[Discussie] Kan ik ook ergens wat te eten vinden?

Gestart door adriaan, 3 april 2026, 15:18:30

Vorige topic - Volgende topic

JarJarBling

Citaat van: fannieklm op 13 april 2026, 18:00:40Ik kan me zoals jullie begrijpen alleen maar aansluiten bij het verhaal van TheLight en de aanvulling van Zuna.
dus mijn verdachten liggen nu bij Castiel, Roodhapje en Bloodwolf in deze volgorde.

@Aintgotrhythm waarom ik jou vroeg naar n1, is vooral om vertrouwen in jou te krijgen.
@JarJarBling In jouw redenering, waarom zou ik niet bij Castiel in de Conversiekamer zijn blijven staan gisteren dan? Wat mij betreft zoek je naar minder logische redeneringen als de redenering zoals TheLight hem gegeven heeft.

als je weet dat er naar jouw gekeken word, waarom zou je dat dan in hemelsnaam doen + in de redenering van een G/S koppel wil je niet dat er extra wolven gemaakt worden. dan wil je minder powervol goedjes die je kunt beinvloeden.

Thelight288

Citaat van: JarJarBling op 13 april 2026, 17:52:49maar is de wereld G/S koppel met Thelight als goedje als lycantroop en Fannie als leeugenwolf niet de oplossing.

- Claimen dat ze ZVW zijn lijkt goed sinds ze samen moeten werken en laat later Fannie goed blijken.
- Dan perfect de goede speler kunnen uithangen als goedje en fals er uit kegelen zonder je medewolfje te hoeven zwart maken.
- constant pushen op ons verdacht maken als ZVW koppel. voornamelijk in pm en in je klikje. tot als we bijna neit anders kunnen dan goed zijn. 

ik vind de move om eenmaal verdacht direct naar de jager kamer gaan ook een move dat ik een goedje niet direct zie doen. als goejde heb je toch geen 100% zekerheid dat je goed gaat schieten en ga je dus de rest het moeilijker maken als je de foute keus maakt.

En ik denk dat het dus een afschrik maneuver is als wolf om iedereen af te raden op hun te schieten wat in mijn ogen meer verdacht is. (als het wolven zijn en dit hun manier is, gaan ze daar ook niet meer weg. dan kunnen we nu beter op wagen nu we nog de goedjes hebben dan later)

@Thelight288 : ik denk dat je klikje met genoeg is om toch anders te stemmen maar dit is hoe ik de puzzel voor me zie liggen momenteel. Zoals eerder aangegeven hebben jullie als groep niet echt de reden gegeven alles van jullie te vertrouwen door zaken te verzwijgen of valse claims te doen. Dus ik ga het waarschijnlijk spelen hoe ik de puzzel nu zie liggen.

Aan de andere kant is dit enkel mijn mening en vissie en moet iedereen doen wat hun puzzle zegt dat te doen. laat mij daarin niet veel lijden. (ben ik geneog op men vingers voor op getikt te zijn.)
Citaat van: JarJarBling op 13 april 2026, 17:52:49maar is de wereld G/S koppel met Thelight als goedje als lycantroop en Fannie als leeugenwolf niet de oplossing.

- Claimen dat ze ZVW zijn lijkt goed sinds ze samen moeten werken en laat later Fannie goed blijken.
- Dan perfect de goede speler kunnen uithangen als goedje en fals er uit kegelen zonder je medewolfje te hoeven zwart maken.
- constant pushen op ons verdacht maken als ZVW koppel. voornamelijk in pm en in je klikje. tot als we bijna neit anders kunnen dan goed zijn. 

ik vind de move om eenmaal verdacht direct naar de jager kamer gaan ook een move dat ik een goedje niet direct zie doen. als goejde heb je toch geen 100% zekerheid dat je goed gaat schieten en ga je dus de rest het moeilijker maken als je de foute keus maakt.

En ik denk dat het dus een afschrik maneuver is als wolf om iedereen af te raden op hun te schieten wat in mijn ogen meer verdacht is. (als het wolven zijn en dit hun manier is, gaan ze daar ook niet meer weg. dan kunnen we nu beter op wagen nu we nog de goedjes hebben dan later)

@Thelight288 : ik denk dat je klikje met genoeg is om toch anders te stemmen maar dit is hoe ik de puzzel voor me zie liggen momenteel. Zoals eerder aangegeven hebben jullie als groep niet echt de reden gegeven alles van jullie te vertrouwen door zaken te verzwijgen of valse claims te doen. Dus ik ga het waarschijnlijk spelen hoe ik de puzzel nu zie liggen.

Aan de andere kant is dit enkel mijn mening en vissie en moet iedereen doen wat hun puzzle zegt dat te doen. laat mij daarin niet veel lijden. (ben ik geneog op men vingers voor op getikt te zijn.)

De reden dat ik terug ben is om iig een hoogstwaarschijnlijk slechtje mee te nemen en ik hoef t niet in te zetten. Kon niets anders nuttigs bereiken en als ik toch mogelijk dood ging. En voor mijn gevoel is de kans 2/3 dat ik goed schiet tussen castiel bw of hans

We vertrouwde jou voor de opsluiting idd niet dus tuurlijk als je continu info vraagt en zelf ook niks wilde delen aan zuna. Ga je niet alle info krijgen. Sowieso wilde we het in het netwerk houden hoe t precies zat. Alleen nu zijn we op punt aangekomen dat wss bepalend gaat zijn of we gaan winnen met goed of slecht de Lynch kan pushen

CarnageRazor

Blood, je posts zijn wat mij betreft van iedereen het minst consitent met je stemgedrag.
Je noemt Castiel al van dag 2 maar zet eigenlijk nooit door om daar je stem op te zetten. Ik wil even kijken waar dat naartoe gaat. :)

Ik ga daarom m'n stem op jou knallen.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

JarJarBling

Citaat van: CarnageRazor op 13 april 2026, 18:29:57Blood, je posts zijn wat mij betreft van iedereen het minst consitent met je stemgedrag.
Je noemt Castiel al van dag 2 maar zet eigenlijk nooit door om daar je stem op te zetten. Ik wil even kijken waar dat naartoe gaat. :)

[/quote

Je stemt in het doolhof forum

Thelight288

Ik zie ze nog samen slecht zijn voorkeur heeft voor mij nog castiel maar bw vind ik net zo verdacht, castiel kwam ook wel prive en zweert dat die goed is ofja hij zei serieus dat die niet loog. Nu heeft hij al zovaak als slechtje gezworen goed te zijn bij mij dat ik zijn woord niet geloof maar we gaan het zien

Aintgotrhythm

Cas is slecht, maar staat waarschijnlijk gehuidenwisseld. Ik vermoed dat Bloodwolf idd zijn medeslechtje is. Cas heeft zichzelf net verluld bij me. Hij geeft ook aan dat ik al verloren heb. Ik ben benieuwd hoe.

Thelight288

Citaat van: Aintgotrhythm op 13 april 2026, 19:37:12Cas is slecht, maar staat waarschijnlijk gehuidenwisseld. Ik vermoed dat Bloodwolf idd zijn medeslechtje is. Cas heeft zichzelf net verluld bij me. Hij geeft ook aan dat ik al verloren heb. Ik ben benieuwd hoe.

Dat is pas vanaf de nacht he

Castiel.

Citaat van: Aintgotrhythm op 13 april 2026, 19:37:12Cas is slecht, maar staat waarschijnlijk gehuidenwisseld. Ik vermoed dat Bloodwolf idd zijn medeslechtje is. Cas heeft zichzelf net verluld bij me. Hij geeft ook aan dat ik al verloren heb. Ik ben benieuwd hoe.

Lol wat? Waar heb jij het over? Wij hebben net oppervlakkig wat contact gehad en verder niks... Wat is dit voor desperate play? En als mensen serieus nog gaan geloven dat ik me als slechtje ooit nog zou "verlullen" kennen mij nog niet zo goed :o  ;D
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Aintgotrhythm

Citaat van: Castiel. op 13 april 2026, 19:43:15

Lol wat? Waar heb jij het over? Wij hebben net oppervlakkig wat contact gehad en verder niks... Wat is dit voor desperate play? En als mensen serieus nog gaan geloven dat ik me als slechtje ooit nog zou "verlullen" kennen mij nog niet zo goed :o  ;D

Hutsepot!

Castiel.

Citaat van: Aintgotrhythm op 13 april 2026, 19:49:46
Citaat van: Castiel. op 13 april 2026, 19:43:15

Hutsepot!

Ja dat hoef ik dus niet te eten ;)

BloodWolf14

Citaat van: CarnageRazor op 13 april 2026, 18:29:57Blood, je posts zijn wat mij betreft van iedereen het minst consitent met je stemgedrag.

Dat komt omdat ik eerder al heb gezegd dat ik Castiel als wolfje gek zou vinden als hij Fals hard verdedigd. Of hij moet zelf precies die verdediging willen gooien met voorbedachte rade, maar dat is geen sterke verdediging.

Light staat ook al sinds dag 2 in mijn verdachten en daar stem ik nu dus op. JarJar is weggevallen omdat ik die zvw claim sterker vind, maar anders was ik daar gebleven waarschijnlijk.

Redeast is even tussendoor gekomen vanwege haar uitspraak. Ik zie niet in waar ik inconsistent ben?

Castiel.

Jongens, dit is hun eindspel. Mandy is 100% slecht, eventueel geworden, en ze hoopten met deze move vlak voor de DL de laatste nacht door te dansen.

Castiel.

Aintgotrhythm

Zo geloofwaardig Cas. Applaus. Ik begrijp uit Zuna haar gedrag dat ze geconverteerd is door de grafrover. En inderdaad, dan kunnen we mogelijk niet meer winnen. Congrats wolvies. Wat een kutspel  XD

BloodWolf14