Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Dag 5] [Oneven] Discussie

Gestart door Falsifica, 2 augustus 2026, 21:13:50

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Ik ben in ieder geval niet slecht en hoop maar dat ik niet de enige op de lijst ben voor wie dat geldt zodat dat snel blijkt...
Rare gang van zaken dit, ik neem aan dat Kid dacht dood te gaan door de lynch en er vanuit zijn graf wat onschuldige burgers bij wilde lappen.

bert-boefjes

Ik denk dat als we nu Chaos lynchen en die inderdaad slecht blijkt te zijn, dan kunnen we er wel redelijk vanuit gaan, dat de anderen van dat lijstje dat ook zullen zijn.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Shaddow

Okay helder, niks meer aan toe te voegen. Met zo'n sterke lijst hebben we gelijk genoeg lynchdoelwitten voor de komende paar lynches, en heeft spreiden ook minder zin. (Tenzij we willen spreiden tussen twee wolfjes, kan grappig zijn).

Thanks Beertje!

We moeten wel nog steeds op zoek naar de andere oneven weerwolven, dus het werk is nog niet gedaan.

Zuna

Citaat van: Shaddow op Gisteren om 18:10:19Okay helder, niks meer aan toe te voegen. Met zo'n sterke lijst hebben we gelijk genoeg lynchdoelwitten voor de komende paar lynches, en heeft spreiden ook minder zin. (Tenzij we willen spreiden tussen twee wolfjes, kan grappig zijn).

Thanks Beertje!

We moeten wel nog steeds op zoek naar de andere oneven weerwolven, dus het werk is nog niet gedaan.

Een wolfje ertussen zetten en daarna een burger lynchen. Ja echt een topidee. Ik denk dat Kid wellicht doorhad wat ik ook denk: Chaos is dubbel wolf en CNR dubbel goed en samen zijn ze een koppel. Met hun in het spel kan niemand winnen.

Ik geloof niet dat iemand zo makkelijk alle wolven zou doorspelen, maar dan wijselijk de ene kant verder geheim houdt.

Overigens winnen we door op een bepaalde dag met alleen maar goedjes te zijn. Dus mensen die op 1 dag wolf zijn en de andere dag goed kunnen nog steeds met zijn allen als goedjes winnen op die dag dat ze goed zijn.

Ik denk dat we ook moeten oppassen dat we idd om en om ook wat oneven wolven gaan vinden voordat die de meerderheid hebben op een bepaalde dag.
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

LustigeWolf

Citaat van: Zuna op Gisteren om 19:28:23Overigens winnen we door op een bepaalde dag met alleen maar goedjes te zijn. Dus mensen die op 1 dag wolf zijn en de andere dag goed kunnen nog steeds met zijn allen als goedjes winnen op die dag dat ze goed zijn.

Klopt, dus als we alle even wolven eruit krijgen is dat ook prima. We zijn nog met een hoop spelers over, en als Chaos ook beide kanten wolf blijkt denk ik dat er niet snel meer een meerderheid komt aan die kant.

Zuna

Citaat van: LustigeWolf op Gisteren om 20:37:18
Citaat van: Zuna op Gisteren om 19:28:23Overigens winnen we door op een bepaalde dag met alleen maar goedjes te zijn. Dus mensen die op 1 dag wolf zijn en de andere dag goed kunnen nog steeds met zijn allen als goedjes winnen op die dag dat ze goed zijn.

Klopt, dus als we alle even wolven eruit krijgen is dat ook prima. We zijn nog met een hoop spelers over, en als Chaos ook beide kanten wolf blijkt denk ik dat er niet snel meer een meerderheid komt aan die kant.

Maar ik weet al dat het lijstje niet klopt. Dus dat is sowieso een hoax. En als ondertussen de wolven op een dag de meerderheid krijgen hierdoor voel je je ook oliedom. Kijk verdorie eens naar wie ik constant verdacht, tegen wie ik inging en dat ik Kid bijna doodgestemd heb. Ik word echt verdacht doordat ik net als degene die dit lijstje gekregen heeft aan het doen was alsof ik neutraal of hulpje was. Dat was bij Chaos.

Dit heb ik meerdere mensen al prive verteld. Dus Chaos eerst, helemaal voor. Want anders kom ik niet op zo'n lijstje.

Ik heb trouwens de regels nog eens bekeken en een lijk is maar lijk op 1 dag. Dus de andere dag is het lijk geen lijk. Of misschien heb ik dit gewoon nagevraagd bij Fals.
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

CarnageRazor

Veel plezier nog iedereen. Ik hoop dat dit '
Nog onverwachtse twists heeft  (6)

Wat een bummer dit.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.