Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie]

Gestart door Falsifica, 24 oktober 2025, 11:05:28

Vorige topic - Volgende topic

Chaosimsystem_

Dit is rot...
Tuurlijk zitten er weer twee beulen in en een scherprechter.
Of juist geen scherprechter..
Met de angst dat Murphy loog en in contact stond met slecht, wou ik nog iets gedaan hebben voor m'n rol bij de welp lag al is dit wel niet gegaan hoe ik hoopte.

Chaosimsystem_

Citaat van: thelight288 op Gisteren om 15:36:13Er kan theoretisch 2 beulen zijn, maar dit vergroot heel erg de kans dat chaos scherprechter is

Kans zit erin natuurlijk. Al weet ik nu wel dat Beul de rol was die bij goed er dubbel in zat dus we zijn wel al iets verder.

CarnageRazor

Een potentiële scherprechter lynchen heeft geen zin denk ik.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Wesp in Glas

Chaos is sowieso Scherprechter dus. Echt 0 redenen om Murphy te beulen boven alle andere potentiele hulpjes.

Dus is gewoon lukraak schieten. Nu weten we wel dat Chaos in ieder geval geen welp is.

Chaosimsystem_

Citaat van: Wesp in Glas op Gisteren om 16:12:04Chaos is sowieso Scherprechter dus. Echt 0 redenen om Murphy te beulen boven alle andere potentiele hulpjes.

Dus is gewoon lukraak schieten. Nu weten we wel dat Chaos in ieder geval geen welp is.

Stem me er maar uit. Spel is zo goed als gedaan als die echte scherprechter in actie schiet.

Wesp in Glas

Wat TL zegt. Waarom zouden we een scherprechter eruit stemmen die al geschoten heeft. Maar dat weet je zelf ook wel.

Eerst aan mij vragen wie je zou moeten schieten en vervolgens schiet je gewoon op iemand 5 seconden later.

EliasTheBest

Wat is dit nou weer. Dus we komen erachter dat Murphy niet gelogen heeft en dan beulen we haar? Waarom niet eerder? Had veel logischer geweest. Is dit geheel je eigen keuze Chaos? Of ben je ingefluisterd?

Chaosimsystem_

Citaat van: Wesp in Glas op Gisteren om 16:16:20Wat TL zegt. Waarom zouden we een scherprechter eruit stemmen die al geschoten heeft. Maar dat weet je zelf ook wel.

Eerst aan mij vragen wie je zou moeten schieten en vervolgens schiet je gewoon op iemand 5 seconden later.

Heb bij mn weten niets gevraagd. Was iemand anders die zei dat Murphy scherprechter zou zijn. Is dat even tegen geslagen. Punt is nu dat we niet veel meer kunnen doen. Dus mij dan negeren en geen contact meer wilt, prima.

BloodWolf14

To be fair: Een scherprechter stemmen zonder actie is nog altijd een stem minder voor een slechtje en een zekerdere keuze dan andere spelers?

Rampposi

Oké, ik verwacht dat Chaos Scherprechter is. De vraag is, willen we haar lynchen nu ze haar krachten al heeft opgebruikt? Ze heeft nog steeds stemrecht.

We zijn nu met 11 spelers, we lynchen iemand, dat betekent dat we met '10 levenden' de nacht in gaan, inclusief 2 welpen. We weten sowieso dat er 1 persoon dood zal gaan deze nacht, want die rol ligt op tafel.

Dat betekent dat we met 9 mensen zijn, en op die 9 mensen zal nog een welppoging gedaan worden. Daarnaast zal er ook nog een Orc/Sjamaan/Vervloekte (2 van de 3) in het spel zitten. Er zijn dus 5(!) slechtjes dit spel. Dit betekent dat we Chaos wel MOETEN stemmen, anders zal slecht in de meerderheid zijn volgende speldag, maar mogelijk niet overal in contact staan met elkaar. Al met al is dit dan nog heel moeilijk om om te draaien.

Dusja, ik stem Chaos want stemkracht moet weg.

@BloodWolf14 ik heb je post gezien met tegenargumenten en je tag naar mij over wat ik nu denk. Dit typ ik even snel tussendoor en zal later vanavond verder inhoudelijk op je reageren. Door wat privé omstandigheden stond dit nog niet op prio 1.

noicreC

Citaat van: Rampposi op Gisteren om 17:19:48Oké, ik verwacht dat Chaos Scherprechter is. De vraag is, willen we haar lynchen nu ze haar krachten al heeft opgebruikt? Ze heeft nog steeds stemrecht.

We zijn nu met 11 spelers, we lynchen iemand, dat betekent dat we met '10 levenden' de nacht in gaan, inclusief 2 welpen. We weten sowieso dat er 1 persoon dood zal gaan deze nacht, want die rol ligt op tafel.

Dat betekent dat we met 9 mensen zijn, en op die 9 mensen zal nog een welppoging gedaan worden. Daarnaast zal er ook nog een Orc/Sjamaan/Vervloekte (2 van de 3) in het spel zitten. Er zijn dus 5(!) slechtjes dit spel. Dit betekent dat we Chaos wel MOETEN stemmen, anders zal slecht in de meerderheid zijn volgende speldag, maar mogelijk niet overal in contact staan met elkaar. Al met al is dit dan nog heel moeilijk om om te draaien.

@BloodWolf14 ik heb je post gezien met tegenargumenten en je tag naar mij over wat ik nu denk. Dit typ ik even snel tussendoor en zal later vanavond verder inhoudelijk op je reageren. Door wat privé omstandigheden stond dit nog niet op prio 1.

Ik sta hier 100% achter. Wesp, heb jij rolgegevens met anderen gedeeld? Want als Chaos het van een andere bron heeft gehoord..

BloodWolf14

Oh ja. Ik zat in m'n hoofd met 4 slechtjes, maar het lijkt inderdaad op 5 aangezien we 2 welppogingen hebben gehad.

thelight288

Citaat van: BloodWolf14 op Gisteren om 17:54:56Oh ja. Ik zat in m'n hoofd met 4 slechtjes, maar het lijkt inderdaad op 5 aangezien we 2 welppogingen hebben gehad.

Moest toch sws 5 zijn hoe kwam je op vier?

BloodWolf14

Citaat van: thelight288 op Gisteren om 18:04:38Moest toch sws 5 zijn hoe kwam je op vier?
Omdat er mogelijk een dubbele slechte rol in zat. Is geen zekere instelling.

Maar met 2 welpacties had ik al wel moeten bedenken dat dat dus klopt en er 5 slechtjes zijn.

Chaosimsystem_

Citaat van: noicreC op Gisteren om 17:54:45
Citaat van: Rampposi op Gisteren om 17:19:48Oké, ik verwacht dat Chaos Scherprechter is. De vraag is, willen we haar lynchen nu ze haar krachten al heeft opgebruikt? Ze heeft nog steeds stemrecht.

Ik sta hier 100% achter. Wesp, heb jij rolgegevens met anderen gedeeld? Want als Chaos het van een andere bron heeft gehoord..

Wesp heeft me maar één ding gedeeld en dat is dat Castiel over zijn rol had gelogen. Dan de verwarring van Murphy met al die plays en dan zou ze ineens beul zijn en niet gebeuld hebben, maar wel gedeeld hebben haar rol die meerdere wisten met nog twee welpen, sorry dat ik daar dan aan twijfel. Bij mij bekend nu Rampossi vooral veel kleur die we dagen amper gehoord hebben.

Snap niet dat er niet gekeken wordt naar de welpen? Wesp loopt nog steeds gevaar en die welpen komen met de dood van Wesp volgende nacht in meerderheid plus dat die sjamaan nog rondloopt samen met de vervloekte. Als er een scherprechter is zou het spel morgen al gedaan zijn, dus we zullen zien.