Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Wie hangt er vandaag aan de galg?

Gestart door LustigeWolf, 17 november 2025, 16:11:22

Vorige topic - Volgende topic

Beertje

Voor diegene die gaan onderzoeken wat dit betekent: er is geen welp. Dit is het moment waarop we meer informatie zouden moeten hebben en moeten kunnen gaan afstrepen.

Ook gaat dit betekenen dat onze maffiavrienden een claim moeten fabriceren om niet direct door de mand te vallen.

Verder wat wesp zegt. Pesti is een gemeenschappelijke tegenstander.

Ik heb vermoedens maar wil op dit punt de discussie niet sturen.
I love Elias

BloodWolf14

Okay, dit is humor. Ik was afgelopen speldag inactief, maar had m'n actie nog op Beulgemeester staan. Zowel Carnage als Chaos zijn daar afgelopen nacht langsgeweest volgens mijn info.

Als daar niet mee is geknoeid hebben we denk ik direct twee slechtjes te pakken dacht ik?

Ingrid1234

Ik ben trouwens weer gewisseld afgelopen nacht dus 3 out of 3

Nog iemand?

(I feel weirdly stalked)

Chaosimsystem_

Citaat van: BloodWolf14 op  5 december 2025, 14:17:53Okay, dit is humor. Ik was afgelopen speldag inactief, maar had m'n actie nog op Beulgemeester staan. Zowel Carnage als Chaos zijn daar afgelopen nacht langsgeweest volgens mijn info.

Als daar niet mee is geknoeid hebben we denk ik direct twee slechtjes te pakken dacht ik?

Hoe kan je bij iemand langs gaan? Want heb geen idee hoe dit werkt met het langsgaan bij personen, want heb geen actie die dit kan.

Thelight288

Thelight288

Bij aantal rollen staat dat er iemand langsgaat

BloodWolf14

Ik ga nog even zoeken of iets mij dwars kan hebben gezeten

BloodWolf14

Volgens mij is de enige rol die mij dwarsgezeten kan hebben de Diguiser. Waarbij dan dus Chaos of Carnage is laten zien ipv de naam van het echte slechtje.

Dan nog steeds is het een 50/50 tussen deze twee, want het is een feit dat zowel een moordende Mafia als de Janitor langs zijn geweest bij Beul, dus dat moeten deze twee dan zijn.

Wesp in Glas

Citaat van: BloodWolf14 op  5 december 2025, 14:53:27Volgens mij is de enige rol die mij dwarsgezeten kan hebben de Diguiser. Waarbij dan dus Chaos of Carnage is laten zien ipv de naam van het echte slechtje.

Dan nog steeds is het een 50/50 tussen deze twee, want het is een feit dat zowel een moordende Mafia als de Janitor langs zijn geweest bij Beul, dus dat moeten deze twee dan zijn.

Laten we een claim forceren bij deze twee mensen.

Misschien dat andere mensen dit dan kunnen bevestigen of tegenspreken.

CarnageRazor

Ik ben retributionist en net als Ingrid verplaatst geweest vannacht.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Castiel.

Citaat van: CarnageRazor op  5 december 2025, 15:11:08Ik ben retributionist en net als Ingrid verplaatst geweest vannacht.

Dit lijkt niet te kunnen met de info van Blood? Of kan dit samen? Kan je eerst je eigen actie doen en daarna verplaatst worden?

Overigens heb ik een claim van Chaos dat zij helemaal nergens langs kan gaan. Daar is dus idd wel wat uitleg nodig
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Thelight288

Citaat van: Castiel. op  5 december 2025, 15:25:15
Citaat van: CarnageRazor op  5 december 2025, 15:11:08Ik ben retributionist en net als Ingrid verplaatst geweest vannacht.

Dit lijkt niet te kunnen met de info van Blood? Of kan dit samen? Kan je eerst je eigen actie doen en daarna verplaatst worden?

Heeft verplaatsen info op de lookout?

Overigens heb ik een claim van Chaos dat zij helemaal nergens langs kan gaan. Daar is dus idd wel wat uitleg nodig

Thelight288

Dit ging niet helemaal goed. Heeft de transporter invloed op de lookout?

Wesp in Glas

Citaat van: thelight288 op  5 december 2025, 15:50:57Dit ging niet helemaal goed. Heeft de transporter invloed op de lookout?
Alleen als de target is getransporteerd volgens mij.

Wesp in Glas

Oke dus Chaos en Carnage zijn bij Beulgemeester geweest. Dat zijn dan Godfahter/mafioso en Janitor.

Oftewel. Beide niet de pestiline