vergeet niet dat Redeast veel tijd hierin heeft gestoken en er andere groepen nog spelen. Dat ze daarom besluit om dan maar actie loze beurten te doen tot we het eens zijn, kan ik begrijpen.

Laten we daarom even zorgen dat we het eens zijn zonder ons daarop te focussen. Denk dat dit de beste oplossing is.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Kid

Ik denk dat het voor anderen ook leuker is om ons zo snel mogelijk er uit te halen. ;) Scheelt redeast ook tijd.

BloodWolf14

Oh lol xD

Spel opgeven kan ik in komen als Mex en Ingrid hun ding doen ;)