Overlegtopic

Gestart door adriaan, 17 augustus 2026, 21:22:17

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Hier kunnen jullie overleggen.

Dragonfly

Dit spel ken ik itt het vorige spel wel. Mits clever for ever hetzelfde is als gewoon clever. Maar eh, waar is het veld en hoe kunnen we zien wat er met de dobbelsteen is gegooid?

adriaan

Citaat van: Dragonfly op 17 augustus 2026, 21:46:28Dit spel ken ik itt het vorige spel wel. Mits clever for ever hetzelfde is als gewoon clever. Maar eh, waar is het veld en hoe kunnen we zien wat er met de dobbelsteen is gegooid?
Als je even geduld hebt komt het eraan :D

Dragonfly

Haha sorry ik zag het!

Angelique

Ik zou zeggen blauw 3

Dragonfly

Het is dus wel behoorlijk anders dan gewoon clever. Ik heb de regels van deze versie gelezen en kom er wel uit denk ik, maar zijn er mensen die deze clever goed kennen?

Reroll zou ik persoonlijk eerst bewaren. Ik zou dus een dobbelsteen kiezen. En dan een van de laagste omdat we onszelf niet direct klem zetten dan. Dan is blauw 3 de meest logische.

Falsifica

Ik moet deze even inlezen. Maar begin zeker zonder mij. En dan ga ik zsm meedoen! ;)
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Castiel.

Keihard me favoriete spel! Lekker dan! Ik ga meteen kijken wat handig is!
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Angelique

Citaat van: Castiel. op 17 augustus 2026, 22:12:53Keihard me favoriete spel! Lekker dan! Ik ga meteen kijken wat handig is!

Prima, maar kunnen we in het vervolg eerst even overleggen voordat we meteen een zet plaatsen? Ik wil best geloven dat groen 3 het beste is, maar om dat zo te plaatsen zonder overleg....

Castiel.

Excuses. Het leek me in dit geval belangrijk sowieso met 5 dobbelstenen door te kunnen gooien en direct groen te openen richting de verdubbelaars. Maar idd, ik had beter even kunnen overleggen.

Castiel.

Oke, we kunnen de witte 1 pakken en die invullen bij geel linksboven in. We kunnen ook de roze pakken voor de bonuspunten en dan alleen met grijs gooien nog. Dat zijn in mijn ogen nu de beste opties, of mis ik iets?

Angelique

Citaat van: Castiel. op 17 augustus 2026, 22:19:34Excuses. Het leek me in dit geval belangrijk sowieso met 5 dobbelstenen door te kunnen gooien en direct groen te openen richting de verdubbelaars. Maar idd, ik had beter even kunnen overleggen.

Snap ik! Anders haal je ook zo lekker het tempo uit het spel als alles retelang duurt. Dus ook zeker geen commentaar, maar meer een vriendelijk verzoek :).

Zag net dat we voor wit 1 zijn gegaan. Houdt idd nog de meeste opties open.

Castiel.

Well dit is een redelijke no brainer haha

Angelique

Ik zou zeggen rood 6, maar geen idee of jij dat onder een no brainer verstaat XD

Dragonfly