Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussie - Hij speelt met verzwaarde dobbelstenen!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:51:45

Vorige topic - Volgende topic

Skunki

Citaat van: Kaasje op Gisteren om 12:10:56Jij wil puur speculeren over de situatie en vraagt mensen zonder concrete informatie om maar wat namen op te gooien, om er vervolgens nooit op te reageren ;)

Maar je hebt gelijk, helemaal stil houden is nooit goed. Ik ga straks een weekje op vakantie maar wil de volgende gedachten nog even delen voordat ik minder tijd heb om erin te duiken. Het is een gedachtenspinsel die ik eerder genoemd heb maar waar nul reactie op gekomen is en die ik in het algemeen niet los kan laten. Mind you, dit is niet gebaseerd op enige gefundeerde informatie, buiten de lynches en nachtdoden.

Er bestaat een (in mijn ogen realistisch) scenario waarin Bloodwolf grafrover was en op dag 4 de kettersrol van Mexicano overgenomen heeft. Falsifica is sinds het verloren spel met de conversie vooral heel veel verschillende namen aan het noemen (schijnbaar ongefundeerd) en vooral verwarring aan het stichten en mensen op te roepen voor hem te argumenteren. Dat laatste zie ik BloodWolf ook de hele tijd doen.
De kans is in mijn ogen best wel aanwezig dat Falsifica geconverteerd is en dat het hele Bloodwolf waterverhaal een mooie manier was om beide in goed daglicht te zetten. Ik wilde eigenlijk nog de Qwixx zetten een beetje analyseren (het enige spel dat ik tot nu toe redelijk ken) maar daar heb ik geen tijd meer voor. In mijn herinnering is het met name Falsifica die zetten postte. Wie zegt dat hij de boel niet saboteerde?

Dan is er nog nacht 3 waarin niemand stierf en de grafdelver claim van Angelique. Ongeacht of die claim klopt denk ik wel dat we rekening moeten houden met een lijk. Wie is dat dan?
Potentieel TheLight ivm de bewezen priesteractie. Potentieel Falsifica vanwege zijn algemene activiteit (alhoewel er geloof ik bewijs is dat Falsifica die nacht geconverteerd is, en dat dat door huidenwisselaar Robin afgewend is?). Potentieel Beertje ivm met diens rol in het goedjesnetwerk.

Het is mij in ieder geval duidelijk dat het netwerk dat ons hiervoor zoveel informatie gaf uit elkaar gevallen is.

Tenzij iemand me (via PM) kan garanderen dat BloodWolf 100% goed was aan het begin van het spel, is bovenstaande een zeer realistisch scenario, in ieder geval in mijn hoofd.
Kan me prima in dit scenario vinden.

Thelight288

Citaat van: Kaasje op Gisteren om 12:11:25Sorry TheLight, ik dacht dat je BloodWolf was. :P

Ik doe actief mee met alle spellen, over qwixx kan ik zeggen dat t gewoon dikke pech was. Alle zetten zijn overlegd en akkoord mee gegaan

Thelight288

Citaat van: Skunki op Gisteren om 12:12:12
Citaat van: Kaasje op Gisteren om 11:41:52
Citaat van: BloodWolf14 op Gisteren om 11:38:55Wie lynchen we na Skunki als we Elias/AGR buiten beschouwing laten?
Een van die twee. Zie niet waarom we hen buiten beschouwing zouden moeten laten. Komende twee dagen hebben we in ieder geval een lynchtarget. Snap niet zo goed waarom je nu met beperkte informatie zo aan het hameren bent op nieuwe namen en verdenkingen. Volgende nacht en de nacht daarna komt er waarschijnlijk weer informatie bij die de zaken helemaal veranderen.
Ik ben het hier wel mee eens, ik vind het vrij storend om telkens dezelfde mensen te zien vragen aan andere mensen, "Noem namen", terwijl er letterlijk geen extra nacht en dus extra informatie gevallen is.
Mensen hebben hun verdenkingen, als ze die hebben, al geplaatst.

De meeste mensen zitten niet in een netwerk, en ik denk dat we er niets aan hebben om letterlijk elke scheet en post van iedere persoon hier binnenste buiten te analyseren.

Dus eens met Kaasje dat ik dit hameren niet echt snap.
Het lijken dezelfde mensen te zijn die continu blijven hameren vanuit hun ivoren bewezen goedjes torentje, terwijl niemand extras weet tot na de nacht.

Dus jij vind dat niemand er bij betrokken moet worden en alles gewoon verder achter gesloten deuren moeten doen? Juist proberen hier bewezen spelers de inzichten van de rest te krijgen en daar wordt zoveel weerstand tegenover gezet. Je doet toch ook mee om het spel te spelen? Of omdatxje toch niks weet maar achterover leunen?????

Beertje

Citaat van: Thelight288 op Gisteren om 12:29:28
Citaat van: Skunki op Gisteren om 12:12:12
Citaat van: Kaasje op Gisteren om 11:41:52
Citaat van: BloodWolf14 op Gisteren om 11:38:55Wie lynchen we na Skunki als we Elias/AGR buiten beschouwing laten?
Een van die twee. Zie niet waarom we hen buiten beschouwing zouden moeten laten. Komende twee dagen hebben we in ieder geval een lynchtarget. Snap niet zo goed waarom je nu met beperkte informatie zo aan het hameren bent op nieuwe namen en verdenkingen. Volgende nacht en de nacht daarna komt er waarschijnlijk weer informatie bij die de zaken helemaal veranderen.
Ik ben het hier wel mee eens, ik vind het vrij storend om telkens dezelfde mensen te zien vragen aan andere mensen, "Noem namen", terwijl er letterlijk geen extra nacht en dus extra informatie gevallen is.
Mensen hebben hun verdenkingen, als ze die hebben, al geplaatst.

De meeste mensen zitten niet in een netwerk, en ik denk dat we er niets aan hebben om letterlijk elke scheet en post van iedere persoon hier binnenste buiten te analyseren.

Dus eens met Kaasje dat ik dit hameren niet echt snap.
Het lijken dezelfde mensen te zijn die continu blijven hameren vanuit hun ivoren bewezen goedjes torentje, terwijl niemand extras weet tot na de nacht.

Dus jij vind dat niemand er bij betrokken moet worden en alles gewoon verder achter gesloten deuren moeten doen? Juist proberen hier bewezen spelers de inzichten van de rest te krijgen en daar wordt zoveel weerstand tegenover gezet. Je doet toch ook mee om het spel te spelen? Of omdatxje toch niks weet maar achterover leunen?????

Ik ben het er ergens wel mee eens dat we meer druk zetten op de mensen die we hier niet horen, die nu achterover leunen.
I love Elias

BloodWolf14

Voor mij persoonlijk is alleen Fals bewezen.

Verder moet ik het ook doen met info die ik van anderen krijg en blijft het speculeren waar de conversie is geëindigd.

Citaat van: BloodWolf14 op  2 september 2026, 00:48:21Dat is mits Skunki en Angelique beiden geen slechtjes zijn. Dat zien we vandaag vanzelf.
Ik wil iedereen uitnodigen deze post van mij terug te lezen. Volgens mij kan iedere speler een vergelijkbare post maken met info die bij hen bekend is. Ik weet ook niet alles zeker, maar daarom is het het juist waard om te blijven discussiëren.

Ik heb Beertje vóór afgelopen nacht al gevraagd om mij te laten checken zodat ik 100% zeker ben en ze daarmee Fals ook kunnen afstrepen. Dan kan dat heen-en-weer gedoe eindelijk voorbij zijn.

Ik neem aan dat dit niet gebeurd is aangezien ik er niets van heb gehoord. De vraag is dan wie wel. Geen wolfje gevonden dit keer dus.

Beertje zei mij in PM dat Wannas voor haar in stond. Skunki heeft dat ook eerder al te horen gekregen en kan dus voor Beertjes goedheid instaan. Ook geeft volgens Beertje Lan aan dat Skunki en Beertje goed moeten zijn. Geen idee vanuit welke rolinfo dat moet komen. Ik heb hier in de wandelgangen wel iets gehoord over dat Lan met Wannas gekoppeld zou zijn.

Light zou nacht 3 geen Lijk kunnen zijn geworden. Daar zie ik zelf maar 1 optie voor waarom dat niet kan met de rollen die ik nu gehoord heb. Gaan we dan maar vanuit.

Als Angelique niet liegt over haar rol betekent het dat we nacht 4 een Lijkje moeten hebben gekregen. Ik denk niet dat Castiel een moord heeft gepleegd en er eerder een lunch niet door is gegaan. En met bijvoorbeeld een Orc hadden we al een Yeti-claim gehad en/of meerdere moorden gezien.

Goed. Nog steeds LW die nergens gecleared is volgens mij en dus grote kanshebber op startwolf zijn. Ik ben naar werk. Ik zie wel of ik na vannacht nog leef

Skunki

Volgens mij zei Lan in het DT al dat Wannas met hem, mij en Orangeking gedeeld had dat ie zielsverwant was met Beertje.  Maar miss waren ze ook koppel.

EliasTheBest

De dag is toch nog even volgespamd met onzin, leuk dat tijdverdrijf.

Beertje

I love Elias

loetjef

But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

Kaasje

Oke, spijtig. Skunki is in ieder geval zeker goed. BloodWolf krijgt een plusje maar ik hou het grafroverscenario nog even in het achterhoofd.

Komende dag hebben we Elias nog, daarna eventueel AGR, maar we moeten nu gaan kijken naar een vervolg. Eerste stap zou zijn om te kijken naar de targets die Falsifica ons gaf.
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Thelight288

Citaat van: Kaasje op Gisteren om 21:46:26Oke, spijtig. Skunki is in ieder geval zeker goed. BloodWolf krijgt een plusje maar ik hou het grafroverscenario nog even in het achterhoofd.

Komende dag hebben we Elias nog, daarna eventueel AGR, maar we moeten nu gaan kijken naar een vervolg. Eerste stap zou zijn om te kijken naar de targets die Falsifica ons gaf.

Fals was goed en de bisschop inactief gestorven duidelijk dat bw goed was

Kaasje

Yes, je hebt gelijk. BM-schap doorgegeven is ook wel een indicatie.
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

BloodWolf14

@Beertje als jouw PM klopt is dit de tijd om je te bewijzen. Anders hang ik je vandaag op :)

BloodWolf14

Eh, info die anderen hier misten btw:

Ik was ingezegend door William. Daarom 99% goed. Zegening komt voor de conversie, en Priesteractie is na de conversie geweest. Tenzij mijn startrol Ketter was kon ik geen slechtje zijn, en Light kon instaan voor mijn startrol. Voor hem dus 100% bewezen.

Gezien mijn actie na de conversie was wist ik ook Fals als 99% goedje te noemen. Enige optie daar was ook Ketter/koppel. Niet echt logisch tho.

Dan dus Beertje die opgooide dat Fals 'gezien' was als weerwolf. Dat werkt niet als mijn water niet werkt ;)

Ik heb ook even teruggelezen naar de 'helderziende'-acties vanuit Beertje z'n netwerk.

Deze post van Falsifica is hoe Mex openbaar bekend werd:
Citaat van: Falsifica op 24 augustus 2026, 12:45:40Een vogeltje heeft me gezegd dat Mexicanobroeder gezien is als Slecht.

Sorry dit moet even, was handiger geweest als dat nu al duidelijk was.

We hebben dis 2 targets. Zowel Ingrid als Mexicanobroeder.
Wie heeft voorrang denken we?
[close]
Geen rol, enkel 'slecht'. Daarna volgt ook nog wat speculatie over welke rol het dan is, dus duidelijk geen bekende rol.

Ook Moonzzz kwam pas naar voren nadat het Reneiz lijstje van Wurn bekend was. Tenminste, Beertje kwam ermee in het Dt voordat ik wist dat Beertje 'm uberhaupt te horen had gekregen. En kennelijk was ik daar niet de enige in. Kleine reeks aan posts omtrent de bekendmaking van Moonzzz als Cwolf:
 1. Beertje wil de lynch op Ingrid versnellen
Citaat van: Beertje op 27 augustus 2026, 21:13:26
Citaat van: Thelight288 op 27 augustus 2026, 18:24:20Ik ben super sarcastisch mocht je niet door hebben

Ik ben rete serieus

Overigens is de lynch een gegeven dus zou willen voorstellen wat te versnellen.
[close]

Fals post z'n slechtjeslijstje
Citaat van: Falsifica op 27 augustus 2026, 22:04:51De wolven winnen MyCity en ik ben er zuur over.

Dus ik ga jullie een verhaaltje vertellen.
Het begon allemaal 2 spelnachten geleden, toen de wolven hun eerste poging deden mij te converteren. Wurn, de fantastische geraddraaide Beschermengel, heeft me destijds beschermd.

De nacht erna, dus vorige speldag, probeerden ze het opnieuw, toen heeft Robin de Huidenwisselaar me beschermd.

Maar met de winst van MyCity, ben ik na de nacht hoogstwaarschijnlijk slecht. Dus vanaf volgende nacht is het volledige ziener netwerk niet meer te vertrouwen.

Dus heb ik besloten alle slechte spelers die ik weet
Persoonlijk
Te feliciteren met hun bordspel winst.

Dus bij deze gefeliciteerd:
Skunki
Ingrid
Aintgotrhythm
Moonzz
Elias
[close]

Beertje doet moeilijk over het lijstje. Alleen Skunki is hier een nieuwe naam
Citaat van: Beertje op 28 augustus 2026, 09:24:18De conversie is pas na de nacht Falsafica
Niet ervoor. Pas daarna hoef je rare lijstjes te posten
[close]

Bekendmaking rol Moonzzz
Citaat van: Beertje op 28 augustus 2026, 12:35:37Eerst Ingrid
Dan Moonzzz

Mooonzz is gezien als de conversiewolf. Maar dat heb ik in het netwerk ookal betoogd, waarom die niet gebeuld is vóór de nacht snap ik niet. Is falsa misschien al wel slecht en zijn/waren er meerdere conversiewolven? Is nog iemand die voor zijn verhaal kan en wil instaan?

Ik hang liever zekere onboard wolfjes. Ik ga dus niet skunki stemmen alleen obv wat fals hier roept.
[close]

Kennelijk was de conversiewolf niet bekend aan de kant van Fals
Citaat van: loetjef op 28 augustus 2026, 17:16:03Kid, je neemt me de woorden uit de mond.

Beertje, waarom heb je dit niet openbaar gedeeld als je merkt dat "het netwerk" dat niet doet?

Ik vind het heel apart dat deze informatie pas naar buiten komt op het moment dat er andere namen worden genoemd. Waarom is deze informatie nu zo pressing terwijl het dat voor de nacht niet was, terwijl met een conversiewolf iedere nacht scheelt om een conversie te voorkomen? Sterker nog, als ik falsifica mag geloven, is Robin vannacht geconverteerd en had dit dus voorkomen kunnen worden.

Daarnaast stem je ook deze speldag rustig mee met Ingrid, en pas later begin je te kraaien over "Moonzzz conversiewolf". Als dit zo belangrijk voor je is dat iedereen hier spontaan voor leugenaar wordt uitgemaakt, waarom stem je dan in eerste instantie niet zelf op Moonzzz?

Voor mij dus twee opties: of je kletst nu de hele boel aan elkaar, of een van de andere namen in dat lijstje moet verhuld moet worden, en de vraag is dan: waarom?
[close]

Elias als bekend slechtje reageert gefrustreerd en noemt bewust koppeltje
Citaat van: EliasTheBest op 28 augustus 2026, 17:43:46Goed wordt ook in alle opzichten gemanipuleerd en bespeeld. Opeens wordt er iemand gebeuld die net een uur wolf is in jouw verhaal terwijl er een lijst van 6 andere wolven is volgens fals. Aangezien ik ook opeens op die lijst sta ga ik niet eens moeite meer stoppen in dit spel. Valt toch niks tegen te doen. De conversiewolf is dus in leven gehouden om iemand anders zogenaamd bewijsbaar te maken. Ik vind het allemaal goed, laat dat koppeltje maar winnen, kunnen we allemaal achteraf zeggen "wow dat zag ik niet aankomen".
[close]
Bovenstaande post geeft dit spel aardig weer denk ik. Voor de nacht was Moonzzz dus niet als conversiewolf bekend bij Fals etc. Loetjef haalt dit in haar post aan.

Beertje lijkt Moonzzz nooit 100% zeker te zijn geweest
Citaat van: Beertje op 28 augustus 2026, 19:06:21Jij bent serieus ofwa?

1) Moonz stond op het reneiz-lijstje als mogelijke conversiewolven
2) Ik betoogde al eerder waarom Moonz wat mij betreft slecht was
3) Ik heb dit gemeld bij Falsafica met de vraag waarom niet beulen voor de nacht. Wisten we het toen 100% zeker? Nee. Maar conversie voorkomen is beter dan genezen.

Richt je pijlen lekker op hem. Dit was Falsafica's call. Voor de nacht wist ik het niet zeker. En daarom hier niet hard gepost. Dat je blijkbaar gelijk op mij wilt stemmen daarom, moet je lekker zelf weten. Op mijn posts dat Moonz slecht was, is verder ook door niemand gereageerd of opgepakt. Blijkbaar wachten we allemaal hier tot iemand roept dat iemand als slecht is gezien ipv gewoon kijken wat er gebeurd en proberen daaruit iets af te leiden.
[close]
Skunki werd hier verdedigd door de focus op Moonzzz te gooien.

Beertje uitleg en Reneiz lijstje namen
Citaat van: Beertje op 28 augustus 2026, 21:20:21Aangeven dat ik liever een potentiële conversie beul (en daarmee conversie voorkom) op basis van informatie en overtuiging die ik toen had is iets anders dan nu skunki hangen terwijl er ook onboard wolven zijn die we kunnen hangen.

Als je heel selectief tekst in mijn post dikgedrukt maakt om spreekwoordelijk woorden in mijn mond te leggen en te doen alsof dát is wat ik heb gezegd en bedoel, is raar.

@Rest:

Er ging een lijstje rond met 5 namen omdat de rol conversiewolf is opgevraagd. Moonzz was voor mij wolf op basis van raar stemgedrag, 3 dagen niets zeggen en steeds 1 minuut voor de deadline online komen waar er een excuuspost + een tactische stem volgde. Op basis van lijst + voorgaande was voor mij dan de conversiewolf Mooonzz en heb ik geopperd gewoon Mooonzzz te beulen/priesteren (afhankelijk van wat er was). Al het contact is via Falsafica gelopen in dit netwerk.

Nogmaals, waarom Moonz voor mij verdacht was:
Moonzz heeft 2 posts in het dtopic gemaakt, steeds vlak voor de DL en steeds met sorry ik ben niet zo actief. Ieder ander die inactief is (dorp) zegt sorry jongens, ik was niet zo actief en stemt random iets. Mooonzz stemde op Carnage en daarmee was het een 3-way split in de stemming. Geen idee of er dan nog een leugenwolf was die iets had moeten doen (en dat niet meer heeft gedaan o.i.d). Mijn stelling was: daarmee is Mexicano geprobeerd te redden. Áls moonz op kaasje had gestemd >> kaasje meeste stemmen >> kaasje dood >> Mexicano en Moonzz allebei verdacht voor het redden zodra uitkwam dat een van beide wolf is.

De hele lijst van die bewuste actie:

Waterwork
Moonzzz
LustigeWolf
Aintgotrhythm
EliasTheBest

Doe ermee wat je wilt, maar vraag vooral tekst en toelichting van Falsafica. Die heeft hier de keuzes gemaakt.
[close]
De 5 namen van de Reneiz worden hier door Beertje genoemd als een lijst die 'rond ging'. In het Dt heeft Wurn benoemd deze enkel met Fals en Light gedeeld te hebben. Somehow is dit dus via-via bij Beertje beland. @Beertje via wie heb jij dit lijstje gehoord?
[close]

Ik krijg als ik dit zo teruglees het idee dat Beertje degene is die bespeeld wordt door een g/s-koppel. Hij heeft Mex naar buiten gebracht en sindsdien geen slechtje meer doorgegeven. Moonzzz lijkt naar buiten te zijn gebracht zonder zekerheid. Dit lijkt meer op Beertje die Moonzzz graag wil lynchen en het verwoord als 100% zeker.

Beertje noemt in PM's met mij Skunki als iemand die hij niet zeker als goedje wist (na mijn wateractie op Fals). Andersom zou Skunki wel voor Beertje in kunnen staan omdat die zijn claim wist. Lan zou volgens Beertje voor de goedheid van Skunki in kunnen staan. Met deze info snap ik dat Beertje moeilijk ging doen bij een lijstje van Fals waarin Skunki uit het niets als slechtje genoemd werd.

OK zou dezelfde kant als Skunki gekozen hebben. Skunki is nu bewezen goedje (goed deel koppel?) en dus zou OK ook goed zijn.

Ik heb gehoord van Light dat DF voor mij ingewaterd zou worden in plaats van mij. Dat is de nacht voordat ik Priester werd vergeten als actie. Beide nachten, volgens Light, zou DF naar hem toe zijn gekomen met dat ze geen Priester was geworden al vóórdat ik had doorgegeven aan Fals/Light of het gelukt was of niet. Dit heb ik ook enkel bij die twee laten vallen toen, want ik wist William op dat punt niet als Bisschop. Dat spreekt imo voor haar.

Chaos heeft een relatief logische claim en lijkt niet mee te hebben gestemd met slechtjes in lynches. Dit is voor haar het enige wat voor haar spreekt. Ook geen idee met wie zij allemaal contact heeft.

Van wat ik heb gehoord hebben Lan en Kaasje trouwens dezelfde claim. Ik heb geen idee of dit klopt of niet of dat er over gelogen is ergens, dus daar schiet ik helaas niets mee op. Ik denk in ieder geval niet dat deze twee startwolven zijn.

Angelique en Waterwork als neutralen geloof ik dan ook wel. Er zit hier hoogstens 1 wolf tussen, maar heeft geen voorkeur imo.

En dan dus de laatste namen. Himan, LW en Wesp. Wesp heeft eerder openbaar al Burger geclaimd terwijl er welpmeldingen werden gedaan en LW is nog steeds vrijwel AFK dit spel. Himan is een groot vraagteken.

Ik vermóéd dat bij Wesp en LW wel een g/s-koppel kan zitten, waarbij Wesp info aan Beertje heeft doorgespeeld. LW is namelijk door Beertje als mogelijke optie voor slechtje genoemd in een eerdere post:
 Lijstje Beertje
Citaat van: Beertje op  3 september 2026, 10:49:05Ik wil dit lijstje ook nog even aanhalen want:

Wie missen we dan op het lijstje:

Aintgotrhythm slecht

CarnageRazor slecht

Chaosimsystem

Dragonfly

Himan

LustigeWolf

Moonzzz slecht

RoodHapje slecht

Sjaera Williambz

Wannas dood

Wat zijn hier de claims of gedachten bij?
[close]
Hier is het mij duidelijk dat er vrijwel geen info over LW bekend is.

Citaat van: Wesp in Glas op 31 augustus 2026, 12:48:03Maar even terzijde. De bron van Beertje zat er tot nu toe wel de hele tijd goed?
^ Kleine hint van Wesp dat hij de bron van Beertje is? Wesp heeft meerdere malen dit spel aangekaart dat de bronnen van Fals en Beertje er nog niet naast hebben gezeten dit spel en hij daarom mee stemt. Verder nauwelijks eigen argumenten gegeven om iemand te stemmen.

@Beertje aub actie op LW inzetten. Grote kans dat je een wolfje pakt. Ik ben bang dat jij info gefeed bent door een g/s-koppel Wesp/LW en daarom misplaatst vertrouwen in spelers hebt. Skunki zal wel als goedje genoemd zijn door ze. Ben benieuwd wie nog meer?

En dan mis ik dus nog ergens een conversie. Ik vermoed zelf dat deze tussen Loetjef of Kaasje zit. Beiden zijn meerdere malen aangehaald als goedjes en dus een redelijk goed target. Alle obvious keuzes (Fals/Kid/Light) zijn het niet geworden en wil je denk ik als slecht houden om te kunnen verdenken.

Ik heb in deze post trouwens een aantal claims bewust weggelaten om niet alle info zomaar open te gooien, maar ik ben bang dat slecht op dit punt middels AGR en de conversie ook een vrij grote lijst met claims heeft. Misschien zelfs alles al.

Ik hoop dat deze post een hoop opklaart voor alle goedjes.

@Wesp in Glas @LustigeWolf wie zijn de wolfjes als jullie geen g/s zijn? :)

Ik geloof niet in minder dan 7 startwolven, dus met 5 dode wolven mis ik er écht sowieso nog eentje van de startwolven naast de conversie. Dus, wie o wie heren?

Orange-King

De burgerclaim van Wesp in Glas is nieuw voor mij, en vind ik (gezien de huidige dode rollen) niet erg aannemelijk dit spel. Daarnaast spelen Elias, Wesp en Beertje (verhaaltechnisch) elkaar dit spel, waardoor ik het ook logisch acht dat ze sneller zichzelf met elkaar zouden koppelen.

Dan zou mijn voorkeur zijn om na Elias (zeker slecht en mogelijk een sterkere rol gekregen) nu Wesp in Glas te lynchen.