Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Dag 5] [Oneven] Discussie

Gestart door Falsifica, Gisteren om 21:13:50

Vorige topic - Volgende topic

Zuna

Citaat van: Sunny op Vandaag om 18:10:57Lieve Zuna,

1. Er was gewoon een slachtoffer in n3, namelijk Castiel die zo op jou zat. Weet je nog?
2. Schijnbaar moet ik jou en de rest van je wolven er even aan herinneren dat Aappen, als hij een lijk heeft kunnen maken, nog geen idee had wie dat Lijk dan zou zijn. Want hij zou pas aankomende nacht een lijstje mogen inleveren met 3 namen om op zoek te gaan naar zijn Lijk.

Dus kun jij mij aub even vertellen waarom ik Lijk zou zijn en hoe Appen dat had kunnen weten? Ben echt heel erg benieuwd. E
En ook, hoe kom je er bij dat ik wolf zou zijn op Even? Je zegt het met zo'n grote zekerheid, terwijl het niet klopt. Dus enlighten me bitte.

Omdat meerdere mensen over een lijk beginnen, begin je na te denken. Bijvoorbeeld een Jager die sterft en dan Lijk wordt maar wel iemand neerschiet. Of een Heks die een doodsdrankje kijlt of een Orc die een extra moord doet.

Dus ik principe kán het. Toen ben ik dus PBs met Aappen gaan teruglezen en die vertrouwde jou op de een of andere manier. Het lijkt me wel handig om informatie uit gespreken met reeds overledenen wel te delen en gebruiken.

Ik zeg overigens niet dat je EVEN wolf of lijk bent. Alleen dat dat nog kan in mijn wereld maar dat ik je als ONEVEN heb afgestreept. Ik noem namelijk ook nog de optie dat er een andere reden kan zijn dat Aappen je vertrouwde, en die woorden van Aappen kunnen bijvoorbeeld in de toekomst gerevisit worden.

Ik hou van de deelnemers aan dit spel een beetje een verbandjes lijstje bij wel wel of niet samen zouden kunnen spelen. Want als we uiteindelijk op een dag het wolfgehalte heel laag hebben kunnen we zo het resterende deel er die dag uit gaan vissen.

Waarom zie jij dit meteen als een verdenking? En voel je je meteen aangevallen?
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Zuna

Iemand voelt zich de gebeten hondwolf inene @Sunny

Afin. Over dat lijstje gesproken. Hier is die:

Verbandjes lijstje:
  • LW uit uit alle namen die besproken zijn expliciet geen verdenking op Shadow.
  • Aappen (Grafdelver en Burger) vertrouwt Sunny enorm uitgesproken in PB naar mij
  • Kid is de nieuwe BM, niet random dan had de spelleider dat wel gezegd denk. Aappen vertrouwde dus op een gegeven moment in het spel ook Kid.
  • Aappen (Grafdelver en Burger) is eruit gestemd door (achter naar voor) RH, 5guys, Ingrid, Wesp, Kid, WW, Beertje, Angelique, LW. En beide Wolvengroepen hebben daar wel baat bij. Vooral de laatste paar stemmers zijn doorslaggevend geweest en Kid is daarmee gered. Het was enorm spannend dus dat kan wel weer wat betekenen over Kid. Welke dag en wat, geen idee.
  • ONEVEN Shadow geeft een stem op Wesp (Schaapwolf en Verse Wisselaar) ookal haalt het niks uit. Subtiele stem op een mede wolf?

ANTI Verbandjes lijstje:
  • ONEVEN Wesp (Schaapwolf en Verse Wisselaar aldus LW) kwam bij mij mauwen dat Sunny hem tegen mij probeerde op te zetten en Sunny deed bij mij hetzelfde door Wesp als verdachte op te gooien. Ik durf hieruit wel de gok te wagen dat Sunny niet de medewolf van Wesp was. Conclusie: Sunny GEEN ONEVEN wolf
  • EVEN Kaasje (Valse Engel en Orc) gooit Himan met een vaag verhaal voor een bus. Om zijn hachje mogelijk te redden.

Iemand aanvulling?

Sunny

Feiten is wat ik je geef, nadat ik ineens als potentieel Lijk en/of Wolf word neergezet door jou.
Je weet precies hoe dat gaat hier, daar wordt door luie en opportunistische spelers meteen handig gebruik van gemaakt en ik wil dat graag meteen even de kop in drukken zodat we ons kunnen concentreren op de wolven.

Zuna

Citaat van: Sunny op Vandaag om 19:11:34Feiten is wat ik je geef, nadat ik ineens als potentieel Lijk en/of Wolf word neergezet door jou.
Je weet precies hoe dat gaat hier, daar wordt door luie en opportunistische spelers meteen handig gebruik van gemaakt en ik wil dat graag meteen even de kop in drukken zodat we ons kunnen concentreren op de wolven.

Nou als ze dat doen dan kunnen we daar wat mee doen. Het is dat je me niet kent maar voor mij is iedereen potentieel wolf totdat het tegendeel bewezen is.

Vraag maar even rond. Men kan dit beamen  XD  Ik ben Paranoïde en vertrouw nooit iemand met een bord voor mijn kop idee, vergeet altijd alles  :D  Oh en ik heb het altijd fout als het op de alliantie van Fals aankomt