Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Wie hangt er vandaag aan de galg?

Gestart door LustigeWolf, 17 november 2025, 16:11:22

Vorige topic - Volgende topic

Chaosimsystem_

Ik heb meer informatie gekregen van de psychic acties.

Nacht 1  Elias, Carnage, rampossi minimaal 1 slecht/ Rampossi was slecht
Nacht 2 chaos / 5guys
Nacht 3  Carnage, Castiel of Bloodwolf waarvan minimaal 1 slecht

En omdat Bloodwolf mij hier op dt opgooid is me dit wel zeer verdacht dat hij zelf in het lijstje voorkomt.

Castiel.

Precies Chaos, het enige puntje... Jij zegt om 16:15 tegen mij op WhatsApp dat je het ging vragen. Vervolgens zeg je om 16:19 dat je reactie hebt gehad.

Beulgemeester niet online en laatst gezien om: 15:43.

Dat wordt nu wel een heel ingewikkeld verhaal
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

BloodWolf14

Citaat van: Beulgemeester op  4 december 2025, 10:59:53Ik begreep dat tussen Chaos of 5guys minimaal 1 goedje zou moeten zitten.
Oh ik lees deze nu.

Weten we toevallig hoe Beul hierbij kwam? Iemand die een rolclaim had?

I mean, 5guys is als non-Mafia gestorven, dus dat zou evt betekenen dat Chaos dan slecht is? Of betekent dit dan juist dat ze town moet zijn omdat 5guys dat niet was?

Chaosimsystem_

Citaat van: Castiel. op  5 december 2025, 16:27:33Precies Chaos, het enige puntje... Jij zegt om 16:15 tegen mij op WhatsApp dat je het ging vragen. Vervolgens zeg je om 16:19 dat je reactie hebt gehad.

Hij heeft me dit om 15:18 gestuurd. En ben nu pas kunnen gaan zien? Je ziet toch zelf dat je ook op het lijstje staat is het daarom?

Thelight288

Citaat van: BloodWolf14 op  5 december 2025, 16:30:48
Citaat van: Beulgemeester op  4 december 2025, 10:59:53Ik begreep dat tussen Chaos of 5guys minimaal 1 goedje zou moeten zitten.
Oh ik lees deze nu.

Weten we toevallig hoe Beul hierbij kwam? Iemand die een rolclaim had?

I mean, 5guys is als non-Mafia gestorven, dus dat zou evt betekenen dat Chaos dan slecht is? Of betekent dit dan juist dat ze town moet zijn omdat 5guys dat niet was?

Wacht is exe voor psychic ook niet slecht juist?

Chaosimsystem_

Citaat van: Chaosimsystem_ op  5 december 2025, 16:31:08
Citaat van: Castiel. op  5 december 2025, 16:27:33Precies Chaos, het enige puntje... Jij zegt om 16:15 tegen mij op WhatsApp dat je het ging vragen. Vervolgens zeg je om 16:19 dat je reactie hebt gehad.

Hij heeft me dit om 15:18 gestuurd. En ben nu pas kunnen gaan zien? Je ziet toch zelf dat je ook op het lijstje staat is het daarom?

Heb zelf nog is nagezien en dat bericht tussen ons was rond 15 uur dus je zit hier gewoon te liegen. Je had gerekend dat jij alleen deze informatie zou krijgen, jammer genoeg wil ik dit iedereen delen zodat (jij) dit niet zou kunnen beïnvloeden omdat je zelf erop staat.

Thelight288

Citaat van: Chaosimsystem_ op  5 december 2025, 16:33:42
Citaat van: Chaosimsystem_ op  5 december 2025, 16:31:08

Als je tegen castiel na 4 uur hebt gezegd ik ga vragen is dit niet perse liegen als jij het al toen eigenlijk wist

Heb zelf nog is nagezien en dat bericht tussen ons was rond 15 uur dus je zit hier gewoon te liegen. Je had gerekend dat jij alleen deze informatie zou krijgen, jammer genoeg wil ik dit iedereen delen zodat (jij) dit niet zou kunnen beïnvloeden omdat je zelf erop staat.

Castiel.

Wacht, stop.

Ik heb op WhatsApp denk ik iets niet goed begrepen. Ik trek mijn aantijging jegens Chaos in. Zij stuurde idd om 16:15 dat ze het ging vragen maar volgens mij bedoelde ze dat ze het al gevraagd had.

Ik vroeg idd rond 15:00 aan haar of ze vragen wilde gaan stellen.

Dat gezegd hebbende is het nog steeds zeer vreemd dat Bloodwolf jou met een actie gezien heeft toch Chaos?
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Chaosimsystem_

Citaat van: Castiel. op  5 december 2025, 16:43:59Wacht, stop.

Ik heb op WhatsApp denk ik iets niet goed begrepen. Ik trek mijn aantijging jegens Chaos in. Zij stuurde idd om 16:15 dat ze het ging vragen maar volgens mij bedoelde ze dat ze het al gevraagd had.

Ik vroeg idd rond 15:00 aan haar of ze vragen wilde gaan stellen.

Dat gezegd hebbende is het nog steeds zeer vreemd dat Bloodwolf jou met een actie gezien heeft toch Chaos?

Verbaasd me ook want ik kan met mijn rol niet bewegen of op bezoek gaan bij iemand. Het zou dan toch bij beschrijving moeten staan. Weet ook niet of iemand heeft gewisseld ofzo en dit zo is gezien. ( Als een leek in dit spel corrigeer me als ik fout zit.)

BloodWolf14

Citaat van: Chaosimsystem_ op  5 december 2025, 16:23:30Ik heb meer informatie gekregen van de psychic acties.

Nacht 2 chaos / 5guys

En omdat Bloodwolf mij hier op dt opgooid is me dit wel zeer verdacht dat hij zelf in het lijstje voorkomt.
Als deze info klopt weten we nog steeds niet veel.

Nacht 1 kunnen zowel Carnage als Elias nog slecht zijn, aangezien het minimaal 1 is.

Nacht 2 zou Chaos echter wel goed móéten zijn als hier niet over gelogen is.

Nacht 3 ben ik niet slecht, dus Castiel of Carnage slecht.

Even combineren:
Als Chaos goed is, móét Carnage slecht zijn gezien Beuls dood. 2 Disguisers lijkt me sterk.

Als Carnage slecht is kan dat nog steeds met de dood van Ramp en de nacht 1 Psychic actie. Dat betekent ook dat zowel Carnage als Castiel slecht kunnen zijn.

Castiel komt wel privé bij mij dat we op zoek moeten naar Pestilence voor lynch. Dat klinkt een beetje als de lynch willen wegsturen van Carnage/Chaos, mogelijk omdat hij medeslechtje met Carnage is.

Ik ga voor nu switchen naar Carnage

Thelight288

Citaat van: BloodWolf14 op  5 december 2025, 16:49:33
Citaat van: Chaosimsystem_ op  5 december 2025, 16:23:30Ik heb meer informatie gekregen van de psychic acties.

Nacht 2 chaos / 5guys

Nacht 1 kunnen zowel Carnage als Elias nog slecht zijn, aangezien het minimaal 1 is.

Even combineren:
Als Chaos goed is, móét Carnage slecht zijn gezien Beuls dood. 2 Disguisers lijkt me sterk.

Als Carnage slecht is kan dat nog steeds met de dood van Ramp en de nacht 1 Psychic actie. Dat betekent ook dat zowel Carnage als Castiel slecht kunnen zijn.

Castiel komt wel privé bij mij dat we op zoek moeten naar Pestilence voor lynch. Dat klinkt een beetje als de lynch willen wegsturen van Carnage/Chaos, mogelijk omdat hij medeslechtje met Carnage is.

Pestilence is wel gevaarlijker dan een lijk bij weerwolven vgm. Dus dat is niet perse vreemd van castiel denk ik

Williambz

Ik kan bevestigen dat Chaos goed is. Ik ben tracker en heb nacht 3 chaos gevolgd. Zij heeft niemand bezocht.

De resultaten van Bloodwolf zijn dus niet correct. Wellicht dat carnage wel op bezoek is geweest bij beulgemeester, maar chaos niet.

Ik vraag mij dus af of er een disguiser in het spel is, of dat bloodwolf hier uit zijn nek kletst. Onthoud dat berber eerder zij door een heks bestuurd te zijn en lookout in hetzelfde rijtje zit als heks..

Thelight288

Citaat van: Beulgemeester op  4 december 2025, 10:59:53
Citaat van: thelight288 op  3 december 2025, 21:31:24Ik ben benieuwd wat de mogelijke echte psychic verder hoorde. En ik weet niet of r nog mensen info hebben waar we verder mee kunnen

Ik begreep dat tussen Chaos of 5guys minimaal 1 goedje zou moeten zitten.

Ja nacht 2 had beulgemeester zelf gedeeld dus hieruit kan je conclusie trekken dat chaos goed moet zijn. Dus dan is de killer gedisguised als chaos of liegt BW dat zijn de opties volgens mij? Bw had dit niet hoeven zeggen dus ik neig naar disguiser in dat geval is Carnage dus janitor zelfde rijtje als retributionist

Wesp in Glas

Citaat van: BloodWolf14 op  5 december 2025, 16:49:33

Nacht 2 chaos / 5guys

Even combineren:

Pesti kan met een beetje geluk heeft veel kills maken in 1 nacht. Hij doet een attack die door basic def heen gaat bij de persoon waar hij op bezoek gaan EN bij de mensen die bij zijn target op bezoek zijn EN!!! mensen die bij de pesti op bezoek gaan.

Ik vind het dus niet verdacht om de lynch op een mogelijk maffialid te vermijden en te focussen op de pesti

123berber

Ik ook niet, is het ook een idee als je bij iemand op bezoek gaat vanaf nu dat je dit dan doorgeeft aan minstens een speler. Mocht je dan sterven dan is die mogelijk de pesti en is er ook daadwerkelijk iemand die het na kan vertellen toch?

Of dat iedereen in zijn/haar testament zet waar ze heen zijn gegaan die nacht?

WCeend!! Zomerspelen 2014