Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Dag 4] [Even] Discussie

Gestart door Thelight288, Gisteren om 21:32:39

Vorige topic - Volgende topic

Aappen21

Citaat van: LustigeWolf op Vandaag om 15:02:20
Spoiler
Kaasje is er dus uit en bleek inderdaad slecht op de even dagen. Daarmee kan Himan wat mij betreft inderdaad ook gewoon losgekoppeld worden van dat complete huidenwisselaar-sprookje.

Wat ik wél interessant blijf vinden, is hoe extreem Kaasje vanaf dag 0 bezig was om iedereen Aappen te laten vertrouwen. Ze waren geen geliefdenkoppel, want Aappen leeft nog. Kaasje was goed/slecht, dus er blijven voor mij grofweg twee logische opties over: ze waren op oneven zielsverwanten, en/of ze zaten op even samen op het wolvenboard. Dat hoeft niet zo te zijn, maar na Kaasjes flip ga ik die fanatieke goedverklaring niet ineens als gezellig toeval behandelen.

Daar komt nog bij dat Aappen, toen het tussen JarJar en Kaasje begon te lopen, tussen neus en lippen door met de hierboven besproken zwakke dorpsgekachtige claim kwam over een slechtje tussen Kid, JarJar en Femsel. Hij kon niets delen, het was niet waterproof en daarna hebben we er eigenlijk nooit meer iets zinnigs over gehoord. Achteraf voelt dat vooral als een poging om snel de stemming richting Jarjar te trekken.

Aappen heeft daarnaast zelf al openlijk neutraal geclaimd voor één van de dagen. Prima, maar dat is natuurlijk ook een bijzonder comfortabele dekmantel voor als je wellicht slecht bent.

Ik zie op dit moment geen sterkere concrete lead, dus ik ga voor nu hier druk op zetten:

Stem Aappen.

Dit is geen definitieve tunnelvisie. Ik hoor er graag jullie mening over, en als iemand een betere onderbouwde richting heeft, hoor ik die graag.

[close]
[/spoiler]
Zoals NoiceC al de vorige speldag zei, ik heb in nog geen enkele vorm contact met kaasje gehad. Kaasje doet wel vaker gekke dingen dus zo erg van onder de indruk ben ik niet.

Ik heb nooit gezegd dat het om een dorpsgek visioen gaat. Zoals ik zeg is het iets kleins. Meer ga ik er niet over zeggen. Ik heb mijn woorden vrij bewust gekozen en daar laad ik het voor nu bij.

Alle neutraalclaims zijn bewijsbaar. Tijd zou je laten weten of ik neutraal ben begonnen of niet. Zeker in een dubbelspel zou je jezelf veelste veel aandacht trekken om dat te claimen. Je hebt dezelfde niet comfort niet als een normaal spel.

Je mag me stemmen als je dat voelt. Ik zelf weet het nog niet wie ik ga stemmen. Ik ben in denkmodus.