Overlegtopic

Gestart door adriaan, 14 augustus 2026, 20:25:18

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

@123berber mag je zeggen we pakken door totdat er een kans is op explosie (want je weet of er nog 3 en hoeveel 2 er in de zak zit

Shaddow

Ik kan posten, tot hoeveel willen we gaan?

Met 5 hebben we geen risico tot ontploffing, anders kan het zijn dat we toch nog de drie pakken en per ongeluk ontploffen 

Thelight288

Citaat van: Shaddow op 16 augustus 2026, 13:50:47Ik kan posten, tot hoeveel willen we gaan?

Met 5 hebben we geen risico tot ontploffing, anders kan het zijn dat we toch nog de drie pakken en per ongeluk ontploffen
jawel met 5 en je pakt de 3 ontplof je. Maar miss kan je zeggen doorpakken tot er een kans is op ontploffen dat ziet Berrie ook wel. Als 3 er niet meer in zit kan je veilig doorpakken tot 5 als die er nog in zit tot waarde van 4 wit

Shaddow

Wel nice dat we dat zwarte fiche hebben weten te pakken, maar denk wel dat we met een keer minder doorpakken beter uitgekomen waren.

Thanks iedereen voor het spelen though!

Thelight288

Thelight288

De 10 geeft ook geen robijn ofzo. Hebben nog blauw en oranje in de zak 1 wit en 2x 2 wit alleen met die exploderen we. Kunnen nog t risico nemen denk dat nu exploderen nog geen ramp is. Dan krijgen we hopelijk ratten staarten en geven we andere mogelijk ook geen rattenstaarten of nu stoppen zodat we een oranje krijgen ook nog wat ook prima is denk ik

Thelight288

Dan kregen we mogelijk 2 oranje bedoel je?

Thelight288

Nvm dat is ook niet haha

Shaddow

Citaat van: Thelight288 op 16 augustus 2026, 14:18:03Hoezo beter?
dan hadden we niet ontploft en ook overwinningspunten gekregen toch?

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het spel nog niet helemaal snap, er is ook een bord met vakjes waarop we zetten doen?

Thelight288

We zijn nog niet ontploft

Thelight288

Citaat van: Shaddow op 16 augustus 2026, 14:35:51

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het spel nog niet helemaal snap, er is ook een bord met vakjes waarop we zetten doen?

Dat is t punten spoor, maar punten mislopen nu is geen ramp volgende ronde ongeveer wil je proberen niet te ontploffen, maar nu krijgen we nog gratis Oranje door groene bonus dus stoppen is t waard als we nu toevallig ontploffen komen we wel bij robijn veld en zouden we de evenement bonuscalsno 2 punten krijgen plus een robijn dus. Alleen dan geen gratis Oranje

Shaddow

Okay als ik het goed begrijp zit in ons zakje nog:
blauw 1
oranje 1
wit 1
wit 2
wit 2

of hebben we nog een extra oranje 1 gekregen vorige speelronde?

Met wit 2 ontploffen we, die kans is 40%.

Hier moet iemand mij even helpen - wat gebeurd er als we oranje 1 of blauw 1 pakken? die kans is namelijk ook 40%.

Krijgen we dan ipv 11 geld en 2 overwinningspunten, 12 geld en 2 overwinningspunten?

Shaddow

Citaat van: Thelight288 op 16 augustus 2026, 14:39:36
Citaat van: Shaddow op 16 augustus 2026, 14:35:51

Dat is t punten spoor, maar punten mislopen nu is geen ramp volgende ronde ongeveer wil je proberen niet te ontploffen, maar nu krijgen we nog gratis Oranje door groene bonus dus stoppen is t waard als we nu toevallig ontploffen komen we wel bij robijn veld en zouden we de evenement bonuscalsno 2 punten krijgen plus een robijn dus. Alleen dan geen gratis Oranje
hoezo komen we bij een robijnveld als we ontploffen?

Thelight288

We zijn nu bij 11 veld 13 is een robijnveld als we witte 2 pakken komen we daar.

Dus of we stoppen kunnen 11 waard kopen krijgen 2 punten en 1 gratis Oranje

Of we hebben grote kans op een 2 pakken, maar als we 1 pakken moeten we door en hopen op nog n 1 anders missen we  en punten en robijn.

Maar dan krijgen we ook al ontploffen we 2 punten vanwege evenement en kunnen dan weer druppel kopen, dus kunnen t risico nemen. En dan krijgen we alleen niet oranje fiche

Shaddow

Ik ben wel voorstander van doorpakken en proberen te eindigen op een robijnveld.