Overlegtopic

Gestart door adriaan, 14 augustus 2026, 20:25:18

Vorige topic - Volgende topic

Aintgotrhythm

Citaat van: Kaasje op 16 augustus 2026, 01:46:07Jemig sorry ik volg het echt helemaal niet maar bedankt dat jullie aan het carryen zijn :-*
We handelen uit pure noodzaak want we waren te langzaam. Ik snap dat dit even veel is  :-X

Thelight288

We hebben ook wel beetje idee wat we doen. Blijft altijd een geluksfactor hierin zitten. Twijfelde even voor 2 fisches of volledig voor zwart te gaan. Dan met beetje geluk konden we elke ronde druppel vooruit zetten en robijn krijgen. Maar wat variatie is ook niet slecht. En zodra we hogere waarde kunnen kopen dat ook doen. Geel is ook niet verkeerd effect trouwens, maar ben liefste meest efficiƫnt met de punten

Wesp in Glas

Ik kreeg een PM van Berrie. Wist niet dat we tegen de rest speelden.

Hebben wij ons ding gedaan?

Thelight288

Citaat van: Wesp in Glas op 16 augustus 2026, 10:28:04Ik kreeg een PM van Berrie. Wist niet dat we tegen de rest speelden.

Ja nu wel! Ja spelen tegen 2 andere team iedereens en een kleur weten niet welke bestaat uit alleen team wolven

Wesp in Glas

Citaat van: Thelight288 op 16 augustus 2026, 10:34:18
Citaat van: Wesp in Glas op 16 augustus 2026, 10:28:04Ik kreeg een PM van Berrie. Wist niet dat we tegen de rest speelden.

Ja nu wel! Ja spelen tegen 2 andere team iedereens en een kleur weten niet welke bestaat uit alleen team wolven
Ja dus iedereen is dit team is geen startwolf? Dat is wel handige informatie.

Thelight288

Citaat van: Wesp in Glas op 16 augustus 2026, 10:44:04
Citaat van: Thelight288 op 16 augustus 2026, 10:34:18

Ja dus iedereen is dit team is geen startwolf? Dat is wel handige informatie.

zo werkt het niet de wolven zijn verdeeld over team iedereen. die zitten in 2 teams, anders was t wel heel makkelijk haha

Thelight288

Wesp in Glas

Citaat van: 123berber op 14 augustus 2026, 22:34:50Een team is een volledig wolventeam.
De andere 3 teams zijn willekeurig samengesteld uit alle deelnemers. Hier kunnen dus wolven tussen zitten. Met 33 deelnemers zijn dit dus 3 teams van 11 spelers.

Ik snap het niet echt. 1 team is volledig wolventeam. De andere 3 teams zijn willekeurig.
Dat zijn dus 4 teams, maar toch zijn alle 33 spelers verdeeld over 3 teams?

Of hoe moet ik dat begrijpen?

123berber

Citaat van: Wesp in Glas op 16 augustus 2026, 11:04:21
Citaat van: 123berber op 14 augustus 2026, 22:34:50Een team is een volledig wolventeam.
De andere 3 teams zijn willekeurig samengesteld uit alle deelnemers. Hier kunnen dus wolven tussen zitten. Met 33 deelnemers zijn dit dus 3 teams van 11 spelers.

Ik snap het niet echt. 1 team is volledig wolventeam. De andere 3 teams zijn willekeurig.
Dat zijn dus 4 teams, maar toch zijn alle 33 spelers verdeeld over 3 teams?

Of hoe moet ik dat begrijpen?
Ja klopt. De drie teams waar alle spelers over verdeeld zijn strijden voor lunchbescherming. De wolven strijden voor een lunch die niet tegengehouden kan worden.
Het team dat het het beste doet wint dus de aangegeven bonus.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Thelight288

willen we fles gebruiken met dit begin of zeggen joe we gaan door?

Lan

Ik vind de fles gebruiken hier slim inderdaad. Ik denk dat als we deze ronde weinig geld verdienen het verdere spel lastig gaat zijn

Thelight288

ja eens en nu al de 3 wit brengt risico's mee

Thelight288

kunnen nu wel doorgaan tot we mogelijk een kans hebben om te exploderen iig dekn ik kunnen niet echt iets meer doen. iemand die dat wil posten?

Thelight288

@Wesp in Glas @CarnageRazor ik zie dat jullie online zijn kan een van jullie een zet posten gewoon doorpakken tot ontplofkans zoiets

Thelight288

@Kaasje mag ook, kom op niet te lang aub. Ik mag nu niet