[Dodendoolhof] Mijn geest gaat ronddwalen

Gestart door adriaan, 7 april 2026, 20:40:23

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Chaosimsystem_ draait zich om en loopt terug de beschermkamer in, die kan ze nu niet nogmaals gebruiken. Er zijn deuren rechtdoor (west) en rechts (noord).

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

adriaan

Falsifica keert terug in de startkamer met deuren alle kanten op.

Chaosimsystem_

adriaan

Chaosimsystem is teruggekeerd in de startkamer samen met Falsifica met deuren alle kanten op, dat waren twee stappen.

Chaosimsystem_

adriaan

Je stappen waren op voor deze speldag.

Falsifica

Ik ga Noord, lynch beschermingskamer.

Ik kies Castiel.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

adriaan

Citaat van: adriaan op  9 april 2026, 22:36:07Elke dode kan eenmaal vanuit deze kamer een lynchbeschermactie doen op een levende speler voor de volgende lynch. Elke levende speler kan ook maar één keer op deze manier beschermd worden. Post de naam in het dodendoolhoftopic.

Je mag je stap nog herzien @Falsifica maar je kan niet nogmaals iemand van de lynch beschermen.

Falsifica

Ah over heen gelezen.

Dan west.  :D

Ik stem op William.
- Captain Jack Sparrow

adriaan

Staat geregistreerd
Er is een deur naar rechts (Noord)

Falsifica

- Captain Jack Sparrow

Chaosimsystem_

Dragonfly

adriaan

Falsifica arriveert weer in de kamer waar je berichten naar levenden kunt sturen. Dit kan hij nu weer gebruiken. Er is een deur naar rechts (oost) maar dat waren zijn twee stappen