Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Overlegtopic

Gestart door adriaan, 14 augustus 2026, 20:25:18

Vorige topic - Volgende topic

Shaddow

Als we nu stoppen krijgen we wel 2 extra overwinningspunten

Thelight288

Ja maar zit nog witte 3 in en kunnen nog veel verder vgm

Thelight288

En met doorgaan kunnen we meer punten verdienen gewoon doorgaan zou ik zeggen

Shaddow

Ik ben het wel met je eens, omdat we nog best ver kunnen voordat we ontploffen. Moeten we vanaf hier meer letten op ontploffen?

Ik wil wel ook andere mensen de kans geven om te spelen zodat we met met zijn tweeën alles beslissen voor iedereen

Thelight288

Citaat van: Shaddow op 16 augustus 2026, 18:28:25Ik ben het wel met je eens, omdat we nog best ver kunnen voordat we ontploffen. Moeten we vanaf hier meer letten op ontploffen?

Ik wil wel ook andere mensen de kans geven om te spelen zodat we met met zijn tweeën alles beslissen voor iedereen

Ja want duurt niet heel lang meer tenzij iedereen door speelt dus nu moeten we echt punten gaan pakken

Lan

Ik zou nog lekker doorgaan, we hebben nog best een goede kans om een stuk verder te komen

Thelight288

Moeten beetje door om nog punten verdienen dus post maar doorpakken

Shaddow

Doorpakken of willen we de Robijn?

Idealiter pakken we als volgende wit wit 3.
Als we nog een keer doorpakken hebben we iig hetzelfde aantal overwinningspunten, want we kunnen tot wit 7 gaan toch? Dus zelfs als we wit 3 pakken ontploffen we niet

Thelight288

Citaat van: Shaddow op 16 augustus 2026, 19:29:21Doorpakken of willen we de Robijn?

Idealiter pakken we als volgende wit wit 3.
Als we nog een keer doorpakken hebben we iig hetzelfde aantal overwinningspunten, want we kunnen tot wit 7 gaan toch? Dus zelfs als we wit 3 pakken ontploffen we niet
klopt ik heb doorgepakt

Thelight288

Nemen nog risico of stoppen we alleen geen robijn nu helaas

Thelight288

Alleen met de 3 ontploffen we maar krijgen we alsnog 3 overwinningpuntrn nu hebben we er 4

Thelight288

Kunnen misschien wel nog meer kopen ookal ontploffen we en scheelt 1 punt, als we gewoon af kunnen maken kunnen we hopelijk volgende rondes inhaalslag maken als we nu nog meer geld hebben, maar is een afweging

Shaddow

Ja is lastig, als we niet ontploffen kunnen we misschien ook een keer eerste worden en met de dobbelsteen gooien. Maar de kans dat we ontploffen is volgens mij vrij klein

Thelight288

Ja je kan geluk hebben met dobbelsteen maar idk of we nu de verste gaan zijn

Shaddow

We hebben nog
Wit 1
Wit 1
Wit 1
Wit 3
Oranje 1
Groen 1
Zwart 1

Dus 1 op 7 kans op ontploffing, ik zou doorpakken denk ik.