Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Dag 3] [Oneven] Discussie

Gestart door Falsifica, Vandaag om 00:16:22

Vorige topic - Volgende topic

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

himan

Oneven:YAAAAY! Even:Blegh

Ik zal maar met de deur in huis vallen, ik had geen flauw idee, behalve een beetje richting het einde toe. Ik ben ook daadwerkelijk te lief, ik wil eigenlijk niet op iemand stemmen in zulke laatste spellen, maar ja ik moet ook eervol zo goed mogelijk spelen. (6)

Maar goed, denk niet dat oneven wolven wisten dat ze niet op bloodwolf moesten stemmen al? En even wolven zullen dat sowieso doen neem ik aan. Dus echt een reden om mensen die Bloodwolf hebben gestemd niet te verdenken is er niet echt? Behalve dat ze een goed oneven gevoel hebben.

noicreC

Slechte dag voor even. Maar een goede dag voor oneven!
Blij dat bloodwolf dood ging op een even dag, anders had ik een willekeurige beul verwacht.

Hoewel hij waarschijnlijk nog geen contact had met slecht. Dan was het dus 55% kans om een slechtje te pakken..

Wat himan zegt, ik verwacht niet dat slecht BW al in het vizier had, dus kleine kans dat we heel veel uit deze stemming kunnen halen.

Maar, wie zou AGR de eerste ronde vermoorden? Denk dat dat eerder een interessanter vraagstuk is.

Zuna

Ik hou wel van open spelen, dus ik wil graag delen waarom ik van stem geswitcht ben.

BW heeft mij in PM benaderd. Hij verwees mij naar dat hij in het discussie topic heeft gezet dat hij zielsverwant en bewijsbaar was. En gezien dit een van de laatste potjes is en ik hem wel geloofde, dacht ik ik geef hem het voordeel van de twijfel.

Ik vroeg hem wat hij dus wilde doen. En hij zei dat hij graag op Ingrid of Shadow wou gaan. Ik had op dat moment nog niet echt iets tegen één van beiden en vroeg hem wie zijn voorkeur had. Ingrid zei hij, want dat had hij al aan Cas(tiel ga ik vanuit) en Aappen doorgegeven.

BW vroeg of ik wilde switchen. Gezien BW aangaf bewijsbaar te zijn en ik hem dus wel geloofde hoopte ik een belangrijke rol te saven (of minstens iemand die toont echt actief te zijn die laatste potjes iets te gunnen omdat ik hem niet per se verdacht nog en nog niet begreep waarom meerdere mensen op hem doken). Uit de woorden van BW haal ik dus ook een beetje dat Castiel en Aappen op de hoogte waren van dat BW probeerde zijn hachje te redden.

Ik ben dus benieuwd wat de kant van @Castiel. En @Aappen21 is van dit verhaal. Waarom zijn jullie niet geswitcht? Ik vermoed net zoals de mensen boven mij dat de kans er is dat BW geen wolven gevonden had en dat de keuze 'hem te laten lynchen' een wolfse keuze kan zijn. Of in ieder iets waar een afweging plaatsgevonden heeft.

Heeft iemand anders nog met BW contact gehad en iets achterhaald? Ik ga morgen (uchum later vandaag) even kijken wie hoe waar meesprong.
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Aappen21

Ik sprak hem net aan voor de deadline. Om te kijken of ik nog iets belangrijks kon los peuteren en on tw kijken of hij echt zw was. Hij vroeg of ik op Ingrid kon gaan. Ik was niet bereid om op ingrid te gaan. Daarnaast random switchen naar een random is ook niet bepaald voordelig en vind ik een aparte actie Zuna.

Ingrid1234

Dus wat ik hier uit haal is dat je op mij gestemd hebt omdat je mij het niet gunt om mee te doen omdat ik wat opstartproblemen heb gehad met dit enorme spel waar ik ineens rond 32 mensen moet navigeren.

Je hebt niet eens contact opgenomen om even te checken met mij of ik nog iets te vertellen had. Je gelooft BW gewoon op z'n blauwe ogen en stuurt niet eens even een check berichtje. In plaats daarvan wissel je 2 minuten voor de deadline ineens.

Waterwork

Ik heb ook last minute geswitcht omdat het echt mega verdacht was hoe iedereen last minuten zonder reason op Ingrid ging terwijl ze daarvoor best een goede post had gemaakt. Vooral die van @Zuna viel op waarom ook 2 minuten voor einde deadline switchen zodat iemand meer stemmen krijgt. Maar ook chaos en beertje vielen op. Volgens Chaos is Ingrid minst actief en daar ben ik deels mee eens maar er zijn nog zoveel andere minder actieven dus deze stem voelt alsof je Bloodwolf probeerde te redden. En hetzelfde geldt voor Beertje. Ze zei snel een stem te plaatsen vanwege inhoudsloze post van Ingrid maar daarna postte Ingrid toch echt wel een grotere post. Dus heb je dat niet gelezen en gewoon snel een stem geplaatst?

Zuna

Citaat van: Ingrid1234 op Vandaag om 08:01:56Dus wat ik hier uit haal is dat je op mij gestemd hebt omdat je mij het niet gunt om mee te doen omdat ik wat opstartproblemen heb gehad met dit enorme spel waar ik ineens rond 32 mensen moet navigeren.

Je hebt niet eens contact opgenomen om even te checken met mij of ik nog iets te vertellen had. Je gelooft BW gewoon op z'n blauwe ogen en stuurt niet eens even een check berichtje. In plaats daarvan wissel je 2 minuten voor de deadline ineens.

Het was een paar minuten voor de deadline en hij klonk oprecht als onterecht naar de galg gemarcheerd. Natuurlijk heb ik geen tijd gehad contact op te nemen.

Ik zag het zo: er zijn op zo'n groot spel ook een groot aantal slechtjes. Er waren een stem of 5 op BW. Een grote groep wolven zou niet makkelijk een wolf opofferen als je dus makkelijk ergens anders op kan stemmen. In mijn wereld: grote kans dat BW een easy slachtoffer was om te lynchen voor de wolven. Ik zag ook wat meeloopgedrag op hem.

Dus BW laten lynchen leek mij niet de beste keuze. En lees het spel topic: hij was ook geen wolf en kans vrij aanwezig dat die ze ook niet kende.

Dus ja daar moest iemand voor in de plaats komen en dat was iemand die ook een aantal stemmen had. Ook logisch aangezien BW dan een soort goedje-bliksemafleider zou zijn en misschien een slechtje de lynch zou overleven als we BW zouden lynchen.

BW heeft toen zelf de keuze gemaakt tussen Shadow en jou, de twee mensen die naast ons wat stemmen leken te hebben. En ik had geen bezwaar. Want in het hele idee hierboven hebben Shadow en jij dus wolfkans.

Citaat van: Waterwork op Vandaag om 08:24:53Ik heb ook last minute geswitcht omdat het echt mega verdacht was hoe iedereen last minuten zonder reason op Ingrid ging terwijl ze daarvoor best een goede post had gemaakt. Vooral die van @Zuna viel op waarom ook 2 minuten voor einde deadline switchen zodat iemand meer stemmen krijgt. Maar ook chaos en beertje vielen op. Volgens Chaos is Ingrid minst actief en daar ben ik deels mee eens maar er zijn nog zoveel andere minder actieven dus deze stem voelt alsof je Bloodwolf probeerde te redden. En hetzelfde geldt voor Beertje. Ze zei snel een stem te plaatsen vanwege inhoudsloze post van Ingrid maar daarna postte Ingrid toch echt wel een grotere post. Dus heb je dat niet gelezen en gewoon snel een stem geplaatst?

Omdat niemand in zo'n groot spel probeerde van BW af te halen. Zie hierboven. BW heeft me overgehaald want het voelde te easy en er werd niks overheen gegooid dat hij naar de lynch gemarcheerd werd.

Citaat van: Aappen21 op Vandaag om 07:57:28Ik sprak hem net aan voor de deadline. Om te kijken of ik nog iets belangrijks kon los peuteren en on tw kijken of hij echt zw was. Hij vroeg of ik op Ingrid kon gaan. Ik was niet bereid om op ingrid te gaan. Daarnaast random switchen naar een random is ook niet bepaald voordelig en vind ik een aparte actie Zuna.

Als je gelooft dat degene die gelyncht gaat worden het niet is, dan is elke andere persoon een persoon met meer kans op wolf zijn.

Maar goed als jullie zulke redenaties al niet aankunnen en gewoon mensen naar de lynch willen marcheren zonder dat daar iets van actie op komt lekker doen. Ik heb uit deze lynch nu best wat geleerd
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

noicreC

Citaat van: Waterwork op Vandaag om 08:24:53... En hetzelfde geldt voor Beertje. Ze zei snel een stem te plaatsen vanwege inhoudsloze post van Ingrid maar daarna postte Ingrid toch echt wel een grotere post. Dus heb je dat niet gelezen en gewoon snel een stem geplaatst?

Had jij Beertje online gezien in de laatste 12 minuten? Want haar stem stond voordat Ingrid haar inhoudvolle post maakte.

Ik dacht gisteren dat er mogelijk sprake was van een slechtje die zijn mede slechtje probeerde te redden, toen ik de sten van jou zag.
Ik bedoel, hetzelfde gevoel had ik ook even bij Zuna, maar frappant dat jij haar daar nu wel de schuld van geeft, terwijl je precies hetzelfde deed.

bert-boefjes

Ik heb van een andere speler door gekregen dat JarJarBling en Kaasje niet samen kunnen winnen.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Mexicanobroeder

Oh, is Bloodwolf eerste lynch? Is de paus katholiek? Een doodsimpel doelwit, je weet dat er altijd wel iemand meegaat.

Als ik niet in het Philips Stadion zat had ik ook in zijn voordeel gewisseld. Dat Waterwork hem op de achterhand nog even doodstemde vind ik eigenlijk opvallender. Ik ben wel benieuwd of dat was omdat je Blood zo verdacht vond, of om iemand te redden? @Waterwork
Hier geldt wel bij lastminute wissels altijd: het kan je ontzettend verdacht maken, ga je dat risico nemen als slechtje?

Anyway, ik kijk dus nog steeds naar de vroegere Bloodwolf stemmers. Misschien moeten we door zijn historie als eerste lynch zelfs gewoon kijken naar wie er begon met treinen en dan vind ik de verdenkingen op Shaddow ook zo gek nog niet. Die weet ook wel dat Bloodwolf vaker eerste lynch is en dat dat dus een mooie kans is om de stemming de juiste richting in te duwen als hij slecht is. LustigeWolf heeft hier ook vaak genoeg gespeeld om hier van te weten, maar stem 1 geef ik nog het voordeel van de twijfel in dezen.

Wesp in Glas

Citaat van: Mexicanobroeder op Vandaag om 09:41:48Oh, is Bloodwolf eerste lynch? Is de paus katholiek? Een doodsimpel doelwit, je weet dat er altijd wel iemand meegaat.

Als ik niet in het Philips Stadion zat had ik ook in zijn voordeel gewisseld. Dat Waterwork hem op de achterhand nog even doodstemde vind ik eigenlijk opvallender. Ik ben wel benieuwd of dat was omdat je Blood zo verdacht vond, of om iemand te redden? @Waterwork
Hier geldt wel bij lastminute wissels altijd: het kan je ontzettend verdacht maken, ga je dat risico nemen als slechtje?

Anyway, ik kijk dus nog steeds naar de vroegere Bloodwolf stemmers. Misschien moeten we door zijn historie als eerste lynch zelfs gewoon kijken naar wie er begon met treinen en dan vind ik de verdenkingen op Shaddow ook zo gek nog niet. Die weet ook wel dat Bloodwolf vaker eerste lynch is en dat dat dus een mooie kans is om de stemming de juiste richting in te duwen als hij slecht is. LustigeWolf heeft hier ook vaak genoeg gespeeld om hier van te weten, maar stem 1 geef ik nog het voordeel van de twijfel in dezen.

Riepen beide supporters de hele avond "EUNDHOVUHHH" of hoe werkt dat?

JarJarBling

Citaat van: bert-boefjes op Vandaag om 09:39:33Ik heb van een andere speler door gekregen dat JarJarBling en Kaasje niet samen kunnen winnen.

Is dit dezelfde Oracle die mij zelf heeft gecontacteerd? Of hebben bijden orakels exact mij getarget?

Kun je ook aan je source vragen op welke nacht dees Oracle is gebeurt?

Mexicanobroeder

Citaat van: Wesp in Glas op Vandaag om 09:51:30
Citaat van: Mexicanobroeder op Vandaag om 09:41:48Oh, is Bloodwolf eerste lynch? Is de paus katholiek? Een doodsimpel doelwit, je weet dat er altijd wel iemand meegaat.

Riepen beide supporters de hele avond "EUNDHOVUHHH" of hoe werkt dat?

Er waren precies 30 supporters van de FC. Die maakten wel het meeste herrie van allemaal, de rest had er geen zin in. De klassieke bioscoopervaring. Maar ja, aandacht voor dit uitje was toch net belangrijker dan WvW spelen, lufjoe  :-*

Verdere vragen over deze fantastische voetbalwedstrijd worden beantwoord in het spamtopic.