Overlegtopic

Gestart door adriaan, 14 augustus 2026, 20:25:18

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Thelight288

ik zou zeggen doorrapen de eerste 2,3 rondes is het niet erg als je ontploft volgens mij, al heb ik laatste keer de simpelere variant gespeeld

CarnageRazor

Ik ken het zelf niet echt dus ik ben bereid jullie te volgen.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Shaddow

Ik vind 4/9 kans om te ontploffen wel heftig eigenlijk, maar ik heb dit spel nooit gespeeld.

Thelight288

op het begin krijg je toch niet veel punten en hoe verder je bent kan je meer fishes kopen, en dan krijg je rattenstaarten

Thelight288

Citaat van: Shaddow op 14 augustus 2026, 22:05:29Ik vind 4/9 kans om te ontploffen wel heftig eigenlijk, maar ik heb dit spel nooit gespeeld.

Nou kijk nou het nadeel aan ontploffen is niet heel groot op begin je moet keuze maken dan tussen punten of kopen, maar je loopt op begin maar 1 of 2 punten door mis door door te gaan en teexploderen, plus we hebben nog geen van onze gekleurde fishes gepakt. Het voordeel is dat we verder komen en meer fishes kunnen kopen om onze bag te builden. En als we niet eerst staan helpen rattenstaart en ook weer om sneller je bag te builden. Na ronde 3 krijg je steeds meer punten en wil je wel wat gaan inhalen

In late game wil je niet meer exploderen

Thelight288

Dus ik stel voor om gelijk nu gewoon door te gaan. En op begin dus als je ontploft altijd voor kopen gaan en niet de punten, want dat is r nu vaak toch nog maar 1

Kaasje

Ik moet nog even goed kijken wat de bedoeling hiervan precies is allemaal maar klinkt alsof TheLight er verstand van heeft  ;D
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Thelight288

Ik moet even inlezen met de extra regels met de extra druppel vorige keer dat ik t heb gespeeld was zonder die.

Nog korte uitleg wat de strategie erachter is. Je loopt punten mis op t begin, maar is dan nog maar 1 of max 2, maar je bouwd de zak sneller en sterker, waardoor je vanaf ronde 3 of 4 een inhaalslag kan maken en doorvoeren naar de Endgame, waar je veel meer punten kunt verdienen.

Als je al ver bent en geluk hebt hoef je soms niet t risico te nemen, maar wij hebben helaas ook al snel 3 kanlerwten getrokken dus als je nu al stopt heb je er ook vrij weinig aan.

Thelight288

Vinden jullie het goed als ik n zet post?

Shaddow

Shaddow

Citaat van: Shaddow op 14 augustus 2026, 22:05:29Ik vind 4/9 kans om te ontploffen wel heftig eigenlijk, maar ik heb dit spel nooit gespeeld.
Ik had verkeerd gekeken en gerekend dus dit is onzin, de kans is nu 2/9 want we ontploffen alleen als we een wit 2 pakken.

Lan

Citaat van: Thelight288 op 14 augustus 2026, 22:06:20op het begin krijg je toch niet veel punten en hoe verder je bent kan je meer fishes kopen, en dan krijg je rattenstaarten

Yes, dit klopt inderdaad. In het begin gewoon lekker doorzetten, voorzichtig spelen is voor later.

CarnageRazor

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Thelight288

Citaat van: Lan op 15 augustus 2026, 12:09:42
Citaat van: Thelight288 op 14 augustus 2026, 22:06:20op het begin krijg je toch niet veel punten en hoe verder je bent kan je meer fishes kopen, en dan krijg je rattenstaarten

Yes, dit klopt inderdaad. In het begin gewoon lekker doorzetten, voorzichtig spelen is voor later.

Jij bent r ook bekend mee zie ik haha