[Dodendoolhof] Mijn geest gaat ronddwalen

Gestart door adriaan, 7 april 2026, 20:40:23

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Je opent je ogen; ben ik nu dood of niet? Je voelt jezelf zweven en niet de grond raken, tegelijkertijd zit er een plafond boven je waar je niet doorheen kunt. Wat is er hier te vinden in dit nieuwe doolhof en hoe kan ik mijn alliantie helpen vanuit hier?

Er zijn deuren naar noord, west, oost, en zuid.

In het dodendoolhof kun je per speldag slechts twee stappen zetten

Chaosimsystem_

adriaan

Dat kan gek genoeg wel maar misschien is het handig om één stap tegelijk te doen. Misschien heb je niet begrepen dat dit dodendoolhof een compleet ander doolhof is dan het levendendoolhof en je wil geen kansen laten schieten.

Chaosimsystem gaat rechts/oost.

Elke dode kan eenmaal vanuit deze kamer een beschermengelactie doen op een levende speler. Elke levende speler kan ook maar één keer op deze manier beschermd worden. Post de naam in het dodendoolhoftopic.

Er is een deur naar links (noord) en een deur rechtdoor (oost).

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

adriaan

Falsifica loopt west.

Je mag een stem doen die voor 0,6 meetelt voor de huidige lynch en dus de doorslag kan geven bij gelijkspel; post deze in het dodendoolhoftopic. In de secretariskamer in het levendendoolhof zal gemeld worden dat er is gesjoemeld met de stemming. Er kan slechts één dergelijke stem door een dode gedaan worden per dag; de eerste telt.

Er is een deur naar rechts (noord).

Chaosimsystem_

adriaan

Falsifica

Ik stem JarJarBling.

Ik ga erna naar Noord.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

adriaan

Stem staat geregistreerd.

Falsifica gaat Noord.

Je kunt een boodschap van maximaal 15 letters aan een levende speler sturen per PM aan mij. In het levendendoolhof zijn er twee kamers van waaruit je berichten kunt ontvangen; als er daar meerdere mensen in staan, dan mag je kiezen wie je boodschap (per PM) krijgt. Als er één persoon in staat dan krijgt die het sowieso, en als er nu niemand in staat dan krijgt de eerste speler die in die kamer komt het te lezen. Het bericht is anoniem.
Je mag dit twee keer doen met minimaal één speldag ertussen.

(Op dit moment staat er niemand in een dergelijke kamer in het levendendoolhof)

Er is een deur naar rechts (oost), maar bij twee stappen houdt het op voor vandaag

Chaosimsystem_

adriaan

Chaosimsystem_ arriveert in de overdrachtskamer.

In het levendendoolhof is een kamer waar levenden per PM een rol kunnen opeisen die doden ter beschikking hebben gesteld. Hier kun je je rol ter beschikking stellen. Noem het hier als je je rol wil afstaan.

Er zijn hier verder geen deuren, je kan alleen maar terug.

Chaosimsystem_

Falsifica

- Captain Jack Sparrow

adriaan

Falsifica loopt oost de lynchbeschermingskamer in.

Elke dode kan eenmaal vanuit deze kamer een lynchbeschermactie doen op een levende speler voor de volgende lynch. Elke levende speler kan ook maar één keer op deze manier beschermd worden. Post de naam in het dodendoolhoftopic.

Er is een deur naar rechts (zuid).

Chaosimsystem_