Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussie - Hij speelt met verzwaarde dobbelstenen!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:51:45

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Citaat van: Beertje op Vandaag om 10:49:05
Citaat van: Beertje op 23 augustus 2026, 17:14:34Goedemiddag

Los van iedereen die snel achter elkaar postte, heb ik gekeken naar wie we de afgelopen 3 dagen wel en niet gehoord hebben in het d-topic. Met andere woorden: wie leunt er achterover.
| Naam            | Aantal |
| --------------- | ------ |
| BloodWolf14    | 15    |
| Thelight288    | 15    |
| Falsifica      | 14    |
| loetjef        | 14    |
| Kid            | 7      |
| Skunki          | 7      |
| Kaasje          | 5      |
| Wesp in Glas    | 4      |
| Perry26        | 3      |
| Robin89        | 3      |
| Waterwork      | 3      |
| Wurn            | 3      |
| Yasu            | 3      |
| EliasTheBest    | 2      |
| Ingrid1234      | 2      |
| Mexicanobroeder | 2      |
| Angelique      | 1      |
| Beertje        | 1      |
| Castiel.        | 1      |
| Lan            | 1      |
| Orange-king    | 1      |

Ik heb hierin meerdere posts achter elkaar (waren er nog een aantal) gewoon laten tellen als meerdere posts.
Wie missen we dan op het lijstje:

Aintgotrhythm

CarnageRazor

Chaosimsystem

Dragonfly

Himan

LustigeWolf

Moonzzz

RoodHapje

Sjaera Williambz

Wannas

Heeft iemand contact met deze mensen?

Ik wil dit lijstje ook nog even aanhalen want:

Wie missen we dan op het lijstje:

Aintgotrhythm slecht

CarnageRazor slecht

Chaosimsystem

Dragonfly

Himan

LustigeWolf

Moonzzz slecht

RoodHapje slecht

Sjaera Williambz

Wannas dood

Wat zijn hier de claims of gedachten bij?

Dit lijstje komt overeen met mijn verdachte op dit moment.

Verdachtste naar minstverdachte vind ik,

Dragonfly, Lustigewolf, Himan, chaos, Williambz.

Kaasje blijft hier voor mij ook als optie voor slecht en skunki gaan we zien of die slecht is of niet,

Wesp en Lan heb ik eigenlijk helemaal geen idee over van mensen die hier niet op staan

Lan

Met betrekking tot Beertje = slecht maakt Lan = slecht. Skunki en OK weten ook dat Wannas aangaf dat Beertje zijn zielsverwant was, dus die zijn dan ook allebei slecht denk ik?  :D

Thelight288

ik denk ook niet dat beertje slecht is, ik weet niet wie zijn bron is, maar daar heb ik wel twijfels bij nu, maar als er iets goed mis is daar, zou beertje daar wel iets van zeggen.

BloodWolf14

Citaat van: Beertje
Wat zijn hier de claims of gedachten bij?
/quote]
Dat wil ik van jou en anderen weten ja. Voornamelijk van de spelers op dit lijstje

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Beertje

Citaat van: BloodWolf14 op Gisteren om 23:04:40Van wat ik weet was Mex' rol wel bekend bij Fals en co dus ik neem aan dat die daar vandaan komt en niet van Beertje en co. D

Wat fijn dat we nu ook nog in groepjes en hokjes gestopt worden. Van wie denk je dat Fals de info heeft gehad en aan wie hij nog heeft gevraagd of Mex 100% zeker gebeuld kon worden?

Wie willen we trouwens nou lynchen? Skunki, Elias of weer iemand anders? Kan draaikont Fals nu misschien eens duidelijk richting kiezen & zijn eigen argumenten voor skunki dan posten? Zoveel vragen... zoveel vragen....

Maar als we nog steeds denken dat ik slecht ben en we nog steeds niet op pms reageren en informatie gaan delen. Succes, ik check dan uit.
I love Elias

Williambz

Citaat van: Beertje op  1 september 2026, 20:04:38Ik ga er inmiddels vanuit dat mijn resultaat op Falsafica niet klopt. Dat is vervelend, maar ik wil wel uitleggen hoe ik hiertoe ben gekomen.

Ik heb gehandeld op basis van de informatie die ik op dat moment had. Daarbij heb ik meerdere keren geprobeerd duidelijk te krijgen hoe de beulactie precies tot stand was gekomen. In de PM's met Falsafica zelf omschrijf hij dat als een grijs gebied, maar niets verkeerds. Verder kreeg ik ook geen duidelijk antwoord op mijn vragen. Als ik dan vraag hoe iets precies zit en daar geen duidelijk antwoord op krijg (sterker nog: het zou een grijs gebied zijn), moet ik uiteindelijk werken met de informatie die ik wél krijg en met de conclusies die daar logisch uit volgen. We zijn hier niet allemaal WvW-veteranen die alles weten.

In combinatie met de rest van Falsafica's gedrag kwam ik daarom uit op de conclusie dat hij in mijn ogen óf geconverteerd was, óf onderdeel moest zijn van een goed-slechtkoppel. Hij plaatste alleen een lijstje met de bekende hulpjes (en Moonz, en Skunki, waar niemand iets van wist) en gaf aan dat hij volledig naar de achtergrond zou gaan met een (sowieso in mijn ogen) lame reden. In mijn ogen dus alsof hij wist dat de conversie zou komen en daarom naar de achtergrond verdween. Op mijn vraag hoe dit speltechnisch werkt, kreeg ik geen antwoord (of duwtje in de goede richting). Daarom heb ik op Falsafica gepusht. Pas nadat ik dit met TL had besproken, heb ik uiteindelijk het missende puzzelstukje: de huidenwisselaar werkt overdag. Dat was dus achteraf. Op het moment dat ik mijn keuze maakte, wist ik dat niet. Je mag daar van vinden wat je wilt, maar ik ga in dit spel uit van wat ik zie, wat ik te horen krijg en wat ik daar op dat moment redelijkerwijs uit kan concluderen. Dat er vervolgens een priester blijkt te zijn, is ongelukkig. Maar blijkbaar was ik, nadat ik twee wolven had aangemeld — Mexicanobroeder en Moonzzz — nog steeds niet betrouwbaar of belangrijk genoeg om die informatie concreet mee te delen. Zelfs niet nadat al vroeg was gemeld dat ik zielsverwant was met Wannes en dus nooit geconverteerd of slecht kon zijn. Informatie is hier blijkbaar eenrichtingsverkeer.

Achteraf is het natuurlijk makkelijk om te zeggen dat ik een verkeerde conclusie heb getrokken. Ik heb via via begrepen dat Bloodwolf geen ketter kan zijn en dat Falsafica dus goed moet zijn (of goed-slechtkoppel). Verder ben ik wel klaar met lijstjes maken om vervolgens vooral nóg een lijstje te maken. Moonzzz is overduidelijk wolf, maar hangt blijkbaar nog steeds niet. Ik hoor daarom graag wat precies het plan is. Gaan we wederom eindeloos nieuwe verdachten verzamelen terwijl een bekende wolf blijft zitten?

Het punt is alleen dat je hem niet gepushd. Je stelt dat hij is gezien als wolf en daar zeg je iets wat totaal anders is dan iemand pushen.
Voor mij ben je daarmee totaal onbetrouwbaar geworden en zie ik je niet als goed.

Falsifica

@team Slecht:

Ik heb nieuwe informatie ontvangen waardoor ik zeker weet dat AGR of LustigeWolf het slechte deel is van een koppel.

Mij maakt dat niet echt wat uit, maar ik dacht laat ik jullie eens een plezier doen en deze info even met jullie delen.

De waarom vertel ik jullie na de nacht, hier op het discussietopic.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Beertje

Citaat van: Williambz op Vandaag om 17:20:24
Citaat van: Beertje op  1 september 2026, 20:04:38Ik ga er inmiddels vanuit dat mijn resultaat op Falsafica niet klopt. Dat is vervelend, maar ik wil wel uitleggen hoe ik hiertoe ben gekomen.

Ik heb gehandeld op basis van de informatie die ik op dat moment had. Daarbij heb ik meerdere keren geprobeerd duidelijk te krijgen hoe de beulactie precies tot stand was gekomen. In de PM's met Falsafica zelf omschrijf hij dat als een grijs gebied, maar niets verkeerds. Verder kreeg ik ook geen duidelijk antwoord op mijn vragen. Als ik dan vraag hoe iets precies zit en daar geen duidelijk antwoord op krijg (sterker nog: het zou een grijs gebied zijn), moet ik uiteindelijk werken met de informatie die ik wél krijg en met de conclusies die daar logisch uit volgen. We zijn hier niet allemaal WvW-veteranen die alles weten.

In combinatie met de rest van Falsafica's gedrag kwam ik daarom uit op de conclusie dat hij in mijn ogen óf geconverteerd was, óf onderdeel moest zijn van een goed-slechtkoppel. Hij plaatste alleen een lijstje met de bekende hulpjes (en Moonz, en Skunki, waar niemand iets van wist) en gaf aan dat hij volledig naar de achtergrond zou gaan met een (sowieso in mijn ogen) lame reden. In mijn ogen dus alsof hij wist dat de conversie zou komen en daarom naar de achtergrond verdween. Op mijn vraag hoe dit speltechnisch werkt, kreeg ik geen antwoord (of duwtje in de goede richting). Daarom heb ik op Falsafica gepusht. Pas nadat ik dit met TL had besproken, heb ik uiteindelijk het missende puzzelstukje: de huidenwisselaar werkt overdag. Dat was dus achteraf. Op het moment dat ik mijn keuze maakte, wist ik dat niet. Je mag daar van vinden wat je wilt, maar ik ga in dit spel uit van wat ik zie, wat ik te horen krijg en wat ik daar op dat moment redelijkerwijs uit kan concluderen. Dat er vervolgens een priester blijkt te zijn, is ongelukkig. Maar blijkbaar was ik, nadat ik twee wolven had aangemeld — Mexicanobroeder en Moonzzz — nog steeds niet betrouwbaar of belangrijk genoeg om die informatie concreet mee te delen. Zelfs niet nadat al vroeg was gemeld dat ik zielsverwant was met Wannes en dus nooit geconverteerd of slecht kon zijn. Informatie is hier blijkbaar eenrichtingsverkeer.

Achteraf is het natuurlijk makkelijk om te zeggen dat ik een verkeerde conclusie heb getrokken. Ik heb via via begrepen dat Bloodwolf geen ketter kan zijn en dat Falsafica dus goed moet zijn (of goed-slechtkoppel). Verder ben ik wel klaar met lijstjes maken om vervolgens vooral nóg een lijstje te maken. Moonzzz is overduidelijk wolf, maar hangt blijkbaar nog steeds niet. Ik hoor daarom graag wat precies het plan is. Gaan we wederom eindeloos nieuwe verdachten verzamelen terwijl een bekende wolf blijft zitten?

Het punt is alleen dat je hem niet gepushd. Je stelt dat hij is gezien als wolf en daar zeg je iets wat totaal anders is dan iemand pushen.
Voor mij ben je daarmee totaal onbetrouwbaar geworden en zie ik je niet als goed.

Hoeveel slechtjes zijn er dan wel niet volgens jou?
A
Citaat van: Williambz op Vandaag om 17:20:24

Ok

Wie zijn er volgens jou dan samen met mij nog meer slecht?
I love Elias

Falsifica

Ben benieuwd hoeveel visioenen je gaat faken om de aandacht weer ervan af te halen.  XD  Succes he.
- Captain Jack Sparrow

Beertje

Citaat van: Falsifica op Vandaag om 18:04:14Ben benieuwd hoeveel visioenen je gaat faken om de aandacht weer ervan af te halen.  XD  Succes he.

Succes met je paranoia en single player spelen. Je draait nog vaker dan het kabinet. Wat gaan we nou doen, skunki hangen? Skunki niet hangen? Elias hangen? Elias niet hangen? Wie dan wel? Hoeveel slechtjes zijn er? Of ben je toch weer wel naar de achtergrond verdwenen?

Communiceer is gewoon. Niet iedereen kan slecht zijn.
I love Elias

Falsifica

Dit bericht is verwijderd door de spelleiding vanwege onsportief gedrag.
- Captain Jack Sparrow

Beertje

Wauw. Mooi gifje man. Volwassen. Je zult nu vast de tijd van je leven hebben.
I love Elias