Discussie - Hij speelt met verzwaarde dobbelstenen!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:51:45

Vorige topic - Volgende topic

Falsifica

Als iemand anders het wilt doen die denkt dit sneller te kunnen, ga je gang! Som de argumenten eens op.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Wesp in Glas

Citaat van: Falsifica op Gisteren om 18:44:32Als iemand anders het wilt doen die denkt dit sneller te kunnen, ga je gang! Som de argumenten eens op.
Haha wat is deze. Waar komt deze ommekeer vandaan. 5 minuten geleden wat Skunki lynchen het meesterplan. Nu is het Elias lynchen. Over 5 minuten wil je toch weer AGR lynchen. Gisteren wisselde je ook al 20 keer van stem :D

Falsifica

Citaat van: LustigeWolf op Gisteren om 17:59:27Dit klinkt meer als een plan om Skunki door z'n centen te laten jagen, waarom weet ik niet. Ik blijf ook voor nu bij Skunki zodat hij zich gewoon kan bewijzen.

Ja het is spijtig dat Skunki geen ijsje kan kopen van de centjes. Net zo spijtig als dat heilige water wat vorige speldag over me heen ging.

En toch ben ik bereid verder te kijken. Maakt dit me verdacht?
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Thelight288

Citaat van: Wesp in Glas op Gisteren om 19:15:49
Citaat van: Falsifica op Gisteren om 18:44:32Als iemand anders het wilt doen die denkt dit sneller te kunnen, ga je gang! Som de argumenten eens op.
Haha wat is deze. Waar komt deze ommekeer vandaan. 5 minuten geleden wat Skunki lynchen het meesterplan. Nu is het Elias lynchen. Over 5 minuten wil je toch weer AGR lynchen. Gisteren wisselde je ook al 20 keer van stem :D

Waarschijnlijk is de online toeval. Nu ook komt skunki opzich met paar goeie vragen, ik twijfel nog aan skunki zelf, maar denk dat fals en ik ook een beetje verloor in de bordspellen en wij waren fanatiek aan spelen en dan viel t ineens op. Er is opzich niks slecht aan bewezen gokker, maar slecht wint nu ook nog welp actie, miss gaat skunki alsnog dood en dan heb je er ook niks aan.

Elias kunnen ze geupgrade hebben omdat die niks meer kon toevoegen. Dus ik snap de redenatie wel. Wvw is geen statisch spel

Chaosimsystem_

Skunki is me al iets teveel van lynch af geraakt. Hij kan gokker zijn al kan niemand hier met 100 procent zekerheid over zeggen en inderdaad als hij lynchbescherming heeft gekocht des te beter zijn we zeker dat hij niet gelogen heeft. Is alleen maar een win win situatie. De dag nadien op Elias gaan is nog steeds een optie dus snap best wat Fals zegt dat die wolf zal gemaakt zijn, al kunnen we lynch niet stoppen met 1 wolf uit te stemmen, want er zullen er nog wel rondlopen.

Zo wordt het goedjes netwerk ook steeds groter al ben ik niet zeker of die echt allemaal met goedjes zitten, want zie hier ook nog veel net als ik met een niet netwerk, waarop we van alles uit dt uit moeten gaan.

Wesp in Glas

Skunki heeft lynchbescherming gekocht zodat hij zichzelf kon bewijzen. Laten we hem dan gewoon lynchen.
Anders had hij net zogoed iets anders kunnen kopen als we hem uiteindelijk toch wel geloven.

Angelique

Citaat van: Falsifica op Gisteren om 18:37:47
Citaat van: Angelique op Gisteren om 18:36:13Save to say dat ik een beetje verward ben  ???. Voelt een beetje als een complete 180.

Mijn instinct zegt laten we de slechtjes eruit werken, aangezien dat uiteindelijk ook het doel is. Maar iemand bewijzen kan natuurlijk ook heel powerfull zijn.

Maar 1 vraag van mij, waarom Elias ipv iemand als AGR? Puur omdat hij eventueel volbloed wolf zou kunnen zijn?

Heel makkelijk deze.
AGR is een sjamaan en Elias een krachteloze welp.
Een sjamaan ziet rollen, Elias is enkel een stem. Dus waarom zou je een sjamaan inwisselen als er een hulpje rondloopt die nu niks voor het team kan doen?

Of ik ben blond, maar zeg je nu niet zelf ook dat je beter op agr kan stemmen? Wellicht dat je het ongelukkig verwoord, maar ik snap hem niet XD

Overigens vind ik wel dat alle mensen die nu zeggen laten we gewoon skunki lynchen want dat wil hij toch zo graag zich er wel erg makkelijk vanaf maken  ::) .

Thelight288

Citaat van: Angelique op Gisteren om 20:27:39
Citaat van: Angelique op Gisteren om 18:36:13Save to say dat ik een beetje verward ben  ???. Voelt een beetje als een complete 180.

Mijn instinct zegt laten we de slechtjes eruit werken, aangezien dat uiteindelijk ook het doel is. Maar iemand bewijzen kan natuurlijk ook heel powerfull zijn.

Maar 1 vraag van mij, waarom Elias ipv iemand als AGR? Puur omdat hij eventueel volbloed wolf zou kunnen zijn?

Heel makkelijk deze.
Een sjamaan ziet rollen, Elias is enkel een stem. Dus waarom zou je een sjamaan inwisselen als er een hulpje rondloopt die nu niks voor het team kan doen?

Of ik ben blond, maar zeg je nu niet zelf ook dat je beter op agr kan stemmen? Wellicht dat je het ongelukkig verwoord, maar ik snap hem niet XD

Overigens vind ik wel dat alle mensen die nu zeggen laten we gewoon skunki lynchen want dat wil hij toch zo graag zich er wel erg makkelijk vanaf maken  ::) .

Omdat slecht een hulpje wolfkrachten kon geven toen ze coffee rush wonnen, dus wss hebben ze Elias gekozen daarvoor

Angelique

Citaat van: Thelight288 op Gisteren om 20:33:26
Citaat van: Angelique op Gisteren om 20:27:39

Heel makkelijk deze.

Omdat slecht een hulpje wolfkrachten kon geven toen ze coffee rush wonnen, dus wss hebben ze Elias gekozen daarvoor

Oh op die fiets. Het kwartje valt ook echt nu pas XD

Hmm, iig stof tot nadenken voor mij.

BloodWolf14

Ik wil een kleine retificatie doen op mijn verdachtenlijst van vannacht. Als CNR zijn Leugenstem op Kaasje zou inzetten en Moonzzz daarom 'veilig' op CNR stemde dan maakt dit LW ook nog niet per se goedje. Ben hier door de opmerking van Fals wat over na gaan denken. Als slecht verwacht dat Kaasje lynch is kan meestemmen op een medewolf prima.

Ik blijf ook nog steeds twijfel hebben bij de bron van Beertje over Mex en Moonzzz. Ik heb nog geen claim gehoord die controlerend is en dus de rollen met zekerheid heeft kunnen noemen. Van wat ik weet was Mex' rol wel bekend bij Fals en co dus ik neem aan dat die daar vandaan komt en niet van Beertje en co. Dat zou nog steeds kleine reden tot verdenking g/s zijn. Elias die daar eerder gepikeerd op reageerde is voor mij ook een kleine aanwijzing daartoe. Als een slechtje wat chagrijnig reageert op een g/s spreekt dat vaak ergens voor ;)

So, ik wil LW toch ook nog niet afschrijven.

Nu wordt door Fals geopperd om Elias te lynchen ipv Skunki. Ik ga daar denk ik ook niet in mee. Er is nu als het goed is lynchbescherming gekocht dus hij is bewijsbaar. Slecht heeft wel een welpactie gekocht en kan daarmee een bewezen goedje pakken. Skunki op lynch houden is wel een reden voor slecht om hem misschien te welpen. Ik verwacht anders Fals die gewelpt wordt. In any case houden we dan een bewezen goedje over.

En dan even over het aantal slechtjes. We weten Elias en AGR. Daarnaast zoek ik 2 wolven (in DF/LW/SKunki/Angelique/William/Himan) en is er een conversie geweest. Dus nog sowieso 5 slechtjes. We hebben nu nog 17 levende spelers naast AGR/Elias. Stel er zijn vannacht 2 doden is het max 9 goed vs 8 slecht als Skunki leeft en alle neutraalclaims slecht hebben gekozen. Als Skunki niet leeft is hij geen goedje en dus weer een slechtje minder. Als een van de neutraalclaims een startwolf is is het zelfs 10 vs 7. We zitten dus met een lynch op Skunki nog steeds prima wat betreft winkansen. Dagen erna dan gewoon Elias en AGR lynchen al bekende slechtjes en je blijft gelijk op gaan en kan steeds makkelijker zeggen wie slecht moeten zijn.

Lynch op Skunki vandaag is gewoon prima.

Thelight288

Citaat van: BloodWolf14 op Gisteren om 23:04:40Ik wil een kleine retificatie doen op mijn verdachtenlijst van vannacht. Als CNR zijn Leugenstem op Kaasje zou inzetten en Moonzzz daarom 'veilig' op CNR stemde dan maakt dit LW ook nog niet per se goedje. Ben hier door de opmerking van Fals wat over na gaan denken. Als slecht verwacht dat Kaasje lynch is kan meestemmen op een medewolf prima.

Ik blijf ook nog steeds twijfel hebben bij de bron van Beertje over Mex en Moonzzz. Ik heb nog geen claim gehoord die controlerend is en dus de rollen met zekerheid heeft kunnen noemen. Van wat ik weet was Mex' rol wel bekend bij Fals en co dus ik neem aan dat die daar vandaan komt en niet van Beertje en co. Dat zou nog steeds kleine reden tot verdenking g/s zijn. Elias die daar eerder gepikeerd op reageerde is voor mij ook een kleine aanwijzing daartoe. Als een slechtje wat chagrijnig reageert op een g/s spreekt dat vaak ergens voor ;)

So, ik wil LW toch ook nog niet afschrijven.

Nu wordt door Fals geopperd om Elias te lynchen ipv Skunki. Ik ga daar denk ik ook niet in mee. Er is nu als het goed is lynchbescherming gekocht dus hij is bewijsbaar. Slecht heeft wel een welpactie gekocht en kan daarmee een bewezen goedje pakken. Skunki op lynch houden is wel een reden voor slecht om hem misschien te welpen. Ik verwacht anders Fals die gewelpt wordt. In any case houden we dan een bewezen goedje over.

En dan even over het aantal slechtjes. We weten Elias en AGR. Daarnaast zoek ik 2 wolven (in DF/LW/SKunki/Angelique/William/Himan) en is er een conversie geweest. Dus nog sowieso 5 slechtjes. We hebben nu nog 17 levende spelers naast AGR/Elias. Stel er zijn vannacht 2 doden is het max 9 goed vs 8 slecht als Skunki leeft en alle neutraalclaims slecht hebben gekozen. Als Skunki niet leeft is hij geen goedje en dus weer een slechtje minder. Als een van de neutraalclaims een startwolf is is het zelfs 10 vs 7. We zitten dus met een lynch op Skunki nog steeds prima wat betreft winkansen. Dagen erna dan gewoon Elias en AGR lynchen al bekende slechtjes en je blijft gelijk op gaan en kan steeds makkelijker zeggen wie slecht moeten zijn.

Lynch op Skunki vandaag is gewoon prima.

Ik kan me hier wel in vinden, vooral SF blijft voor mij te stil

Ik denk ook dat kaasje nog steeds slecht kan zijn, de Lynch tussen 2 slechtjes de 3e kaasje niet meer stemmen had vind ik nog steeds gek als hij goed zou zijn, dan hadden moonzz, Carnage etc wel makkelijk mee op kaasje kunnen gaan toch?

Df verdedigde paar dagen terug kaasje en ook moonzz ondanks moonzz gezien was.

LW, William en Himan kan ik ook nog moeilijk plaatsen van die namen

BloodWolf14

Oh ik hoor net van Fals dat Mex toch niet uit die hoek kwam.

Sorry, maar dan ga ik echt weer twijfels hebben bij Beertje en co. Wie zijn dan bewezen goed aan die kant? Was Mex' z'n rol bekend? Of die van Moonzzz? Moonzzz werd in het Dt door Beertje genoemd als cwolf, maar het Reneiz lijstje was ofc bekend en Beertje heeft het genoemd als vermoeden daardoor.

Skunki werd wel als goedje genoemd en er werd moeilijk gedaan over het lijstje van Fals omdat hij daar ineens in stond.

Als er geen specifieke rollen benoemd kunnen worden is er dus geen Ziener. Dan is er imo geen enkele reden tot zekerheid van mensen.

En als Skunki, Mex en Moonzzz bekeken zijn mis ik nog steeds 3 nachten waarin dus goedjes bekeken moeten zijn want ik heb geen andere slechtjes meer gehoord. Dat zijn potentieel 5 spelers die in eenzelfde netwerk zouden moeten zitten op dit punt.

Ik ben vrij zeker dat Shaddow, Zuna en Kid niet in dat netwerk zaten. Wannas en Wurn idk, maar ga ik ook niet zomaar vanuit. Dus er zijn ook niet echt nachtdoden gevallen in dat netwerk. Dus zijn de drie andere nachtacties dan gevallen op goedjes die nu al dood zijn en horen we er daarom niets over?

Honestly alles wijst op een g/s die ergens de namen Mex en Moonzzz heeft zitten feeden. Als Skunki zich bewijst is hij niet het slecht deel. Beertje verwacht ik niet want die gooide alles openbaar. Beetje gek om als wolf je medewolven op te gooien. So, wie zitten nog meer in die hoek? @LustigeWolf ? @Wesp in Glas ? @Lan ? Ik weet het niet. Hoor het graag van jullie.

Lan

Ik zit niet in die hoek. Ik was tot recent in de veronderstelling dat er maar één echt netwerk is.