[Discussie]

Gestart door Falsifica, 24 oktober 2025, 11:05:28

Vorige topic - Volgende topic

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Wesp in Glas

Kan de beschermengel mij beschermen tegen de sociale lunch? Bij voorbaat dank.

thelight288

Geef mij maar die hoed dan doe je t goed

Rampposi

Citaat van: Wesp in Glas op 24 oktober 2025, 16:51:02Kan de beschermengel mij beschermen tegen de sociale lunch? Bij voorbaat dank.
Lunch? Op de lijst staan geen wolven?

Castiel.

Idd geen wolven op de lijst. Dus we hebben sowieso te maken met een hulpjesspel. Zo te zien 2 koppeltjes bloedbroeders.

Ik ben down om BM te zijn!
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

thelight288

Citaat van: Castiel. op 24 oktober 2025, 17:41:06Idd geen wolven op de lijst. Dus we hebben sowieso te maken met een hulpjesspel. Zo te zien 2 koppeltjes bloedbroeders.

Er zit ook niet eens Bengel in dus ja vragen mag niemand ga je beschermen xD

RoodHapje

Ik ben neutraal, geen bm voor mij dus. Ik ga ook nog niet stemmen. Vanavond voetballen, maar ik heb voorkeur vanaf dag 1 een alliantie te kiezen, die bal ligt dus bij jullie.

Aintgotrhythm

Citaat van: Castiel. op 24 oktober 2025, 17:41:06Idd geen wolven op de lijst. Dus we hebben sowieso te maken met een hulpjesspel. Zo te zien 2 koppeltjes bloedbroeders.

Als er twee koppeltje BB in zouden zitten zouden er toch 4 BB inzitten dus dat kan er maar 1 zijn.

Verder. Ik ben goed en ga voor BM

Dragonfly

Ik ben goed en wil wel bm. 8)

Veel plezier allemaal!

CarnageRazor

Degene die mij eerst benaderd in pm met goede beargumentatie krijgt mijn stem. Veel plezier iedereen. Laten we de 700's warm afsluiten!

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

noicreC

Ik ga dit potje ook zeker voor bm!

Zuna

De eerste persoon die dit gilt is meer te vertrouwen dan de gemiddelde speler. Statistiek zegt dat ik dit moet stemmen  O0
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Rampposi

Citaat van: Zuna op 24 oktober 2025, 22:34:34

De eerste persoon die dit gilt is meer te vertrouwen dan de gemiddelde speler. Statistiek zegt dat ik dit moet stemmen  O0
Geef je nu al toe BB te zijn met Castiel? Of lees je nu al niet het hele DT?
Letterlijk erboven zeg ik al dat er geen wolven op de lijst staan. De stille conclusie die daaruit te herleiden is, is dat het een hulpjesspel is.

Het maakt niet uit, want ik hoef geen BM te zijn. Maar dat had je niet kunnen weten als we je stem gaan vergelijken met je redenatie ;)

Rampposi

Citaat van: Aintgotrhythm op 24 oktober 2025, 18:23:27

Als er twee koppeltje BB in zouden zitten zouden er toch 4 BB inzitten dus dat kan er maar 1 zijn.

Verder. Ik ben goed en ga voor BM
Kijk, dit is een goede conclusie. Jij krijgt mijn stem!

Aintgotrhythm

Citaat van: Zuna op 24 oktober 2025, 22:34:34

Je statistiek zegt het fout, er kunnen geen twee koppeltjes inzitten als er maar twee BB inzitten hahaha