Discussie - Hij speelt met verzwaarde dobbelstenen!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:51:45

Vorige topic - Volgende topic

loetjef

Laat maar, ik begrijp van Perry dat hij bij iedereen die hij heeft gesproken neutraal heeft geclaimd. Alleen een typo naar mij met een goedclaim.
But how can you not hear the whole conversation
I have, sitting still with a brain on fire?

loetjef

Lieve mensen, om nog even de aandacht te schuiven naar de lunch, even los van het Perry verhaal.

We zijn nou heel leuk even aan het denken geweest over "oe met wie zou Shaddow zijn rol delen", maar... de wisselaar komt voor de lunch. Dus of de wisselactie is mislukt, dan is de vraag: met wie zou Shaddow hebben geprobeerd te wisselen? Of de wisselactie is geslaagd, en dan is het gewoon mega zuur maar hebben we weinig aan de vraag "met wie zou Shaddow zijn rol delen".

Dus ik vind het interessanter om te kijken naar: met wie zou Shaddow hebben geprobeerd te wisselen? Als we nog op de lunch willen focussen tenminste.

yasu

Ik zou denken kaasje (de stem van kaasje op shaddow zou me dat laten denken dat ze iig goed zijn met elkaar)
Thelight, omdat hij op thelight gestemd heeft
Of falsifica omdat het de bm is.

Dat zouden mijn gokken in ieder geval zijn.

Falsifica

Citaat van: yasu op Vandaag om 17:52:32Ik zou denken kaasje (de stem van kaasje op shaddow zou me dat laten denken dat ze iig goed zijn met elkaar)
Thelight, omdat hij op thelight gestemd heeft
Of falsifica omdat het de bm is.

Dat zouden mijn gokken in ieder geval zijn.

Vind het gek dat je mij ook noemt. Ik was toen nog geen BM en volgens mij stond ik gelijk met stemmen met Thelight.

Ik zou AGR nog bij de potentiële spelers willen benoemen. Omdat volgens Thelight, hij, Shaddow en AGR het actiefste aan het kwakzalven waren. Lijkt me ergens logisch dat hij een van hen zou pakken.

Maar gezien ik niet weet wat er is gebeurd, en er zoveel opties zijn. Vind ik het moeilijk in te schatten wat hij heeft gedaan.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Thelight288

Ookal is Perry iig niet goed want hij claimt dus neutraal, vind ik het hele verhaal nog steeds snelle conclusies trekken, het vragen om de beul was het vreemdste, maar wat mij opviel zijn de mensen die zomaar meesten de zonder hun eigen blik erop leken te werpen zoals William of Wurn wel doen. Ik zet mij stem op een van deze mensen

yasu

Citaat van: Falsifica op Vandaag om 18:19:22Vind het gek dat je mij ook noemt. Ik was toen nog geen BM en volgens mij stond ik gelijk met stemmen met Thelight.

Ik zou AGR nog bij de potentiële spelers willen benoemen. Omdat volgens Thelight, hij, Shaddow en AGR het actiefste aan het kwakzalven waren. Lijkt me ergens logisch dat hij een van hen zou pakken.

Maar gezien ik niet weet wat er is gebeurd, en er zoveel opties zijn. Vind ik het moeilijk in te schatten wat hij heeft gedaan.

Ik heb de stemmen niet geteld, maar anders mag je acties doen als "ik doe dit op de persoon met de meest zichtbare stemmen"
Gelijkspel zal het niet zijn geweest, want dan hadden we gehoord over een muntje opgooien. Dan moet er ook gesjoemeld zijn met de stemmen. Dus ik dacht dat jij gewoon de meeste zichtbare had en zodoende jou het minnetje gegeven als mogelijk wisseldoelwit.

Aint heb je gelijk, die mistte ik in mijn rijtje.

Thelight288

Citaat van: yasu op Vandaag om 19:15:31
Citaat van: Falsifica op Vandaag om 18:19:22Vind het gek dat je mij ook noemt. Ik was toen nog geen BM en volgens mij stond ik gelijk met stemmen met Thelight.

Ik heb de stemmen niet geteld, maar anders mag je acties doen als "ik doe dit op de persoon met de meest zichtbare stemmen"
Gelijkspel zal het niet zijn geweest, want dan hadden we gehoord over een muntje opgooien. Dan moet er ook gesjoemeld zijn met de stemmen. Dus ik dacht dat jij gewoon de meeste zichtbare had en zodoende jou het minnetje gegeven als mogelijk wisseldoelwit.

Aint heb je gelijk, die mistte ik in mijn rijtje.

Heb nageteld oid fals had 9 stemmen ik 8

loetjef

Ik word gek haha, ik had 8-8 geteld maar nu 9-7 en jij zegt 9-8.  :D

yasu

ik heb het even zo nageteld:

Stemmen
thelight:
Robin
Loetje
Waterworks
Ingrid
Aintgot
Wurn
Falsifica
Shadow

Falsifica
Carnage
Chaos
Yasu
Angelique
Zuna
Dragonfly
Perry
The ligh
Mexicano

dan kom ik op 9 voor fals en 8 voor thelight, dus mijn "actie op basis van meest zichtbare stemmen" tekstje zou dan naar fals zijn gegaan als iemand zo zijn actie heeft ingezet.

Falsifica

Helaas geen welp. Maar offboardje dat dus contact zocht. Dus ik zie dit nog steeds als een WIN.

Nu vraag ik me af, zou Perry me nacht 1 bekeken hebben en huidenwisselaar gezien hebben? Misschien dat daar de zware verwarring begon?
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Thelight288

Citaat van: Falsifica op Vandaag om 22:01:03Helaas geen welp. Maar offboardje dat dus contact zocht. Dus ik zie dit nog steeds als een WIN.

Nu vraag ik me af, zou Perry me nacht 1 bekeken hebben en huidenwisselaar gezien hebben? Misschien dat daar de zware verwarring begon?

Wat ook mogelijk is is dat Perry BB met de welp in kwestie was?

loetjef

Is een mogelijkheid, maar ik weet niet zeker of dat relevant is? Hij is nu dood, de welp kan vannacht hooguit Zuna als Valse Engel/originele rol hebben gewelpt, en ik verwacht niet dat de welp nu pas met de informatie van Nacht 1 aan de haal gaat. Ik weet dus niet hoeveel we uit deze speculatie gaan halen. Verbeter me vooral als ik het mis heb, want ik heb niet eerder met bloedbroeders gespeeld dus misschien zie ik wat over het hoofd?

Ik denk dat Perry met een visioen op HW best wel wat van de verwarring zou kunnen verklaren, maar het kan ook gewoon door de chaos van de (admittedly, succesvolle) val zijn gekomen. Ook al was het een hulpje, ik ben tevreden!

BloodWolf14

Citaat van: loetjef op Vandaag om 17:21:06@BloodWolf14 maar ook anderen die een neutraalclaim van Perry hebben gehad. Wanneer heeft Perry dat laten weten? Voor of na het rare verhaal? Eerste dag, tweede dag, etc.?
Dit was al op de eerste speldag. Perry kwam langs om te netwerken.

loetjef

Ja, ik vroeg dit omdat Perry bij mij dus goed had geclaimd. Hij stelde zelf dat dit een typo was, maar ik was dus heel erg in de war door de neutraalclaims. Maar goed, hij is dood.