Overlegtopic

Gestart door adriaan, 17 augustus 2026, 21:20:51

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Ik koos maar voor blauwe omdat 4 nog redelijk middelmatig is, en gooien vast nog wel geel erbij keer

Zuna

Op het dienblad liggen wit 3, groen 3 en geel 1. We mogen er in onze passieve beurt eentje van pakken.

We nemen de witte 3 en zetten die in groen. Of we pakken de groene 3 lol.

Groen is die rij die je van links naar rechts afwerkt, waarbij het minimum aantal ogen per vakje oploopt. Vooraan heb je genoeg aan een lage worp, achteraan moet je een 5 of 6 hebben. Groen is bij ons nog leeg, dus we staan helemaal vooraan en die 3 komt er zo in.

Bovendien tellen de vossen aan het eind mee als ons zwakste gebied. Groen, oranje en paars staan nog leeg, dus elke vos is nu nul waard. Dat moeten we rechttrekken.

De gele 1 laten we liggen, daar hebben we net al gekruist.

Daarna zijn wij actief. Dan gooien we alle zes en mogen we drie keer kiezen. Hoge ogen naar oranje en paars, en we mikken op vakjes die een bonus geven, want die pakken we meteen door.

Plan goed? Ik heb gegoogled en geAId om het te snappen, dus check vooral pls
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Thelight288

gele een kan opzich in de tweede rij ook, maar groen 3 klinkt ook goed. ja vossen wil je verzamelen, het is logisch dat ze op dit punt nog nul zijn, duurt even he

adriaan

Ik hoor het graag, dan kunnen jullie daarna met je actieve beurt beginnen

Zuna

Citaat van: Thelight288 op 18 augustus 2026, 21:52:03gele een kan opzich in de tweede rij ook, maar groen 3 klinkt ook goed. ja vossen wil je verzamelen, het is logisch dat ze op dit punt nog nul zijn, duurt even he

Ja wat is handiger? Ben een noob in dit spel

Zuna

Citaat van: adriaan op 18 augustus 2026, 22:00:46Ik hoor het graag, dan kunnen jullie daarna met je actieve beurt beginnen

Ja niet zo snel meneer, moeten toch overleggen en heb maar 1 persoon in deze groep so far met werkende oortjes om te overleggen. Of nouja... Ogen?

yasu

Witte 3 voor rood, dubbel 3 is erg sterk om verder te komen in rood. Je wil bij de sterkere bonussen komen en de vossen. Rood is afstandspunten voornamelijk plus wat bonus. Dus ik zou dat doen.

Sorry enorm moe van de dag maar dit is wat ik er nu nog van zie

Zuna

Citaat van: yasu op 18 augustus 2026, 22:11:29Witte 3 voor rood, dubbel 3 is erg sterk om verder te komen in rood. Je wil bij de sterkere bonussen komen en de vossen. Rood is afstandspunten voornamelijk plus wat bonus. Dus ik zou dat doen.

Sorry enorm moe van de dag maar dit is wat ik er nu nog van zie

Interessant want TL en ChatGPT knockoff vinden groen en/of geel interessant.

Wat je zegt klinkt logisch. Mag van mij ook. Ben benieuwd wat anderen van dit vinden

yasu

Rood wil je het liefste 336666 of zoiets hebben. Dus bij de lege tussenvakjes een 3 voor afstand, want die leveren niks op. Verder 6en. De gele 1 komt nog wel langs en groen kan je ook met alles vullen en is de punten die op de dobbelsteen staan

Thelight288

ik had daar nog niet over nagedacht wat niels zegt is ook logisch idd dan kruis je gelijk 2 aan 3 en 6 zijn daar wel het beste, groene 3 voel ik niet zoveel voor daar zijn punten de waarde en groene 3 is niet super hoog ofzo, dan zijn geel 1 of roze/rood 3 denk ik wel het beste

yasu

De rode 3 krijgen we iig echt gratis hier haha die gaan we niet heel vaak zien denk ik. Een 1 op het dienblad krijten of zelf in de 3 worpen gooien heeft meer kans denk ik

Thelight288

ja eens post maar hoor 3 bij rood krijgen we dan ook al bonussen?

Thelight288

Citaat van: yasu op 18 augustus 2026, 22:21:53De rode 3 krijgen we iig echt gratis hier haha die gaan we niet heel vaak zien denk ik. Een 1 op het dienblad krijten of zelf in de 3 worpen gooien heeft meer kans denk ik

ja we krijgen het op een zilveren dienblad aangeboden  ^-^

yasu

Nee. Bonussen alleen met 5 en 6. Maar die eerste maken iets minder uit

Chaosimsystem_

Wat Niels zegt klinkt wel als een goede tactiek. Zou zelf echt niet weten wat doen.