Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Overlegtopic.

Gestart door adriaan, 17 augustus 2026, 21:17:41

Vorige topic - Volgende topic

Aintgotrhythm

Citaat van: loetjef op 23 augustus 2026, 18:04:13Ja of: blauwe 1-5 is best voordelige opzet voor straks nog een blauwe bonus erbij. En dan hebben we alle dobbelstenen nog over. Dan straks een gele (hopelijk) met blauwe bonus en daar meteen de vruchten van plukken?

Dan wel in de hoop dat we een lage geel gooien. Want poetsen is maar 1 plus of min.

loetjef

Klopt, maar wel nog 5 rerolls. Ik durf die gok wel te nemen. Blauw doen?
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

Aintgotrhythm

Citaat van: loetjef op 23 augustus 2026, 18:11:51Klopt, maar wel nog 5 rerolls. Ik durf die gok wel te nemen. Blauw doen?

Dat is waar, ja vul maar in  O0

loetjef

@adriaan hoort 1-4 niet in 1-5 te staan? We hadden een witte 5 :-X

loetjef

Dan, voor de nieuwe worp. Helemaal kut. Reroll? XD

Aintgotrhythm

Citaat van: loetjef op 23 augustus 2026, 18:19:53Dan, voor de nieuwe worp. Helemaal kut. Reroll? XD
Zeker weten  XD

adriaan

Citaat van: loetjef op 23 augustus 2026, 18:19:22@adriaan hoort 1-4 niet in 1-5 te staan? We hadden een witte 5 :-X

excuus, heb de foto vervangen voor een nieuw blaadje met de juiste kruisjes

loetjef

@adriaan no worries, thanks! :)

-----

Gele 1 in middelste rij? Dan direct blauwe bonus op 1-6. Dan direct groene bonus, die zou ik bovenaan zetten (dan kunnen we de bonus laten afhangen van de laatste worp).

Ik hoop dan op een goede witte in de laatste worp.

Aintgotrhythm

Citaat van: loetjef op 23 augustus 2026, 18:28:45@adriaan no worries, thanks! :)

-----

Gele 1 in middelste rij? Dan direct blauwe bonus op 1-6. Dan direct groene bonus, die zou ik bovenaan zetten (dan kunnen we de bonus laten afhangen van de laatste worp).

Ik hoop dan op een goede witte in de laatste worp.

Yes, helemaal mee eens. En dan hebben we nog alle andere dobbelstenen over.

Aintgotrhythm

Grijze 4 oppoetsen en als 5 inzetten, groene bonus claimen en daarmee blauwe bonus claimen en deze op 6-6 zetten in de hoop dat we tijdens de passieve beurt nog een vosje erbij scoren?

loetjef

Ja, of een reroll en hopen op een interessantere witte. We hebben nog 4 rerolls en dit is onze laatste actieve beurt, dus rerollen gaan we niet meer doen.

Aintgotrhythm

Ik vergeet steeds de rerolls  ??? Laten we rerollen tot een witte 4/5/6 dan?

Mexicanobroeder

Citaat van: Aintgotrhythm op 23 augustus 2026, 18:44:53Grijze 4 oppoetsen en als 5 inzetten, groene bonus claimen en daarmee blauwe bonus claimen en deze op 6-6 zetten in de hoop dat we tijdens de passieve beurt nog een vosje erbij scoren?

Dit vind ik niet zo'n gekke optie, maar reroll kan ook. Op grijs en groen zitten we echt matig in de punten...

loetjef

Yep, doorrollen tot 4/5/6 en dan even de opties uittellen!

loetjef