Overlegtopic

Gestart door adriaan, 17 augustus 2026, 21:22:17

Vorige topic - Volgende topic

Skunki

Groen 3 onderaan voor bonus?

EliasTheBest

Citaat van: Angelique op 19 augustus 2026, 20:35:55Helaas geen geel.... grijs is niet echt interessant, wellicht blauw of groen 3? Kunnen we niet een keer zilver oppoetsen gebruiken? En dan groen 4 doen ofzo?

Wat is voordeel van 4 ipv 3?

Castiel.

Ik zou hier geen zilver gebruiken. Is slechts 1 punt. Kunnen dat beter bewaren voor als we geel nodig hebben of grijs. Of een roze 5 of 6.

Ik zeg groen 3 onderin. Dan de gele bonus op geel -1 en daarmee dan weer de roze bonus een 6 waarmee we een +1 krijgen.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Castiel.

Volgende roze MOET een 3 zijn guys

Angelique

Skunki

Omdat de volgende twee plekken niet heel interessant zijn qua bonus, dus sneller hogerop komen voor meer punten denk ik dat Castiel bedoeld.

Skunki

Zullen we voor de witte 2 gaan en daar een grijze 2 van maken en dan de volgende 2 grijze vakken (zwart) invullen? 

Castiel.

Ik zou zeggen, we pakken de witte 2 als grijs. Poetsen hem op en zetten hem op het witte gedeelte onder de 3. Het is bij grijs vooral belangrijk dat we veel van de bonussen vrijspelen en eventueel 1 vosje. Met deze zet zorgen we dat we verder naar rechts kunnen. We missen dan inderdaad de 2 witte onder de 2. Maar dat lijkt me niet zo erg. Snap je wat ik bedoel?

Skunki

Ik snap 'm, ook prima. Want dat oppoetsen kan enkel voor de grijze dobbelstenen? Of voor anderen ook?

Skunki

Oh nee, ik denk oppoetsen bewaren voor later moment? Ik zou miss zeggen enkel voor zwart en grijs gaan bij de grijze dobbelsteen en wit zoveel mogelijk links laten liggen. Als de worpen ernaar zijn?

Angelique

Geel 3 op de bovenste rij?

Skunki

Castiel.

Ik zet groene 1 op de onderste. Dan grijs op waar de roze bonus zit en vervolgens de roze 3 waardoor we 2 verder komen daar.

Skunki

Ik zou zelfde als Angelique doen.

Castiel.

Wacht ja jullie hebben gelijk. Geel op de bovenste. Dan grijs op die plek waar roze bonus zit en dan de 3 op roze.