Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Dag 5] [Oneven] Discussie

Gestart door Falsifica, 2 augustus 2026, 21:13:50

Vorige topic - Volgende topic

Zuna

Citaat van: Sunny op  3 augustus 2026, 18:10:57Lieve Zuna,

1. Er was gewoon een slachtoffer in n3, namelijk Castiel die zo op jou zat. Weet je nog?
2. Schijnbaar moet ik jou en de rest van je wolven er even aan herinneren dat Aappen, als hij een lijk heeft kunnen maken, nog geen idee had wie dat Lijk dan zou zijn. Want hij zou pas aankomende nacht een lijstje mogen inleveren met 3 namen om op zoek te gaan naar zijn Lijk.

Dus kun jij mij aub even vertellen waarom ik Lijk zou zijn en hoe Appen dat had kunnen weten? Ben echt heel erg benieuwd. E
En ook, hoe kom je er bij dat ik wolf zou zijn op Even? Je zegt het met zo'n grote zekerheid, terwijl het niet klopt. Dus enlighten me bitte.

Omdat meerdere mensen over een lijk beginnen, begin je na te denken. Bijvoorbeeld een Jager die sterft en dan Lijk wordt maar wel iemand neerschiet. Of een Heks die een doodsdrankje kijlt of een Orc die een extra moord doet.

Dus ik principe kán het. Toen ben ik dus PBs met Aappen gaan teruglezen en die vertrouwde jou op de een of andere manier. Het lijkt me wel handig om informatie uit gespreken met reeds overledenen wel te delen en gebruiken.

Ik zeg overigens niet dat je EVEN wolf of lijk bent. Alleen dat dat nog kan in mijn wereld maar dat ik je als ONEVEN heb afgestreept. Ik noem namelijk ook nog de optie dat er een andere reden kan zijn dat Aappen je vertrouwde, en die woorden van Aappen kunnen bijvoorbeeld in de toekomst gerevisit worden.

Ik hou van de deelnemers aan dit spel een beetje een verbandjes lijstje bij wel wel of niet samen zouden kunnen spelen. Want als we uiteindelijk op een dag het wolfgehalte heel laag hebben kunnen we zo het resterende deel er die dag uit gaan vissen.

Waarom zie jij dit meteen als een verdenking? En voel je je meteen aangevallen?
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Zuna

Iemand voelt zich de gebeten hondwolf inene @Sunny ? 

Afin. Over dat lijstje gesproken. Hier is die:

Verbandjes lijstje:
  • LW uit uit alle namen die besproken zijn expliciet geen verdenking op Shadow.
  • Aappen (Grafdelver en Burger) vertrouwt Sunny enorm uitgesproken in PB naar mij
  • Kid is de nieuwe BM, niet random dan had de spelleider dat wel gezegd denk. Aappen vertrouwde dus op een gegeven moment in het spel ook Kid.
  • Aappen (Grafdelver en Burger) is eruit gestemd door (achter naar voor) RH, 5guys, Ingrid, Wesp, Kid, WW, Beertje, Angelique, LW. En beide Wolvengroepen hebben daar wel baat bij. Vooral de laatste paar stemmers zijn doorslaggevend geweest en Kid is daarmee gered. Het was enorm spannend dus dat kan wel weer wat betekenen over Kid. Welke dag en wat, geen idee.
  • ONEVEN Shadow geeft een stem op Wesp (Schaapwolf en Verse Wisselaar) ookal haalt het niks uit. Subtiele stem op een mede wolf?

ANTI Verbandjes lijstje:
  • ONEVEN Wesp (Schaapwolf en Verse Wisselaar aldus LW) kwam bij mij mauwen dat Sunny hem tegen mij probeerde op te zetten en Sunny deed bij mij hetzelfde door Wesp als verdachte op te gooien. Ik durf hieruit wel de gok te wagen dat Sunny niet de medewolf van Wesp was. Conclusie: Sunny GEEN ONEVEN wolf
  • EVEN Kaasje (Valse Engel en Orc) gooit Himan met een vaag verhaal voor een bus. Om zijn hachje mogelijk te redden.

Iemand aanvulling?

Sunny

Feiten is wat ik je geef, nadat ik ineens als potentieel Lijk en/of Wolf word neergezet door jou.
Je weet precies hoe dat gaat hier, daar wordt door luie en opportunistische spelers meteen handig gebruik van gemaakt en ik wil dat graag meteen even de kop in drukken zodat we ons kunnen concentreren op de wolven.
-Feierabend!-

Zuna

Citaat van: Sunny op  3 augustus 2026, 19:11:34Feiten is wat ik je geef, nadat ik ineens als potentieel Lijk en/of Wolf word neergezet door jou.
Je weet precies hoe dat gaat hier, daar wordt door luie en opportunistische spelers meteen handig gebruik van gemaakt en ik wil dat graag meteen even de kop in drukken zodat we ons kunnen concentreren op de wolven.

Nou als ze dat doen dan kunnen we daar wat mee doen. Het is dat je me niet kent maar voor mij is iedereen potentieel wolf totdat het tegendeel bewezen is.

Vraag maar even rond. Men kan dit beamen  XD  Ik ben Paranoïde en vertrouw nooit iemand met een bord voor mijn kop idee, vergeet altijd alles  :D  Oh en ik heb het altijd fout als het op de alliantie van Fals aankomt

Beertje

We spelen met nog 22 mannen en vrouwen (inclusief mijzelf), er hebben nog maar 5 een post gemaakt in het dagtopic. Zit iedereen bij elkaar in PM of wat?

Dan nu door naar de inhoud

Citaat van: Sunny op  3 augustus 2026, 19:11:34Feiten is wat ik je geef, nadat ik ineens als potentieel Lijk en/of Wolf word neergezet door jou.

Je hoeft niet te doen alsof. Een wolfje heeft mij verteld dat jij lunch was die nacht en niet dood bent gegaan. Met een grafdelver is 1+1 2  O0
De wolven wisten ook welk neutraaltje Castiel was dus diezelfde wolf heeft een welp aangestuurd om castiel te welpen op pyromaan, dat verklaart de dode die nacht.

Diezelfde wolf heeft van Kid vlak voor de nacht een PM gehad met het even nacht wolventeam (gok dat Kid dacht dat hij dood zou gaan..):

Adriaan
Kid (beide nachten wolf)
Chaos (beide nachten wolf)
Aardappel
Mexicano
Zuna

Doe er je voordeel mee.

Spoiler
Ons plan was om te proberen op even-nachten te winnen, mijn kameraad is dood en ook is dat met 6 wolven ambitieus dus gooi ik het open. 
[close]
I love Elias

Mexicanobroeder

Hier kloppen heel veel dingen niet. Mijn naam allereerst.   ::) 
Aantal wolven geloof ik ook geen klap van, dat lijkt me vrij weinig met zoveel spelers, maar goed, de namen zijn sowieso al fout.
En dan Sunny als lijk van Aappen klopt dan toch ook niet, want we hebben het hier over een 'even nacht wolventeam', terwijl Aappen oneven delver was.

EliasTheBest

Aangezien er op wat heen en weer wijze weinig tot niks aan actie wordt ondernomen en vanuit de wandelgangen ook weinig naar voren komt ga ik gewoon beertje "geloven". Ik begin met het stemmen op iemand die beide dagen wolf is.

Beertje

Citaat van: Mexicanobroeder op  4 augustus 2026, 09:37:21Hier kloppen heel veel dingen niet. Mijn naam allereerst.   ::) 
Aantal wolven geloof ik ook geen klap van, dat lijkt me vrij weinig met zoveel spelers, maar goed, de namen zijn sowieso al fout.
En dan Sunny als lijk van Aappen klopt dan toch ook niet, want we hebben het hier over een 'even nacht wolventeam', terwijl Aappen oneven delver was.

Wij van wc eend vinden dat wc eend goed is.

Sunny was de oneven wolven lunch, niet de even.
I love Elias

Chaosimsystem_

Wat een onzin, beide dagen slecht en iemand zou dit gemeld hebben (Ziet er mij uit als een list)?
Zou toch zeer snel gedaan zijn als Fals en Thelight meerdere slecht maken twee dagen. Natuurlijk bij hen weet je nooit. Dit blijft zeer vreemd.

Het is al vreemd op zich dat Aappen, kid, als volgende bm had gekozen terwijl die al slecht lag in de groep. Is het sowieso zeer gevaarlijk om een slechte bm in het spel te houden.

Waterwork

Citaat van: Chaosimsystem_ op  4 augustus 2026, 10:10:33Wat een onzin, beide dagen slecht en iemand zou dit gemeld hebben (Ziet er mij uit als een list)?
Zou toch zeer snel gedaan zijn als Fals en Thelight meerdere slecht maken twee dagen. Natuurlijk bij hen weet je nooit. Dit blijft zeer vreemd.

Het is al vreemd op zich dat Aappen, kid, als volgende bm had gekozen terwijl die al slecht lag in de groep. Is het sowieso zeer gevaarlijk om een slechte bm in het spel te houden.

Het ligt denk ik niet dat Fals en Thelight mensen niet 2 dagen slecht maken dit wordt altijd random bepaald

LustigeWolf

Citaat van: Beertje op  4 augustus 2026, 09:14:44Diezelfde wolf heeft van Kid vlak voor de nacht een PM gehad met het even nacht wolventeam (gok dat Kid dacht dat hij dood zou gaan..):

Adriaan
Kid (beide nachten wolf)
Chaos (beide nachten wolf)
Aardappel
Mexicano
Zuna

Doe er je voordeel mee.

Dan snap ik nu ook waarom Zuna ineens uit het niets verbandjes aan het proberen te leggen was met mij, nadat ik de helft van haar wolventeam op mijn verdachtenlijstje had staan... Op dit moment zie ik nog geen betere leads. Dus ik zie geen reden om dit niet op de proef te stellen.

Citaat van: Mexicanobroeder op  4 augustus 2026, 09:37:21Aantal wolven geloof ik ook geen klap van, dat lijkt me vrij weinig met zoveel spelers
Je vergeet dat er ook nog offboard hulpjes rondlopen/rondliepen. Dus het totaal zal wel richting de 9/10 gaan + neutraaltjes die voor slecht kunnen kiezen. Ik denk dat dit best zou kunnen kloppen.

Mexicanobroeder

Citaat van: Beertje op  4 augustus 2026, 10:05:44
Citaat van: Mexicanobroeder op  4 augustus 2026, 09:37:21Hier kloppen heel veel dingen niet. Mijn naam allereerst.   ::) 

Wij van wc eend vinden dat wc eend goed is.

Sunny was de oneven wolven lunch, niet de even.

Ja dus dat klopt toch niet met elkaar? Of hoe leg je dit uit?

LustigeWolf

Jawel het klopt wel wat hij zegt. Beertje zegt dat een welp is aangestuurd om Castiel op Pyromaan te welpen. Dus dat is op de oneven nachten gebeurd. Dan mist dus de lunch van nacht 3. Dus oneven grafdelver.

Mexicanobroeder

Citaat van: LustigeWolf op  4 augustus 2026, 10:39:02Jawel het klopt wel wat hij zegt. Beertje zegt dat een welp is aangestuurd om Castiel op Pyromaan te welpen. Dus dat is op de oneven nachten gebeurd. Dan mist dus de lunch van nacht 3. Dus oneven grafdelver.

Maar hij komt informatie over dat iemand een lijstje even wolven zou hebben gevonden en daarbij ook een oneven lunch te weten?

CarnageRazor

Ik had kid al een tijdje op m'n radar. Ik ben echter geen startpriester. Maar ben begonnen als WH. Ik ben gebischopt door chaos.In ieder geval ben ik redelijk verward nu. Want deze lijst moet random samen zijn gesteld.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.