[Dodendoolhof] Mijn geest gaat ronddwalen

Gestart door adriaan, 7 april 2026, 20:40:23

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Chaosimsystem arriveert in de stemkamer. Er is een deur naar rechts (noord).

adriaan

Dragonfly arriveert in een lege kamer. Er zijn deuren naar links (oost) en rechts (west).

Dragonfly

adriaan

Twee keer in het spel en slechts eens per dode en eens per levende mag hier een slaapwandelactie op een speler worden gedaan. Post hier op wie je dat wil doen en de uitslag volgt na de nacht per PM.

Er is een deur rechtdoor (oost) maar dat waren twee stappen.

redeast

Chaosimsystem_

Mexicanobroeder

adriaan

Redeast gaat noord en beschermt Castiel voor de lynch op dag 5. Er is een deur naar links (west).

adriaan

Chaosimsystem komt in de kamer om boodschappen te sturen.

Je kunt een boodschap van maximaal 15 letters aan een levende speler sturen. In het levendendoolhof zijn er twee kamers van waaruit je berichten kunt ontvangen; als er daar meerdere mensen in staan, dan mag je kiezen wie je boodschap (per PM) krijgt. Als er één persoon in staat dan krijgt die het sowieso, en als er nu niemand in staat dan krijgt de eerste speler die in die kamer komt het te lezen. Het bericht is anoniem.

Dat waren twee stappen. Er is een deur naar rechts (oost).

adriaan

Mexicanobroeder passeert een lege kamer en komt dan in de gifmengkamer.

Twee keer in het spel en slechts eens per dode en eens per levende mag hier een gifmengeractie op een speler worden gedaan.

Als je dit wil doen, post je hier wie je wil gifmengen.

Er zijn geen deuren, je kunt alleen maar terug.

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Williambz

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Castiel.

Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Falsifica

Gezien ik te laat ben voor de stem ga ik nogmaals Noord.
- Captain Jack Sparrow