Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Dag 4] [Even] Discussie

Gestart door Thelight288, 31 juli 2026, 21:32:39

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Wesp in Glas

Ik vind het ingewikkeld.

Spreekt dit Himan wel of niet vrij?

himan

Nee, maar het spreekt me wel vrij van zijn onzinverhaal.

Wesp in Glas

Citaat van: himan op 31 juli 2026, 22:39:20Nee, maar het spreekt me wel vrij van zijn onzinverhaal.
Daar doelde ik inderdaad op

himan

Ik zou nu tussen Kid en Femsel twijfelen. Gezien ze blijkbaar gedorpsgekt zijn. Ook roodhapje heb ik een post zien maken die extra zich op jarjar en kaasje richt en bert- boefjes was meer dan bereid het meteen in het d-topic te gooien, terwijl er denk ik niet veel mensen waren die een bericht van William hebben gekregen. Ik niet in ieder geval.

Wesp in Glas

Citaat van: himan op  1 augustus 2026, 00:56:43Ik zou nu tussen Kid en Femsel twijfelen. Gezien ze blijkbaar gedorpsgekt zijn. Ook roodhapje heb ik een post zien maken die extra zich op jarjar en kaasje richt en bert- boefjes was meer dan bereid het meteen in het d-topic te gooien, terwijl er denk ik niet veel mensen waren die een bericht van William hebben gekregen. Ik niet in ieder geval.

Wie was de derde die gedorpstgekt is?

En welke rollen?

Mag ook in pm

himan

Citaat van: Wesp in Glas op  1 augustus 2026, 01:01:53
Citaat van: himan op  1 augustus 2026, 00:56:43Ik zou nu tussen Kid en Femsel twijfelen. Gezien ze blijkbaar gedorpsgekt zijn. Ook roodhapje heb ik een post zien maken die extra zich op jarjar en kaasje richt en bert- boefjes was meer dan bereid het meteen in het d-topic te gooien, terwijl er denk ik niet veel mensen waren die een bericht van William hebben gekregen. Ik niet in ieder geval.

Wie was de derde die gedorpstgekt is?

En welke rollen?

Mag ook in pm

Stond in het vorige d-topic dat was jarjar. Voor de rest heb ik geen flauw idee, ik zit (nog) niet in één of ander goedjes netwerk, maar ik denk dat dit wel kan kloppen.

Mexicanobroeder

Ik volg dit even niet. De priester en William zaten toch in het dorpsgekvisioen?

Aappen21

Citaat van: Mexicanobroeder op  1 augustus 2026, 07:52:50Ik volg dit even niet. De priester en William zaten toch in het dorpsgekvisioen?
aanvullend op dit castiel toch ook?

Ik weet niet hoe jullie in de wedstrijd zitten maar volgens mij is dit even dag een hulpjes spel?

himan

CiteerIk heb licht bewijs gevonden dat het aannemelijker maakt dat er een slechtje tussen kid, jarjarbling en Femsel zit. Wat deze informatie is en hoe ik eraan kom is niet deelbaar. Weet dat deze informatie niet waterproof is maar wel ligt handig om mee tenemen in enigmans besluit.

Ik heb je vraag gezien LW en daar kom ik later even op terug.

Oke sorry waarschijnlijk niet eens dorpsgek.

Wesp in Glas

Citaat van: himan op  1 augustus 2026, 08:44:43
CiteerIk heb licht bewijs gevonden dat het aannemelijker maakt dat er een slechtje tussen kid, jarjarbling en Femsel zit. Wat deze informatie is en hoe ik eraan kom is niet deelbaar. Weet dat deze informatie niet waterproof is maar wel ligt handig om mee tenemen in enigmans besluit.

Ik heb je vraag gezien LW en daar kom ik later even op terug.

Oke sorry waarschijnlijk niet eens dorpsgek.
Ah bedoel je dit. To be fair lijkt dit inderdaad op een subtiele dorpsgekclaim. Maar hij roept dit en laat het verder gaan?  ???

himan

Ja, daarna ging het vol op Kaasje, wat ook niet raar is mijn inziens. XD

Chaosimsystem_

Ik dacht doordat Kaasje en Jarjar in visioen zaten dat de één als goed gestorven was dat daarom Kaasje als enige overbleef. Wat ook risico is want kon ook een gelogen visioen zijn al blijkt wel dat jarjar en Kaasje niet konden winnen samen.

Of het een hulpjes spel is geen idee al dunt het wel mooi uit. Is iedereen van visioen van dorpsgek al bijna niet gestorven? Zit er nog niet helemaal in dus sorry voor de verwarring.

LustigeWolf

Kaasje is er dus uit en bleek inderdaad slecht op de even dagen. Daarmee kan Himan wat mij betreft inderdaad ook gewoon losgekoppeld worden van dat complete huidenwisselaar-sprookje.

Wat ik wél interessant blijf vinden, is hoe extreem Kaasje vanaf dag 0 bezig was om iedereen Aappen te laten vertrouwen. Ze waren geen geliefdenkoppel, want Aappen leeft nog. Kaasje was goed/slecht, dus er blijven voor mij grofweg twee logische opties over: ze waren op oneven zielsverwanten, en/of ze zaten op even samen op het wolvenboard. Dat hoeft niet zo te zijn, maar na Kaasjes flip ga ik die fanatieke goedverklaring niet ineens als gezellig toeval behandelen.

Daar komt nog bij dat Aappen, toen het tussen JarJar en Kaasje begon te lopen, tussen neus en lippen door met de hierboven besproken zwakke dorpsgekachtige claim kwam over een slechtje tussen Kid, JarJar en Femsel. Hij kon niets delen, het was niet waterproof en daarna hebben we er eigenlijk nooit meer iets zinnigs over gehoord. Achteraf voelt dat vooral als een poging om snel de stemming richting Jarjar te trekken.

Aappen heeft daarnaast zelf al openlijk neutraal geclaimd voor één van de dagen. Prima, maar dat is natuurlijk ook een bijzonder comfortabele dekmantel voor als je wellicht slecht bent.

Ik zie op dit moment geen sterkere concrete lead, dus ik ga voor nu hier druk op zetten:

Stem Aappen.

Dit is geen definitieve tunnelvisie. Ik hoor er graag jullie mening over, en als iemand een betere onderbouwde richting heeft, hoor ik die graag.

Wesp in Glas

Ik wacht liever even op de uitleg van Aappen