[Dag 3] [Oneven] Discussie

Gestart door Falsifica, Vandaag om 00:16:22

Vorige topic - Volgende topic

EliasTheBest

Citaat van: Castiel. op Vandaag om 17:23:10
Citaat van: EliasTheBest op Vandaag om 15:36:57Uiteraard ben ik blij met de actie van waterwork en de zoektocht van onze dorpsgek, maar toch had dit ook een ideale kans geweest om een stemming uit te lokken en kijken wie wat gaat doen. Als het dan niet de juiste weg was opgegaan had het water alsnog lastminute erop gekund. Nu moeten we gissen naar een lynch waar we de uitkomst niet van kunnen inschatten. Ben benieuwd of er iets nieuws komt deze dag.

Dit kon niet. Het uitzoeken wie de Priester was en wie de Verhullende Wolf gaf het slechtje in dit verhaal te veel mogelijkheden en informatie om dingen door te spelen aan slecht. We wilden hierin niet dat hij nog met anderen kon afstemmen en dingen kon doorgeven.

Niet ideaal, dat snap ik. Maar wel de enige optie in mijn ogen.

Dan chapeau! Ik neem aan dat een claim rondje bij waterwork nog te vroeg komt? Daarmee kunnen we evt voorsorteren op een nieuwe lynch en visioen?

JarJarBling

Citaat van: EliasTheBest op Vandaag om 19:41:28
Citaat van: Castiel. op Vandaag om 17:23:10
Citaat van: EliasTheBest op Vandaag om 15:36:57Uiteraard ben ik blij met de actie van waterwork en de zoektocht van onze dorpsgek, maar toch had dit ook een ideale kans geweest om een stemming uit te lokken en kijken wie wat gaat doen. Als het dan niet de juiste weg was opgegaan had het water alsnog lastminute erop gekund. Nu moeten we gissen naar een lynch waar we de uitkomst niet van kunnen inschatten. Ben benieuwd of er iets nieuws komt deze dag.

Dit kon niet. Het uitzoeken wie de Priester was en wie de Verhullende Wolf gaf het slechtje in dit verhaal te veel mogelijkheden en informatie om dingen door te spelen aan slecht. We wilden hierin niet dat hij nog met anderen kon afstemmen en dingen kon doorgeven.

Niet ideaal, dat snap ik. Maar wel de enige optie in mijn ogen.

Dan chapeau! Ik neem aan dat een claim rondje bij waterwork nog te vroeg komt? Daarmee kunnen we evt voorsorteren op een nieuwe lynch en visioen?

Lijkt me in deze variant een niet slimme keus. Of miss ik wat over de rol aan de andere kant? Als die slecht is kun je toch niks toevertrouwen?

RoodHapje

Ok, snel even eea teruggelezen. William heeft als orakel dus gesteld dat JarJarBling en Kaasje niet samen kunnen winnen. Ok, hij was ook slecht, maar als orakel ga je deze eerste dagen eerder credits opbouwen dan direct liegen denk ik. Lijkt me eerder dat je gewoon de waarheid spreekt in een visioen. Mij lijkt het dus ook logisch om het tussen deze 2 te gaan zoeken.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: OngeĆ«venaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

himan

En geldt de orakel alleen voor die dag? Of voor beide dagen? Ik bedoel moeten Kaasje en Jarjar in dit geval dubbel anders zijn? Ik kan het nergens vinden.

Kid

Citaat van: himan op Vandaag om 22:57:22En geldt de orakel alleen voor die dag? Of voor beide dagen? Ik bedoel moeten Kaasje en Jarjar in dit geval dubbel anders zijn? Ik kan het nergens vinden.

In principe kijkt een orakel naar de rol van die dag.

JarJarBling

Citaat van: himan op Vandaag om 22:57:22En geldt de orakel alleen voor die dag? Of voor beide dagen? Ik bedoel moeten Kaasje en Jarjar in dit geval dubbel anders zijn? Ik kan het nergens vinden.

Deze slaagt enkel voor de even speeldagen. Dus niet eens voor deze.

Ik ga nu in bed en kom morgen met mijn verhaal.

Ik wil graag een oneven slechtje er uit namelijk en zo het extra makkelijk maken voor goedjes van oneven. Waar ik onder al.  O0