Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Overlegtopic

Gestart door adriaan, 17 augustus 2026, 21:22:17

Vorige topic - Volgende topic

Castiel.

Ja de gele 1 op de -
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

adriaan

Het wachten is op jullie passieve zet zodat jullie door kunnen als actieve speler

Castiel.

Ik zou zeggen dat we de witte 3 op de onderste groene pakken. Vervolgens de blauwe bonus gebruiken op 6-1.

Falsifica

god ik hoop dat ik dit goed deed haha, ik typ maar gewoon over wat hier gezegd wordt zodat dit spel doorloopt. Moet maar vertrouwen erop dat Castiel weet wat ie doet ermee XD
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Skunki

Ik dacht laten we tempo erin krijgen, dit leek me slimme zet want in 1 keer twee zetten voor roze.

Skunki

Ik zou voorstellen om de witte 2 te gebruiken als gele 2 op de bovenste rij.

Skunki

Even gecheckt en we mogen niet weten wie in t team vd wolven zitten bij clever, alsin hoe die heten. Misschien deze of volgende ronde evalueren waar de andere teams op willen spelen?

Skunki

Ik kijk even bij de andere groepen of ze iets aan deze worp hebben, maar lijkt me een duidelijke groene 6 op t eerste gezicht.

Skunki

Het lijkt erop alsof de andere teams weinig aan de andere dobbelstenen zullen hebben als wij de groene 6 pakken. Als iemand het hiermee eens is, mag je 'm definitief plaatsen!  O0

CarnageRazor

Voor wat ik ervan begrijp ben in akkoord met skunki. Iemand die het beter begrijpt die hier nog wat over kwijt wil?

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

adriaan

Dank voor de snelheid!

Castiel.

Combo voor een passieve beurt: gele - --> vervolgens een 6 op roze en daar een +1 mee verdienen.

Skunki

Prima idee, al zou ik het ook een top idee vinden om bij grijs die 5 vlakken gevuld te krijgen. Ik gok dat anderen ons geen hoge grijze getallen gaan gunnen.

Angelique

Angelique

Helaas geen geel.... grijs is niet echt interessant, wellicht blauw of groen 3? Kunnen we niet een keer zilver oppoetsen gebruiken? En dan groen 4 doen ofzo?