[Dag 5] [Oneven] Discussie

Gestart door Falsifica, 2 augustus 2026, 21:13:50

Vorige topic - Volgende topic

Waterwork

Citaat van: CarnageRazor op Gisteren om 10:50:07Ik had kid al een tijdje op m'n radar. Ik ben echter geen startpriester. Maar ben begonnen als WH. Ik ben gebischopt door chaos.In ieder geval ben ik redelijk verward nu. Want deze lijst moet random samen zijn gesteld.

Heel eerlijk geloof ik er geen snars van.
Het lijstje klopt tot zover. Volgens bronnen word jij gemeld als het goede deel van het goed slecht koppel. En aangezien volgens de info Chaos beide nachten slecht moet zijn ga ik wel op Chaos stemmen nu

himan

Ik begrijp er niets van waarom iemand de hele wolvenlijst wil prijsgeven... begrijp ik wel wat beter waarom het zo lastig was om kid te vermoorden afgelopen dag. Ik was daar behoorlijk teleurgesteld over moet ik zeggen, maar nu met een hele lijst wordt het wel interessant. Ik ga denk ik maar eens op Chaos stemmen.

CarnageRazor

Citaat van: Waterwork op Gisteren om 10:51:47
Citaat van: CarnageRazor op Gisteren om 10:50:07Ik had kid al een tijdje op m'n radar. Ik ben echter geen startpriester. Maar ben begonnen als WH. Ik ben gebischopt door chaos.In ieder geval ben ik redelijk verward nu. Want deze lijst moet random samen zijn gesteld.

Heel eerlijk geloof ik er geen snars van.
Het lijstje klopt tot zover. Volgens bronnen word jij gemeld als het goede deel van het goed slecht koppel. En aangezien volgens de info Chaos beide nachten slecht moet zijn ga ik wel op Chaos stemmen nu

Misschien even meegeven waar deze info vandaan komt dan? Want waar anders dan op een wolvenboard zou zoiets nu rond slingeren? Of ben jij het G/S koppel? Ik kan enkel bevestigen dat chaos even zeker geen wolf is. Als dat wel zo was had ik deze wateractie niet gedurfd.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Zuna

Huh maar Chaos staat op die lijst als dubbele wolf?

Overigens heb ik bij haar wel gedaan alsof ik papa en mama wolf zocht. Maar ook wel bij anderen.

Mij werd echter geen lijstje gegeven.

Ik denk dat we de lijst misschien even moeten leggen naast wie de Kidstemmers waren. Ik ga er na werk even op broeden.

Of wat ook kan is dat ik op dat lijstje sta doordat ik deed alsof ik offboardje was bij mensen en dat Carnage gewoon geconverteerd is door een van beide partijen of gekoppeld is aan Chaos.

Dus Chaos eruit stemmen om deze theorie te testen vind ik niet zo'n gek idee.
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

LustigeWolf

Lijkt me duidelijk... 1/1 nu, dan gaan we voor 2/2

fannieklm

Zo hoop gebeurd weer.
De lijst klopt te toevallig.
Carnage voelt als een slechte reddingspoging.
Stem lijst Beertje it is!

Chaosimsystem_

Citaat van: Zuna op Gisteren om 11:04:38

Huh maar Chaos staat op die lijst als dubbele wolf?

Overigens heb ik bij haar wel gedaan alsof ik papa en mama wolf zocht. Maar ook wel bij anderen.

Mij werd echter geen lijstje gegeven.

Ik denk dat we de lijst misschien even moeten leggen naast wie de Kidstemmers waren. Ik ga er na werk even op broeden.

Of wat ook kan is dat ik op dat lijstje sta doordat ik deed alsof ik offboardje was bij mensen en dat Carnage gewoon geconverteerd is door een van beide partijen of gekoppeld is aan Chaos.

Dus Chaos eruit stemmen om deze theorie te testen vind ik niet zo'n gek idee.

Ik ben inderdaad geen dubbele wolf snap niet wie die foute informatie heeft gekregen? Als je dan al informatie krijgt zie dat die accuraat is. Lijstje beertje is bij mij al fout. Dus als ik sterf hoop ik dat je toch is nadenkt of alles klopt.

Beertje

Citaat van: Beertje op Gisteren om 09:14:44We spelen met nog 22 mannen en vrouwen (inclusief mijzelf), er hebben nog maar 5 een post gemaakt in het dagtopic. Zit iedereen bij elkaar in PM of wat?

Dan nu door naar de inhoud

Citaat van: Sunny op  3 augustus 2026, 19:11:34Feiten is wat ik je geef, nadat ik ineens als potentieel Lijk en/of Wolf word neergezet door jou.
Je weet precies hoe dat gaat hier, daar wordt door luie en opportunistische spelers meteen handig gebruik van gemaakt en ik wil dat graag meteen even de kop in drukken zodat we ons kunnen concentreren op de wolven.

Je hoeft niet te doen alsof. Een wolfje heeft mij verteld dat jij lunch was die nacht en niet dood bent gegaan. Met een grafdelver is 1+1 2  O0
De wolven wisten ook welk neutraaltje Castiel was dus diezelfde wolf heeft een welp aangestuurd om castiel te welpen op pyromaan, dat verklaart de dode die nacht.

Diezelfde wolf heeft van Kid vlak voor de nacht een PM gehad met het even nacht wolventeam (gok dat Kid dacht dat hij dood zou gaan..):

Adriaan
Kid (beide nachten wolf)
Chaos (beide nachten wolf)
Aardappel
Mexicano
Zuna

Doe er je voordeel mee.

Spoiler
Ons plan was om te proberen op even-nachten te winnen, mijn kameraad is dood en ook is dat met 6 wolven ambitieus dus gooi ik het open. 
[close]

Dat ging sneller dan verwacht. Lijstje is al 1 uit 1. Op naar de volgende. Thank you for your attention to this matter
I love Elias

Ingrid1234

Ja hier valt weinig tegen in te brengen. Voorlopig gaan we wat mij betreft het lijstje af tot het tegendeel bewezen is toch?

Sorry aan chaos voor als het niet klopt maar tot nu toe is dit de best bewezen informatie gebleken. Dus ik ga ook stemmen op chaos.

Beulgemeester

Sorry voor de inactiviteit, bedankt hosts dat ik nog mag leven. XD Ik zal mijn leven proberen te beteren.

Ik heb helaas weinig toe te voegen aan het verhaal van vandaag vanwege het niet inleveren van acties, ik denk dat niets dat ik nu kan inbrengen ook maar enige impact zal hebben op het resultaat. Mijn stem is ingeleverd.

Angelique

We kunnen er lang over lullen of kort over lullen, maar ik denk dat deze toch wel vrij voor de hand ligt... Vandaar ook mijn stem op Chaos.

Het enige wat ik nog niet kan duiden is waarom iemand die lijst zo zou opsturen mar goed, wellicht dat ik iets heel obvious over het hoofd zie  XD

RoodHapje

Hier hoef ik verder geen woorden aan vuil te maken. No Grace for Kelly.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

EliasTheBest

Ben blij dat we met de dubbele wolven beginnen maar laten we het rijtje alleen afgaan als er geen aanwijzigingen zijn voor oneven wolven. Het uitroeien van even en de lunch op oneven kan ook een nadeel zijn voor goed op oneven op een gegeven ogenblik? Of zeg ik iets raars?

Sunny

Citaat van: Beertje op Gisteren om 09:14:44We spelen met nog 22 mannen en vrouwen (inclusief mijzelf), er hebben nog maar 5 een post gemaakt in het dagtopic. Zit iedereen bij elkaar in PM of wat?

Dan nu door naar de inhoud

Citaat van: Sunny op  3 augustus 2026, 19:11:34Feiten is wat ik je geef, nadat ik ineens als potentieel Lijk en/of Wolf word neergezet door jou.
Je weet precies hoe dat gaat hier, daar wordt door luie en opportunistische spelers meteen handig gebruik van gemaakt en ik wil dat graag meteen even de kop in drukken zodat we ons kunnen concentreren op de wolven.

Je hoeft niet te doen alsof. Een wolfje heeft mij verteld dat jij lunch was die nacht en niet dood bent gegaan. Met een grafdelver is 1+1 2  O0
De wolven wisten ook welk neutraaltje Castiel was dus diezelfde wolf heeft een welp aangestuurd om castiel te welpen op pyromaan, dat verklaart de dode die nacht.

Diezelfde wolf heeft van Kid vlak voor de nacht een PM gehad met het even nacht wolventeam (gok dat Kid dacht dat hij dood zou gaan..):

Adriaan
Kid (beide nachten wolf)
Chaos (beide nachten wolf)
Aardappel
Mexicano
Zuna

Doe er je voordeel mee.

Spoiler
Ons plan was om te proberen op even-nachten te winnen, mijn kameraad is dood en ook is dat met 6 wolven ambitieus dus gooi ik het open. 
[close]

Wow als dit klopt en geen play is dan vind ik deze actie heel erg sneu voor de spelleiders.
En ook voor het spel zelf trouwens.

Wat mij betreft, ik had geen idee dat ik lunch was in N3. Ik ben in ieder geval geen Lijk geworden.
Maar mijn eigen actie is wel mislukt die nacht, dus wellicht ben ik opgesloten geweest?
Als schijnbaar alle rollen toch al op straat liggen, zit er een Slotenmaker bij?

Femsel

Excuus voor de inactiviteit, iets te veel aan het genieten van de vakantie en daardoor weinig online (niet alleen hier, maar überhaupt!)

Weinig toe te voegen, en zal zo mijn stem plaatsen. Verder ben ik later vanavond naar een concert dus zal voor de deadline waarschijnlijk niet meer online komen.
Look up through the trees to feel as small as you can, you hear the clocks counting down...